sinut kokiksi keittiööni.
Taidan haluta
27
381
Vastaukset
- tiskaajatar
Voisin oleilla ilomielin hänen keittiössään, mutta kokin vikaa mussa ei kyllä ole.
- heh :)
heh :) no en mä voi sille mitään ettei kukaan oikeen opettanut kauheesti mua..... :)
- tiskaajatar
Mutta sitähän voi syödä raakaravintoa omenoita, porkkanoita, hedelmiä ja aina voi tilata noutopitzan:) Kyllä voisin siivota ja tiskata hänen asunnossaan mutta inhoan ruoanlaittoa. (hyvä luvata näin nimettömänä:) )
- Minä en vihaa
ruuanlaittoa. Ennemminkin olen kiireinen enkä osaa ottaa sille aikaa päivittäin.
- hgfdsa
kulta mitä laitetaan;)?
- jookos,
pastaa:P
- ed.
En nyt sitä vihaa ruoanlaittoa, mutta koska en siinä kovin hyvin onnistu on se turhauttavaa puuhaa. Mikset tee ruokaa vapaapäivinä ja laita sitä pakkaseen?
- Jos kaurapuuro
pinaatiletuilla käy?
- ruoansulatus vaivat
Älä kokiksi:)
- kökzä
Minä osaan kokkailla vain kasvisruokia, ikävä kyllä.
- joopas joo
voin ottaa hänet pesemään pyykkiä ;) minä voin hoitaa sen keittiöpuolen.
- Mausteita elämään
Musta tuntuu ,että yhdessä me voitaisiin "keittää" monenlaiset keitot...;*).
- ;)
Olen ollut varsinainen soppamestari jo syntyessään.
- p ersoonallinen?
Millainen keittiö sulla on?
- s osiaalinen
Ei sillä keittiöllä ole väliä. Kokkaus onnistuu vaikka fokkaamalla nuotiolla...
- p ersoonallinen
s osiaalinen kirjoitti:
Se olikin kysymys, ei vaatimus.
- t arkennus
s osiaalinen kirjoitti:
Kysymys henkilölle, jonka keittiössä olen käynyt mutten fokannut :-)
- Kääretorttua...
t arkennus kirjoitti:
Kysymys henkilölle, jonka keittiössä olen käynyt mutten fokannut :-)
No,miksi kysyt sitten millainen se on? Olethan tervetullut vieläkin sinne kaffittelemaan milloin vain.
- jos sen kestät
Ehkä se kalaruoka onnistuu parhaiten
mutta perunat palaa pohjaan sitä toista tehdessä :)) - spicy girlie
Siitä sopasta ei mausteita puutu, kuten ehkä olet jo saanut esimakua ;-P
Hunajaa ja jäätelöä silti vuorollaan :-) - vaativa maku :)
Minkäslaisia mausteita hymiöllä itsellään on ollut jaettavana?
- Grilli kuumaksi
Kesäkeittiösi on tietenkin ulkona, eikö vaan ? Grillauskokiksi en kyllä rupee, se on sinun hommiasi rakas grillimestarini :)
- Pannut kuumana
Mies keittiössä puuhastellen. On siinä jotain seksikästäkin. Josko sellainen vielä löytyisi omaan kyökkiin silloin tällöin hääräilemään.
- joooooooooo
Se osoittaa kyllä sen,et sulla on HUUMORIA ja huono kuulo.
- Pannut kuumana
Niin mitä sanoit ja kelle? Huono kuulo taikka ei ymmärrä, heh.
- Ruoka-aika !!!
Nälkäääääää...joko pyydät syömään ? Muista myös juomat sieltä viileästä..
- vesi kielellä
Hän (mies) voisi kokata mulle pelkässä essussa, ja tarjoilla tietty sänkyyn ruuat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015