Tallensin Mallimaailman huipulle-sarjan viimeisen jakson 29.6. ja harmillisesti tallennus päättyi liian aikaisin niin, että en nähnyt, kuka voitti. Olisiko jollain asiasta tietoa?
Kuka voitti Mallimaailman huipulle?
Mallifani
4
439
Vastaukset
- Martta14
Branden voitti
- blöää
Mulla kävi samalla tavalla, mutta onneksi jakson voi katsoa subin sivuilta =) Tosiaan Branden voitti.. En olisi uskonut!
- just just
itselle kävi myös että en nähnyt loppua mutta tältä palstalta tuli tieto voittajasta tosi iso yllätys, mutta näinhän se on että ku ohjelma on amerikkalainen voittajan tarttee olla amerikkalainen. näin on käyny ennenkin monessa muussa ohjelmassa
- mallialli
En kyllä löydä tuota jaksoa subin netistä. Siellä vaan lukee että uudet jaksot alkaa syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960