tiedä puhelinnumeroani
näe minua facebookissa
tiedä sähköpostiosoitettani
löydä minua googlella
Nainen, et
15
518
Vastaukset
- nainen.
...mut joudun lukemaan tyjänpäiväisen viestisi...
- 34lkts421
Tuo on noista totta: en näe sinua fb:ssä.
- "jorma"
hyvä pointti.asiaan tulee muutos.
- "jorma"
koita nyt.
- totta joka sana
En halua tietääkään. Haluan hänet eteeni kosketusetäisyydelle. Millään noilla keinoillasi mikään ei onnistu.
Enkä koskaan ota yhteyttä, en enää kestä ainuttakaan "ei"tä. - silmiini ihastuit
No kuka on sydämeesi tehnyt noin suuren vaikutuksen..minäkin tapasin kivan miehen ja yhteystietoja ei tullut valittua..etunimen tiesin ja missä asuu..harmi että perhettä meillä molemmilla...mutta ehkä me kohdataan joskus ja jossakin..
- Kenelle halusit
ilkeillä ? Saitko hyvän mielen itsellesi tuottaessasi pahan mielen toiselle ?
Mikä ihmisii riivaa ?- *
älä muuta sano... samaa olen ihmetellyt minäkin.
- *
ei minulla ole siihen tarvettakaan.
- Sehän on hyvä
koska tunnut olevan siitä iloinen. Ei ole se nainen sinua häiritsemässä.
- hahaaaaa
Älä sinä juksaa, kyllä kaiken tuon näen ja tiedän ;))))
- ????????????????????
Ja tämä hymyilyttää, koska? Kirjoitat tämän ikäväpalstalle, miksi? Olipas turha viesti ja aiheutti monelle pahaa mieltä.
- ei voi mitään.
harmi.
- Savumerkkisi nähty
Selvät merkit normaalijärkisille siitä, ettei toivota yhteydenottoja. Siksi en ole ottanutkaan :)
Ja haluan muutenkin, että mies tekee aloitteen. - Ei ole totta
oleko kadonnut luonnonvara?
Minäpä tiedän sp-osoitteen ja puhelinnummeron. :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314