Kivapiha

Kivapiha

Tiesittekö että Kivapihalta saa kaikki pihakivet kohtuu hinnalla esim. katukivi 80
alkaen 9.00€/m2 on myös tosihyvä valikoima liuske ja koriste kiviä ym.
Kivapiha.com

Pekka

30

5387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseaa

      en varmasti osta kivapihalta.Maksan tuotteiden kautta "mainontakuluja",mutta ilmoittelette ilmaiseksi KESKUSTELUPALSTALLA.Epäammattimainen kuva.

    • tuttaa tollaset

      En osta minäkään. Syynä onneton, surkea kaupankäyntitaito. Huimat hinnat. Huh, huh!

    • Velmeri

      Tulipa käytyä mutten toiste mene. Ei voi muillekkaan suositella

    • Turre

      Lottovoittajien paikka. Joku eukko sössötti ja seuras koko ajan ja siis pikkssen epämielyttävää... Ei muuta ku tarjoustaloon. On halvempaa ja hienompaa!

    • ex-stadi

      Hah! Käyneenä paikalla tuolla "rakennustyömaalla" naurattaa edelliset kommentit.:-) pakko yhtyä näihin. Mäntsälässä onneks Rautia, Robin Hood ja Agri. Eli ei hätää paikkakuntalaiset. Kauempaa ei kandee vaivautuakaan. :'(

      • rauno

        taitaapi kauhupihalta saaha vaan kalliita kiviä. näin minä totesin. että sillä tavalla


    • Erkki

      Lähin kiviä ostamaan tuolta, mut tosiaan edellisten kommentien kanssa oon samaa mieltä. Kallista on ja huono toimitus eli ei muuta kuin Rautiaan. Myös suoraan toimittajilta saa hyvin kiviä edullisesti, kuten Lemminkäiseltä Tuusulasta ja LS-Betonilta Hyvinkäältä.

    • ketale

      vitusta repästy koko kivapiha! Täysin taidotonta palvelua ja paskanjauhantaa. Hinnat on täyttä huijausta..tana! Pitäis heittää lokinpommi koko skeidan päälle...prkl!

    • Maizu

      En tiiä..joteski tosi ankee paikka. tosi huonossa paikassaki. En kyl tykänny.

    • outoo

      mikä helskutin paikka tää on? syrjemmässä ku taka-hikiä! näyttää kersojen isolta leikkikentältä

    • Tomi

      Kiva paikka myymälällä. Harmittaa vain kuin kaupat jäivät parista eurosta kiinni. ;(

    • Kalle

      Kävin kesällä , ei voi suositella. Patsaita ja muuta rihkamaa mitä ei kehtaa laittaa näkyville, lisäksi kovat hinnat.

    • pekkaonliikemies

      Käykään ostoksilla 450k liikevaihto ja tappiota 100k, eiköhän tupla ensi kesänä?

      • smartorn

        Kuonoon tuli huolella mutta ei tuplana.


    • BisnesÄäliö

      Seuraavana vuonna liikevaihto on maksimissaan 100k ja tappiot vähintään 450k. =) En ihmettele tulosta..Kamala paikka kertakaikkiaan!

    • Ekonoomi-opiskelija

      Hei haloo! Vaikka yritys onkin menossa selvästi konkurssia kohti, niin onko teidän pakko vääntää veistä jo vuotavassa haavassa? Ei varmasti ole mukavaa olla yrittäjänä tässä tilanteessa.

      • fffffffffff

        Kukkuu sinulle, kukaan mitään veistä ole kääntänyt ja yrittäjähän sen itse hoitelee kuka mihinkin jamaan. Jatka sinä eko-opiskeluja ja kommentoi sit joskus kun koulut on käyty loppuun.


    • lapin zorro

      Oikein tyylikäs paikka. Hinnat huomattavan edullisia. Palvelu kiitettävää !
      Patsaita (graniitti ja muovi ) laaja valikoima.Kannatti käydä !!!

    • NallePuh sanoi huh

      lapin zorro taitaa olla kivapihan mustanaamio. Ai hinnat halpoja? kamalia hintoja tuollaisesta krääsästä. Valikoima pysyy tietysti kun kukaan ei osta. Ja enpä itsekään lähde enää mäntsälään tuon puljun vuoksi.

    • Pekka Tanttu

      Tosi Kiva kun jotkut "asiakkaat" ottaa kantaa, tietämättä mihin ottavat kantaa, ois KIVA puhua kasvokkain näiden viisaiden kanssa vois vaikka joku jotain oppia, mielelläni osallistun keskusteluun koska ei tää nimettömänä huutelu johda mihinkään rakentavaan
      ps.laittakaa edes nimi, eikä nimimerkki, jos kantti kestää

      • lapin hessu

        Hyvä Pekka,

        Jämäkkä ote on paras näihin puun takaa huutelioihin ! Ei taida tulla silmätysten jauhaan paskaa :)


    • Jonne...kivanaama

      Ei paskanpuhumisella mitään myydä! Jos tehdään kauppaa niin sit tehdään. Ihan vitun kauhee paikka.

    • lapin hansu

      Minä olen ainakin saanut loistavaa palvelua, eikä hinnatkaan päätä huimaa.
      Se riski tumma myyjä osasi asiansa. Sääli ettei ole enää hommissa :(

    • Äly hoi

      Kuka kaahaa Kivapihan autolla Koskenrannantiellä , sladissa vastaan ja vauhti kova . Puheen aihe lasten vanhemien kesken , koska sattuu jotain ikävää . Jos ei kaahailu lopu , otettava yhteys poliisiin .

    • hortonomi / suunnitt

      Edullisia hintoja. Minä ainakin tilaan. Mistä muut ?

    • turhautunut1

      Henkilökunta ei ole perillä myymistään tuotteista. Hintoja ei ole merkitty kaikkiin eikä myyjäkään tiedä, (jos sellaisen kiinni saisikin). Kallis paikka, eikä virheissä ehdoteta edes vastaantuloa, vaan kohtelu on ylimielistä. Muut on toista mieltä, minä tätä..

    • Lanttunen

      Omistaja kunnon diktaattori!! Luulee tietävänsä kaiken kauhee paikka!!

      • Anonyymi

        Todella luokatonta asiakaspalvelua tässä firmassa. Suosittelen asioimaan jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella luokatonta asiakaspalvelua tässä firmassa. Suosittelen asioimaan jossain muualla.

        Mikä tilanne on nyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tilanne on nyt ?

        Konkurssissa, kuten heikkolahjaisen yrityksen kuuluukin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe