Kaarlelankadun "KUMMITUS" talo

Seinät jäi

Tuossa uimahallia vastapäätä paloi viime viikonloppuna autiotalo. Tietääkö kukaan mitään talon historiikista, kuulin huhuja, että sillä on synkkä menneisyys. Syttyikö talo itsestään vai oliko pyromaani asialla ??

24

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acfrytnr

      Onko ylläpito harkinnut tehdä mitään tälle joka asiasta seksiä vääntävälle.Jos ei muuten pysty itseään ilmaisemaan niin huonosti on asiat ja yhteiskunnan pitäis jo puuttua hoitoon ohjaukseen.Saattaahan tämä kaveri olla vaarallinen muillekin kun itselleen.

    • Seinät jäi

      Huom palstan SHERIFFI ! ! ! Poista tuon "Valistunutarvailija" kommentti HETI !

      • valistunutarvailjia

        Miksi ihmeessä pyrit rajoittamaan minun sananvapautta!!! Tämä palsta on sitävarten, että täällää ihmiset voivat esittää näkemyksiään päivänpolttavista puheenaiheista, eikö niin.

        "Seinät jäi" lopetappa se meuhkaaminen HETI !


      • Huhhuttelija
        valistunutarvailjia kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pyrit rajoittamaan minun sananvapautta!!! Tämä palsta on sitävarten, että täällää ihmiset voivat esittää näkemyksiään päivänpolttavista puheenaiheista, eikö niin.

        "Seinät jäi" lopetappa se meuhkaaminen HETI !

        Pelkäänpä pahoin, että -Valistunutarvailija- on se Niuvanniemen psyykkikseltä
        karannut potilas, uutisissa nimittäin varoitettiin karkulaisen oudoista puheista ja
        tämähän ei edes häpeä eilisiä sanomisiaan, että se se sen täytyy olla. Huh huh!


    • Olavi Klumbertson

      Eiköhän palstan sheriffi poista asiattomat kommentit.
      Ainakin tuolla pitkävetopalstalla on sheriffi alkanut viimein poistamaan sinne kuulumattomia viestejä.
      Siellä oli pidemmän aikaa juuri tällaisia samantyylisiä homoseksi viestejä.
      Nyt siellä on viestit vähentyneet radikaalisti, kun alapäätyyliset viestit on positettu.
      Kyllä palstan aiheessa pitää pysyä, muuten menee hyvä palsta pilalle.

      • Huhhuttelija

        Kokkola palstan käfferi on enemmältikin kiinnostunu noitten
        vanhoillis"sielun"veljien morkkaajien poistamiseen alueelta
        ja syykin on vähintäänkin ilmiselvä "yhtykää ja täyttäkää maa"
        (ken kans siitä viis). Huh huh ! Mutta asiaan minä luin, että
        joku on pidätetty kys. autiotalon polttamisesta ? HUH HUH !


    • raahe/medio

      Ketä jaksaa kinnnosta kuka poltti sen talon !! Paitsijos joku riivaantui niinse on jo
      eriasia. Minen ainakaa oo kooskaan ees kullukaan uimhallinpalaneesta kumitus
      talosta sano joku missä kohtaa see on niin käyy kattsomassa ja kerron onko
      värinöitä - olleen asianttuntiija?

    • En (Ö) kummittele

      Sen verran ko. talosta on tietoa , joskin hämärää, että huhujen mukaan se oli
      myynnissä tosi pitkään eikä mennyt kaupaksi. Hmmm... liekö sisäpiirink.....?

      • 12

        Ei pidä paikkaansa: Kyseinen torppa on kaupungin omistuksessa ja ei ole myynnissä.


      • tahtoo tietää
        12 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa: Kyseinen torppa on kaupungin omistuksessa ja ei ole myynnissä.

        Innolla kans seurannu tätä ja nyt 12heppu kerros samatien
        kuka poltti kummitustorpan,ko sullon näköjän tietoo?!


      • Mitä ne sitä panttaa
        12 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa: Kyseinen torppa on kaupungin omistuksessa ja ei ole myynnissä.

