Mitä mieltä tarjottavista

ulalla

Hei!

Olemme järjestämässä lapsemme ristiäisiä, kyselisin hiukan mielipiteitänne tarjottavista.

Meillä olisi alkuun siskonmakkarakeitto pitkänmatkalaisille (toki muutkin saavat syödä), sitten papin kasteosuuden jälkeen melko pian kahvit. Kahvipöydässä tarjoaisimme kahta eri voileipäkakkua (kinkku ja kala), mansikkatäytekakkua, kääretorttua (leipomon suklaatorttu), peruspullaa ja kahta eri sorttia keksiä.

Idea olisi, että kun kaste on klo 13, niin aamupäivästä 11-12 aikaan vieraat saisivat ikäänkuin seisovastapöydästä keittoa ja leipää (meillä muuten on tarkoitus laittaa tarjolle vain vaaleaa perusleipää kun kukaan meillä ei syö ruisleipää, pitäskö välttämättä olla tummaakin?? Tai käykö kenties näkkäri?) ja tosiaan sitten kasteen jälkeen heti olis kahvit (mennee tuonne lähemmäs klo 14 kuitenkin). Kaikki "vieraat" (n. 25 kpl) ovat tosi läheistä sukua, ja ovat tietoisia että keittoa saa aamupäivästä eli ovat tulossa sen verran aikaisemmin (ainakin kaiketi ne jotka keittoa haluavat).

Kuulostaako ihan pöhlöltä, vai onko mielestänne ok? Kiitos suuresti kommenteistanne!

1

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommmmmentti

Kuulostaa ihan fiksulta, jos jaksatte vieraita noin "pitkään"... itse olen orientoitunut siihen, että paikalle sopii tulla juuri ennen kastetta, ja pihalle heitetään tarvittaessa heti kahvin jälkeen TAI sitten istutaan pidemmän kaavan mukaan jos jaksaa... mutta itse en haluaisi kestitä vieraita paria tuntia jo ennen itse kastetta (olisinko juhlavermeissa jo vieraiden tullessa, entä vauva jne.), saisivat syödä huoltsikalla :) Mutta olenkin varmaan huono emäntä. Tarjottavat kuulostaa hyviltä, itse ottaisin ruisleivänkin valikoimaan mutta kukaan ei varmasti sen puutteeseen kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      39
      2218
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      51
      1802
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      129
      1696
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1356
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1080
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      60
      932
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      821
    10. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      267
      809
    Aihe