Eikö vois jo helpottaa

stnastnastna

Ei tästä tuu mitään...

Erosta on 3 kuukautta.
Mies petti 4 vuoden ajan, sain tietää vihdoin ja ilmoitin että voi häipyä.
Ei ne viimiset vuodet parasta maailmassa ollut mut kyllä mä niin jumalattomasti rakastin...

En tiedä et johtuuko siitä että olin niin kiinni koko ihmisessä sen sokean rakkauden lumoissa vai mikä nyt on mut ei vaan millään lähde elämä eteenpäin.

Heräsin puol tuntia sitten uneen jossa me nukuttiin vierekkäin ja taas tä on sama meininki. Mä itken yksinäni ja koitan saada happea enkä tiedä miten päin enää olisi. Miehellä on uus nainen ja elämä helvetin hyvin ja mä hajoan pirstaleiksi. Miten voi olla edes näin särkynyt.. järki sanoo että kusipää jätkä antaa jo olla ja sydän särkyy palasiks.. ei tätä kestä.. olis edes vahvempi ihmisenä mutkun ei ole...

Voi vittu pitääkö just niiden asioiden maailmassa pettää mitkä pitää ihmisen pystyssä.

1

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Vaikken sinua tunne, niin olen surullinen puolestasi. Joskus sitä tosiaan miettii yön pimeinä tunteina, että mitä on tehnyt ansaitakseen sellaisia asioita, joita elämä tuo tullessaan. Useimmiten niitä ikäviä. Hetken vain hyvä olla.

Tiedän, ettei tämä kovasti sinua juuri nyt lohduta, mutta tuo tunne menee myös ohi. Siis sen pitäisi mennä ja elämä alkaa jossakin kohtaa näyttää valoisammalta, etkä enää kaipaa häntä vierellesi. Ne hyvät asiat jäävät sydämeesi ainiaaksi, mutta ne eivät enää satuta, niinkuin nyt, kun erostanne on vielä niin vähän aikaa.

Sinä toivut kyllä, mutta entinen kumppanisi kenties ei koskaan, jos hänellä on nyt jo uusi suhde. Tällä toipumisella tarkoitan sitä, että samat omat virheet seuraavat perässä, jos ei anna tilaa ajatuksilleen ja muutokselle.

Kukaan ei ole vahva rakkauden edessä, eikä varsinkaan sen jälkeen. Et sinä, enkä minä.

Muistathan hakea apua, jos mielialasi ei ala kääntyä pikkuhiljaa parempaan suuntaan kesän aikana.

Voimia sinulle kuka ikinä oletkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe