Tuntuu, että unelmani on turhaa! (help)

i work so hard

Olen 14-vuotias laulaja. Tai.... siis tuntematon laulaja. Olen ihan oikeasti hyvä laulamaan ja käyn laulutunneilla, ja ajattelin mennä vielä johonkin esiintymiskouluun yms. Kirjoittelen omia biisejä, opettelen soittaa pianoa---> meen myös pianotunneille syksyllä.
Oon jo tosi kauan halunnut TODELLA olla laulaja ja tunnettu sellainen.
VIHAAN sitä, että asun suomessa, koska suomessa olevat artistit eivät ole muualla niin tunnettuja.

Tässä unelmani: Olla kuuluisa laulaja Amerikoissa.

TIEDÄN, että se on tosi vaikeaa, että olisi suomalainen kuuluisa laulaja amerikassa..... mutta ihan oikeasti, ei mulla ole melkein mitään muuta, ja TUNNEN kuuluvani samaan ryhmään kuin muutkin laulajat amerikassa (esim. idolini Beyoncé missä hän on?

Toinen unelmani on tietenkin se, että tapaisin joskus vielä Beyoncen, ja voisin niinkuin ns. seurata häntä, eli kun hän lopettaa työnsä, voisin jotenkin tarjoata samanlaista upeaa musiikkia. EN TODELLAKAAN TARKOITA TÄLLÄ MATKIMISTA.

Mulla on oma tyyli, vain se ei ole tullut esille, kiusaamisen takia.

En oikeasti tiiä mitä teen, oon esiintynyt paljon (tarhasta asti). Ja nyt kun oon kasvanut, niin mun ääni on jotenkin parantunut (tai en osaa selittää).,.... mutta IHAN OIKEASTI MÄ OLEN LAULAJA, JA KUULUN KUULUISUUTEEN.

Ja toivon, että saan neuvovia vastauksia, eikä vaan mitään esim. "joo turha unelma, ei toi toteudu" tai "MÄKI OIKEESTI OON12-wee tyttö oon laulaja ison niiku annaareu") tai "trolli" TAI JOTAIN MUUTA ÄRSYTTÄVÄÄ.

Jos muutkin ovat (esim. beyonce yms muut) onnistuneet, niin miksen minä voisi? Olemme kaikki aivan samanlaisia hekin, heitä on vain onnistanut. Jospa muakin onnistaa joku päivä?

Kiitos ja anteeksi pitkä sekalainen teksti.

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DESPERATED

      UP!

    • Fyyfeli

      Jännä pulma sulla... Joo, sanoit ettet halua että tänne tulee tämmösiä mutta tuleepa kuitenkin: Itellä on sama pulma. Mutta olen "pianisti". Siis soitin pianoa, mutta harjoittelu tuntui turhalta, kun osasin jo perustaktiikat, emmekä olleet menneet tunneilla eteenpäin pitkään aikaan, ja soitimme vain kaikkia lastenlauluja. Äitini ei anna minun enää soittaa kotona pianoa, jos hän on kotona, koska "ei minun pidä pitä pianoa soittaa koska en enää käy tunneilla" eikä hän anna edes virityttää pianoani! No, itsellä on tähän pulmaan ratkaisu: perustan hieman vanhempana pienen bändin (tai miksei vaikka heti, jos siihen alkajia löytyisi) ja kerään rahaa Amerikkaan muuttoa varten.

      Sinä haluaisit olla kuin Beyoncé, minä taas kuin Jackson.
      Joo, en siis niin rikas ja kuuluisa, niin hyvä pianisti tai laulaja, (tuskin hänenveroistaan tulemme vähään aikaan näkemäänkään) mutta edes vähän tunnettu ja hyväntekijä.)

      Niin, kun olen muuttanut Amerikkaan, aloitan alusta.
      Toivoa on, kun miettii, kuinka moni suuri artisti/bändi on aloittanut aivan pienenä, esiintynyt ehkä tutun häissä ja sieltä noussut huipulle.
      Kukaan ei ole tähti syntyessään, vaan kaikki ovat aloittaneet pienestä.

      Missäpäin Suomea muutes asustelet? :) Itse olen täältä Pohjoisesta

    • i work so hard

      TOSI kiva kun vastailit :) Olin jo unohtanut tän mun viestin, ku ei kukaa vastannut alussa.

      Sori, en siis tarkoittanut tuollein, .....siis oli itseasiassa ihan kiva kun on täälki joku jolla unelmia!
      Oikeesti mun mielestä ihmisten täytyy uskoa itseensä, unelmoida, tehdä paaaaljon töitä niiden eteen, ja rukoilla, jos on tarpeen.

      On TURHAA, jos on unelmia, jotka ei toteudu. Koska kaiken saa mitä haluaa, jos ihan oikeasti ajattelee. Ehkei juuri sillä hetkellä, mutta ainakin tulevaisuudessa.

      Ja kiva suunnitelma sulla, itse taas vielä mietin eri vaihtoehtoja, ja näin.

      Esim. jos menisi suoraan peruskoulun jälkeen töitä opiskelemaan, koska kuitenkin uskon unelmaani niin paljon, että AION toteuttaa sen. Jos olisin ensin amerikassa jonkinlainen kosmetologi, ja sen ohella TOTEUTAN unelmani, maksoipa mitä vain :)

      Koulussa menee jo muutenkin vähän huonosti, on pari ihmistä, jotka kiusaavat mua ja on vain 1 - 2 kaveria.

      Suomi ei jotenkin muutenkaan tunnu mun paikalta.

      btw, ite asun tääl Eteläs :P Kaukana! :D (helsingissä)

    • Dream a Singer?

      Pistä omii videoita youtubeen! Ja ala kerätä siel paljon tykkäämisiä ! Puhu englantia aina videon alussa ja kerro nimesi ja laulusi ja miksi just tä biisi:)! Asun muuten etelässä(turus) ja oon kans 14 tykkään laulaaa;)!

      • Castanjanight

        Minä ainakin usko että susta tulee vielä jotakin.On todella mukavaa kuulla sellaisista ihmisistä jotka oikeasti haluavat toteuttaa unelmasi.Aivan kuten minäkin,haluaisin muotisuunnittelijaksi,mutta joskus tuntuu että unelmaa ei pysty toteuttamaan.Uskon että sinusta tullaan kuulemaan vielä joskus jotakin!


    • standup

      Suomi ei ole oikeasti niin 'tylsä' maa kuin moni kuvittelee. Älä häpeile kotimaatasi, koska joudut elämään sen asian kanssa, vaikka Amerikkaan muuttaisitkin. Ja me kaikki olemme vain ihmisiä - amerikkalaiset eivät ole sen parempia tai lahjakkaimpia kuin kukaan muukaan. Se maa on vaan niin suuri ja kaupallinen, ja siellä on paljon mahdollisuuksia päästä kuuluisuuteen, joten siitä se johtuu että kaikki supertähdet tuppaavat olemaan Amerikasta.

      Suomalaisia, ulkomailla menestyneitä/tunnettuja:

      - Hurriganes
      - Sunrise Avenue
      - Reckless Love
      - HIM
      - The Rasmus
      - Apocalyptica
      - The 69 Eyes
      - Darude
      - Don Johnson Big Band
      - Nightwish
      - The Crash
      - Hanoi Rocks
      - Michael Monroe

      .. ja monia muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe