Olin silmänpohjien tarkastuksessa pari päivää sitten ja lääkäri mumisi jotain että silmissäni olisi degeneerisiä alueita tms. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa??
Degeneraatio, mikä se on ????
3
267
Vastaukset
- suu auki ens kerta..
Että silmissä olisi jotain degeneraatioalueita.
Ei tuosta muuta voi sanoa. Asia olisi varmasti selvinnyt, jos olisit shokista huolimatta älynnyt kysyä vastaanotolla. Degeneraatioalueita voi olla monissa paikoissa ja silloin puhutaan aivan eri asioista, osalla ei ole mitään merkitystä, osaa seurataan, osaa hoidetaan eri potilailla.
Degeneraatio merkitsee kansankielellä vaikkapa rappeumaa. - -leppis-
Kuten ekassa viestissä totesin, silmänpohjan reuna-alueita lääkäri katseli ja siellä tätä degeneraatiota havaitsi... noh, kai täytyy olla vielä yhteydessä sinne ja kysellä tarkemmin...
- aisjdoi
Et ekassa viestissä todennut, että reunaosista olisi ollut kysymys. Reunaosien rappeumat ovat tavallisia ja vain harvemmin niitä täytyy alkaa hoitaa. Rappeuman tarkka tyyppi määrittää hoidon tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057