Milloin työkkäri alkaa järjestää työttömille työnhakijoille luxus matkoja ulkomaille/loistohotelleihin?Siellä voitaisiin rauhassa keskustella virkailijoitten kanssa työnhausta ja samalla ottaa konjakkia sekä kyllähän siellä varmaan paneskeltaskin virkailijoitten kanssa.Täähän olisi loistavaa :)Elämästä pitää nauttia,kerranhan sitä vaan eletään :P.
Luxus matkoille työttömät
Luxus matkoille :)
5
108
Vastaukset
- fddddddddddddddddd
sitten kun soini pääministerinä
- tyhjtasku
mä oon työtön ja käyn joka vuosi all inclusive lomalla kreetalla
- Matti täällä
Loistava ehdotus!Pitää ensikerralla ehottaa tuota työvoimavirkailijalle.Tosin en kehtoo tuota paneskelu juttua ehottaa :)
- Heterotar
Ei meidän seudun työkkäreissä kyllä ole yhtäkään naispuolista saatika miespuolista, keiden kanssa viittis edes paneskella; yäks!!!!!
Pelkkä ajatuskin n.......a jonkun työkkärin virkalijan kanssa: No thanks. - hyhhyiijaa
mä hinutan mielummin bussin pakoputkea kuin yhtäkään virkamiestä kelasta,sossusta tai työkkäristä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591