Ostin lähikaupasta hajusteetonta aurinkovoidetta ja siinä pohdiskelin että olisipa pienelle ihmissydämellekin sopivaa suojavoidetta, korkealla suojakertoimella.
Voisi jo ennakkoon suojautua sydänsuruilta.
Sydämen suojavoidetta?
11
98
Vastaukset
- ...
jos löydät, tuo tullessas. puolet sulle ja puolet mulle...
- >:/
parasta suojausta sydämelle on se, että ei usko että joku voisi oikeasti pitää susta, näin ollen kaikkia pysyy kaukana ja lähelle yrittävätkin väsyvät jossain vaiheessa, kun ottaa kaksi askelta eteen ja tuhat taakse . Ja sitten kun joku pahaa sanoo, voi vaan itselleen todeta ettei todellakaan kukaan pidä. Tasapainoista, mutta varsin yksinäistä, sanon.
- ap.
Olet oikeassa. Parempi pysytellä kokonaan varjossa.
hyväksi olen havainnut, eipä tipu korkealtakaan, kun joku haukkuu ja irvailee :)
- ap.
Jotkut taitavat käyttää alkoholia sydämen suojavoiteena. Kun on jatkuvasti kännissä ei osaa varmaan kiintyä kehenkään, kapakkaruusujen metodi. Siinä voikin sitten paneskella huolettomasti ympäriinsä kenen tahansa kanssa, tuskin edes muistaa mitään tapahtumista. Säästyy sydänsuruilta vaikka ehkä maksa hajoaa.
- muuria rakentaa
Kunnon kerros laastia sydämen ympärille, siinä olis hyvä suoja kaikkea kohdalle tulevaa pahaa vastaan. Mitään hyvää ei ole pahemmin koskaan kohdalle tullut. Olenkin jo ruvennut kehittämään muuria ajatuksista. Ajattelen, ett ei kukaan todellakaan voi ikinä pitää mun kaltasesta ihmisestä, enkä päästä enään ketään lähelle. Mulle sanotut pahat sanat kasvattavat lisää muuria suojaksi muilta ihmisiltä. Aina ollut yksin ja tulen olemaan aina yksin, sen olen jo tajunnut tähän ikään mennessä, se asia ei miksikään enään muutu. Turha huijata itseään odottamalla jotain parempaa tulevaksi, aina on vain pettynyt ihmisiin ja omaan hölmöyteen,uskomalla toisia paremmiksi kuin ovatkaan. Jospa en jatkossa olis yhtä tyhmä. Pitää vaan olla yhtä kova kuin muutkin.
sääli, juuri niin se taitaa valitettavasti olla.
- ... ,,,
tähän päädyin minäkin. loistavaa.
- Tyhymä ku oon
niin, miten sitä voikin olla näin tyhmä..... sitä ole nmiettinyt pitkään, että uskoo ja luottaa ihmisten hyvätahtoisuuteen ja taas ollaan nenä ja polevt verellä......
no, tyhmästä päästä on kärsinyt koko ruumis jne....
muurin ovi vielä lukkoon ja köynnökset eteen kasvamaan, ettei kukaan löydä perille asti.....
ja jos joku luulee hymyn häivähdyksen näkevän suupielissä on se vain hänen oma mielikuvitus tehnyt tepposet.... - toinen tyhymä
Tyhymä ku oon kirjoitti:
niin, miten sitä voikin olla näin tyhmä..... sitä ole nmiettinyt pitkään, että uskoo ja luottaa ihmisten hyvätahtoisuuteen ja taas ollaan nenä ja polevt verellä......
no, tyhmästä päästä on kärsinyt koko ruumis jne....
muurin ovi vielä lukkoon ja köynnökset eteen kasvamaan, ettei kukaan löydä perille asti.....
ja jos joku luulee hymyn häivähdyksen näkevän suupielissä on se vain hänen oma mielikuvitus tehnyt tepposet....Osuit asian ytimeen :) . Jos hymyileekin niin pitää varoa milloin ja missä hymyilee tai nauraa, joku voi tykätä kyttyrää ja luulla että hänelle naurat vaikka nauratkin itselles :)
- Tyhymä ku oon
toinen tyhymä kirjoitti:
Osuit asian ytimeen :) . Jos hymyileekin niin pitää varoa milloin ja missä hymyilee tai nauraa, joku voi tykätä kyttyrää ja luulla että hänelle naurat vaikka nauratkin itselles :)
tuota en ole ajatellutkaan, hyvä pointti, pikimminkin sitä, että joku voi luulla että hymyilen ja nauran koska olen niiiiiiin ihastunut vaikka en oikeesti olisikaan.......ja voivat vielä luulla, että hulluhan tuo on, kun kokoajan hymyileen ja varsin onnellinen tapaus, jooh, ja luulee vielä itsestään liikoja, että joku muka voisi vasta ihastua ja sitten se katse, mihin sen suuntaisi vai pitäisikö silmät olla kiinni, kun ihmisten ilmoilla kulkee, etteivät luule, että silläsilmällä tiiraan jne.....
koska ihastuskin ottaa aikaa, elämässä ryvettyneeltä, onneksi, pirun kauan ja kukaanhan ei sellaista jaksa...... :D
On tää vaikeeta........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958