Hei!
Olemme järjestämässä lapsemme ristiäisiä, kyselisin hiukan mielipiteitänne tarjottavista.
Meillä olisi alkuun siskonmakkarakeitto pitkänmatkalaisille (toki muutkin saavat syödä), sitten papin kasteosuuden jälkeen melko pian kahvit. Kahvipöydässä tarjoaisimme kahta eri voileipäkakkua (kinkku ja kala), mansikkatäytekakkua, kääretorttua (leipomon suklaatorttu), peruspullaa ja kahta eri sorttia keksiä.
Idea olisi, että kun kaste on klo 13, niin aamupäivästä 11-12 aikaan vieraat saisivat ikäänkuin seisovastapöydästä keittoa ja leipää (meillä muuten on tarkoitus laittaa tarjolle vain vaaleaa perusleipää kun kukaan meillä ei syö ruisleipää, pitäskö välttämättä olla tummaakin?? Tai käykö kenties näkkäri?) ja tosiaan sitten kasteen jälkeen heti olis kahvit (mennee tuonne lähemmäs klo 14 kuitenkin). Kaikki "vieraat" (n. 25 kpl) ovat tosi läheistä sukua, ja ovat tietoisia että keittoa saa aamupäivästä eli ovat tulossa sen verran aikaisemmin (ainakin kaiketi ne jotka keittoa haluavat).
Kuulostaako ihan pöhlöltä, vai onko mielestänne ok? Kiitos suuresti kommenteistanne!
Mitä mieltä tarjottavista
1
229
Vastaukset
- Kommmmmentti
Kuulostaa ihan fiksulta, jos jaksatte vieraita noin "pitkään"... itse olen orientoitunut siihen, että paikalle sopii tulla juuri ennen kastetta, ja pihalle heitetään tarvittaessa heti kahvin jälkeen TAI sitten istutaan pidemmän kaavan mukaan jos jaksaa... mutta itse en haluaisi kestitä vieraita paria tuntia jo ennen itse kastetta (olisinko juhlavermeissa jo vieraiden tullessa, entä vauva jne.), saisivat syödä huoltsikalla :) Mutta olenkin varmaan huono emäntä. Tarjottavat kuulostaa hyviltä, itse ottaisin ruisleivänkin valikoimaan mutta kukaan ei varmasti sen puutteeseen kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1295763Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445582Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524447Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853424
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523291Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171612- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160