Koita nyt vaan pärjätä sen tiedon kanssa.
Välitänpäs
39
671
Vastaukset
- nokatusten.
Hienoa kerrassaan,viellä kun hän saisi tuon tiedon ihan henkilök.
- -ed
vaikka ensin luin että- väitänpäs että koita pärjätä sen tiedon kanssa :D
- :)
Aiiiii.. Vaikeaaaa...
Mikä tieto??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/10/22/713191.jpg
:) - Ja paskat välität!
onneksi tämä ei ole mulle, koska kukaanhan ei mulle täällä kirjoita, jos sellaista luulisin olisinhan silloin luulosairas jne.....
- naiNeN.
Yritän sopeutua.
- 2015
Kenen pitää pärjätä?
- (-_-)
Hienoa ett joku jostakin välittää. Aloitus ei kuitenkaan ollut mulle
- Ei se sitä
tämmösellä viestillä saa tietää !
- .totuudentorvi.
Ei se ole sun naises, kun joudut tänne kirjoittelemaan. Mene pois koneelta oikeaan elämään ja kohtaa todellisuus ja saa jotain aikaan. Miksi täysin tuntemattomien, anonyymien ämmien plussat ja lepertelyviestit jossain suomi24-palstalla riittäis sulle, jos vaihtoehtona olis saada tehdä siitä oikeasta naisesta sun naises myös muutoin kuin mielikuviteksessa ja nettipalstan ajatusleikissä.
- Metsästystorvi
En,mä oottelen parempia "syöntiaikoja". Kylmissä vesissä se uiskentelee ja pysyy haluttavassa "paketissa"....
- rehellinen arvio?
Metsästystorvi kirjoitti:
En,mä oottelen parempia "syöntiaikoja". Kylmissä vesissä se uiskentelee ja pysyy haluttavassa "paketissa"....
Odotteleeko se myös sinua?
- "Tunnearvio"
rehellinen arvio? kirjoitti:
Odotteleeko se myös sinua?
Odottaa tai ei mutta olen hyvin toiveikas.Sillä ilmassa on sellaista "katkua",että jotain tulee varmasti vielä tapahtumaan. Tämä on lähinnä ajan kysymys vaan.
- uimaan!!
"Tunnearvio" kirjoitti:
Odottaa tai ei mutta olen hyvin toiveikas.Sillä ilmassa on sellaista "katkua",että jotain tulee varmasti vielä tapahtumaan. Tämä on lähinnä ajan kysymys vaan.
Minäkjin odotteleln oikeaa aikaa, mutta tuleekohan jos ei paa tapahtummaan.. uuvuttaa
- Lämmin vesi
uimaan!! kirjoitti:
Minäkjin odotteleln oikeaa aikaa, mutta tuleekohan jos ei paa tapahtummaan.. uuvuttaa
Tuutko jo tänä iltana sinne joelle uimaan.n.20.oo...
- kysymysmerkkikö
Lämmin vesi kirjoitti:
Tuutko jo tänä iltana sinne joelle uimaan.n.20.oo...
No mikäs siinä, mutta miten ois se puhelinnumero näin aluksi?
- tuu,tuu....
kysymysmerkkikö kirjoitti:
No mikäs siinä, mutta miten ois se puhelinnumero näin aluksi?
No nehän on selviä. Eihän niitä tässä tarvita.
- toiseksi ed.
tuu,tuu.... kirjoitti:
No nehän on selviä. Eihän niitä tässä tarvita.
Ei voi. Kun ei saa yhteyttä ihmiseen, josta välittää.
- ed
toiseksi ed. kirjoitti:
Uskoisit nyt kun sanon.
- Iltapesulle
toiseksi ed. kirjoitti:
Tuu varulta ainakin jutteleen jos siltä' tuntuu. Mukava iltalenkki pyöräillen. Mä meen ainakin "viruttelleen" ittiä sinne sillon.
- ed
ed kirjoitti:
Uskoisit nyt kun sanon.
Ihan sama, mutta nyt joudut hoitamaan asiaa minun kanssani. Sitten voit haikailla muita.
- ed. ed
ed kirjoitti:
Ihan sama, mutta nyt joudut hoitamaan asiaa minun kanssani. Sitten voit haikailla muita.
Ei auta nyt. Mä pysyn kannassani.
- samoilla linjoilla
ed. ed kirjoitti:
Ei auta nyt. Mä pysyn kannassani.
Olet siellä jossain ja minä vain halusin sanoa, että välitän sinusta. Sanoisin se suoraan, mutta nyt ei ole tilaisuutta.
- ed
samoilla linjoilla kirjoitti:
Olet siellä jossain ja minä vain halusin sanoa, että välitän sinusta. Sanoisin se suoraan, mutta nyt ei ole tilaisuutta.
Tiedän, että olet siellä. Ja minä välitän sinusta.
- ed
ed kirjoitti:
Tiedän, että olet siellä. Ja minä välitän sinusta.
Ei ole yhtään helpompaa vaikka en ole sinua nähnyt. Olen pahoillani, että poistin puhelinnumerosi. Tosi pahoillani.
- ed
ed kirjoitti:
Ei ole yhtään helpompaa vaikka en ole sinua nähnyt. Olen pahoillani, että poistin puhelinnumerosi. Tosi pahoillani.
Ei tarvitse hävetä mitään. Olet tärkeä.
- Aika rientää
ed kirjoitti:
Etkö pääse nyt tulemaaaan? Oletko reissussa?
- ed. kanta pitää
Aika rientää kirjoitti:
Etkö pääse nyt tulemaaaan? Oletko reissussa?
En ole reissussa. En vain tiedä missä olet.
- ed
ed. kanta pitää kirjoitti:
Ei ole kiristystä. Tulisin heti, jos tietäisin minne ja jos tietäisin että haluat minun tulevan.
- Eikö uimaan
ed. kanta pitää kirjoitti:
Et ole sitten ehkä oikea henkilö. Minun numeronihan ei ole salainen,sen saa num.tied.
- viim- ed.
Eikö uimaan kirjoitti:
Et ole sitten ehkä oikea henkilö. Minun numeronihan ei ole salainen,sen saa num.tied.
Ei saa, mutta en aio asiasta inttää enää.
- ed.
viim- ed. kirjoitti:
Ei saa, mutta en aio asiasta inttää enää.
Niin kai se sitten on. Olen pahoillani.
http://www.youtube.com/watch?v=GUqPswqLd28
- rumasana..
Olkapää on kipeä, mä en jaksa näitä kipuja....loppuis jo stna* ja kaikki muutki kirosanat
- Sydän paikallaan
En kykene unohtamaan.
- jo on perkules
Mä menisin aivan pehmeeksi moisen ilmoitukesen jälkeen, juu juu ja jep jap.
Paree on jotta haukkuu ja moittii en mää osaa olla jos tykätähän. Pienesti sellaasta pusun tapaasta poskella huitaasen. - aamuinen ajatus...
jos toisesta välittää oikeasti, on varmasti hänen elämässään läsnä irl ja se läsnäolo ja vierellä kulkeminen varmasti jo kertoo siitä, että aidosti välittää. Sanat turhanpäiväiselle palstalle taas eivät sitä kerro :/
- aamunkajoa..
Entäpäs jos toinen välittääkin liikaa, tahtoo elämänkumppanin - aviopuolison ja toinen haluaa jotain kevyempää? Ja jos huomaa jo kiintyneensä liikaa ihmiseen jota ei voi kokonaan saada omakseen, parempi yrittää irrottautua.
- ehkäpä niin on parem
No ehkä mä meen lenkille sitten ja rauhoitun
tilannetta seuraten... - mietinmietin
Mitähän tarkoittaa nyt hän.? Mä pärjään ihan hyvin. Mun kanssa on vaikea pärjätä :D ,kun en perusta tiedoista hölkäsen pöläystä. Olen vaan.
Yks juttu kyllä on,minkä kanssa on vähän vaikea pärjätä,sille en ole oikein keksiny hoitoa..:) - hotdokki
Tämä viesti välittämisestä oli kiva lukea. Usko horjuu joskus kun suunta on hakusessa ja merkit viittaavat välinpitämättömyyteen. Tulkintaa puolin ja toisin enkä itsekään tiedä aina mitkä seikat ovat vaikuttaneet mielialoihisi, et ole mikään helppo nakki. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989