M: VW Kleinbus -67 projekti (junakeula)

Kipi Kapi

Nyt olisi tarjolla hyvärunkoinen Kleinbus-projekti. Olen itse projektin aloittanut, mutta nyt se on pakko myydä ajanpuutteen vuoksi.

Projektiin on lähdetty toimivasta autosta, joka oli vielä liikenteessä. Sittemmin auto on purettu. Pohja on hiekkapuhallettu ja pohjamaalattu. Suurin osa ruostekorjauksista on tehty, mutta jotain on vielä tekemättäkin. Hitsaamista on siis luvassa.

Auton kaikki osat ovat tallella lukuunottamatta penkkejä. Ne varastettiin varastoinnin aikana, löydetiin myöhemmin, mutta ovat nyt kovin huonokuntoiset. Matkustamon pitkien penkkien rungot pitäisi kuitenkin olla ehjät.

Moottori on loppuun ajettu 1600 kaksireikäkansilla varustettu kone. Kone on purettu ja putsattu, muttei korjattu. Vaihtesto on muuten OK, mutta 4. vaihde ei pysy päällä. Projektin mukaan tulee ylimääräinen Kuplan (purettu) vaihteisto. Muu tekniikka pelaa kuin junan vessa.

Alustavasti olen pyytänyt projektista 1000 euroa. Tarjouksiakin kuuntelen. Jos kiinnostaa, voin toimittaa autosta kuvia. Ota yhteyttä:

kipi.kapi(at)suomi24.fi

6

7544

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKE

Missäpäin moalimoa se junis on? 6-7 sataa voisin maksaa,jos olisi kohtuu lähellä Pulkkilaa.

• Katsotaan

Olisiko kuvia projektista? Sais käsityksen millaisesta urakasta kyse.

• Make

Laita kuvia projektista.

• junakeula

Lähetä kuvia.

• kleinari

myynnissä vielä toi junakeulainen? Mihin hintaan lähtis ja missä kunnossa muuten?

• autohöperö

Moro onko kleinbus vielä myynnissä,kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      400
      1664
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1081
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1045
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      770
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      659
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe