Onkos muita viimesillään olevia? Millaset on fiilikset? Itse oon rv 38 ja mielialat heittelee minkä ehtii. Kolmatta ootan ja tää on tuntunu paljon raskaammalta ku kaks ekaa.
Viime yönä olin melkosen varma et nyt se synnytys lähti käyntiin, mut ei näköjään kuitenkaan vielä. Alaselässä tuntuu välillä sellasta aaltoilevaa särkyä, mut ei oo voimistunu.
Ja nää itkuraivarit on kauheita. Mies on saanu kuunnella ja lapset :(
Yks päivä istuin vessassa puol tuntia lukkojen takana itkemässä, kun en halunnu et kukaan tulee kysymään mikä on. Oikeestaan hävettää ku ei pysty hillitsemään itteään ja mieluummin itkeskelen yksinäni. Välillä vaan tuntuu et minä ja mun raskaus ollaan niitä vähemmän tärkeitä, ettei miestä kiinnosta mun jaksamiseni ja vointi. Vaikka sille tää on eka biologinen lapsi.
Ja lasten möykkää ei jaksais enää kuunnella, haluisin vaan olla hiljaisuudessa ja mietiskellä tulevaa..Vaikka nyt saan muutaman tunnin olla yksin, olla vaan :) Ehkä tän tekee raskaaks myös se, ettei oo tääl päin ketään juttukaveria. Olis vaan niin kiva ku ois joku naispuolinen kaveri, kenen kans turista. Vuos sitten muutettiin ihan vieraaseen kaupunkiin eikä vieläkään oo oikeen kunnolla tutustunu kehenkään...
Mut ehkä ajan myötä sitten :)
Vauvan syntymää vaan oottelen malttamattomana, miten ihanaa onkaan saada taas pienen pieni nyytti syliin...
Kiva jos joku innostuu kirjottelemaan tuntemuksiaan :)
Huh hellettä!
valaskala
1
88
Vastaukset
- r32r2f243fg3g4
Kosteus tekee siitä pahan, jos olisi vain kuivaa kuumaa ilmaa, niin terveellisempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743