        Kaupungin omistuksessa ?? Eikö kaupungilla ole parempaa tekemistä kuin
        omistaa autiotalo, joka todennäköisesti on kuulunut jollekin rintamamiehen
        hiippakuntaa vaihtaneelle leski paralle, jonka omaisuuden kaupunki on
        perillisten puuttuessa pakkolunastanut. Kyllä minäkin jäisin kummittelemaan
        mikäli näin kävisi ja ottaisin kaveritkin mukaan.


    • Mervi vaan

      Olipas kamala paikka. Kauhistuin ensimmäistä kertaa oikkes kunnolla ja
      mikä ettei, hiiltyneet rauniot ja kummallinen ujellus siinä tien tuntumas.
      Jotenkin tuntu niinku joku käsi olis vetäny sinne sisäpihaan ja oli pakko
      ponnistella vastaan. Kyllä kuulkaa iski vähä pakokauhu ja otin jalat alle.

      • Matti & asiamies

        Äläppä viihti valehella ! Raastuvassa tavataan !!!!!


    • Kauhun kosketus

      Toi on muuten tosi kolkko paikka, hrrr. Päätin asiasta tehden käydä raunioilla
      luettuani iltasella aiheesta ja muina miehinä kävelin pihaan mutta siellä olikin
      jotain ukkoja pihassa ja otin pienet takapakit pyörätielle. Tämä siis sattui 2.30
      ja norkoilin siinä aikani kaverin odotellessa autossa uimahallin parkkipaikalla.
      Vinkkasin kaverille, että tuuppa tänne katsomaan noita ukkoja, OK kamu tuli
      siihen portille samantien ja osoitin ukkoja sormella ja sanoin kaverilleni, että
      näätkö tuon ukon, jolla on vain yksi saapas, kamu sanoi, että en näe, ku siel
      ei oo ketään, käänsin heti katseeni pihaan ja ukot olivat kadonneet.
      Kaverini sätti minua, että olen olen jotenkin kalahtanut mutta tiedän kyllä
      mitä näin, siinä oli kolmesta viiteen ukkoa, joista en oikein saanut selvää.
      Koskaan aikaisemmin en ole kokenut moista, että onko jollekkin sattunut
      jotain vastaavaa saman kaltaisissa olosuhteissa ?

    • ExoCissus

      Tuo "Valistunutarvailjia" on juuri sellainen demonien riivaama henkilö, joista on
      ollut puhetta teeveessäkin. Onko näitä manaajia enään missään, että voisi
      ilmoittaa tuollaisesta riivatusta sielusta ?

      • Demonihööpö

    • perhostyttö

      Nämä kyseisellä paikalla asuvat ei taatusti pöki miehiä,siitä olen satavarma.

      • Valistunutarvailjia

        Enhän minä sitä ole väittänytkään. Minä puhinkin kummitusukoista. Vai tarkoitatko näillä "paikalla asuvilla" juuri samaisia kummitusukkoja?

        Ja tälle toiselle: En tiedä onko enään nykypäivänä. Mutta jos on tarvetta, niin kyseleppä vaikka Nolla100sadasta tai kokeile kuuklata....


    • Parempi vara ku.....

      Räyhähenget asettuvat usein majaksi palaneisiin autiotaloihin.
      Olen seurannut riivatut talot dokumentti ohjelmaa ja tullut
      siihen tulokseen, ettei parane mennä lähellekkään autiotaloja.

      Jk. Älkää vastailko rivoihin kommentteihin ne vaan innostuu lisää.

      • "valistunutarvailjia

        Ompas kiva, että räyhääjäenkilöt asettuvat majaksi palaneisiin taloihin. Itse en ainakaan tyytisi asumaan palaneessa talossa... Mutta mikäs siellä on toisia lykkiessä aanukseen tai johkai muuhalle...


        Jk. Olen myös itse muutamia kertoja sattunut vahingossa kääntämään kanavalle jossa tätä hiivatun talot "DOKUMENTTI" ohjelmaa esitetään. Vaikuttaa muuten tieteellisesti erittäin korkea tasoiselta tutkimukselta... :D:D


    • Anttiaapeli

      Maakasperän metsässä uinuu itse pahuuden sanansaattaja joka vain odottaa vapautumistaan. Ei muuta kun kaikki joukolla metsää penkomaan....

    • Anonyymi

      Siellä on kellari missä seinien sisälle on laitettu vaatteita ja sieltä talon sisältä kuuluu ääniä vaikkei kukaan siellä oikein käy

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe