kuvailkaa minulle vaakanainen.

kiinnostunut

Olen kiinnostunut eräästä naisesta ja mielestäni ohimennen hän on maininnut olevansa vaaka. Millainen vaaka on esim. parisuhteessa, rakkaudessa, seksissä.
Parhaiten osaatte varmasti tee vaakaihmiset itse vastata.
Olen itse leijona.

22

7682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä

      Vaa'an perusluonne on harkitseva ja tasapainoa etsivä. Tulisempana ja itsevarmempana luonteena sua saattaa joskus ärsyttää vaaka-ihmisen iankaikkisen harkinta ja empiminen, mutta hän voi myös opettaa sulle omalla luonteellaan rauhallisuutta ja relaamista.
      Vaaka ei ole kovinkaan vahva luonteeltaan, joten hän kaipaa aina tukea ja kannustusta positiivisessa hengessä. Varsinkin alussa. Joten osoita vaan selkeästi tunteesi äläkä pidättele romanttisuuttasikaan. Vaaka on hyvinkin romanttinen ja rakastaa kaikkea kaunista ja sopusointuista.
      Leijona jos kuka rakastaa suurella sydämellä ja vaaka kaipaa juuri sitä, että rakkaus näkyy ja tuntuu. Tosin vapaus olla välillä omassa rauhassa ilman "palvontaa" on myös tärkeää vaa'alle. Älä siis pyri "omistamaan " häntä vaan luota häneen ja tue hänen yksilöllisyyttään.
      Vaaka ei siedä kieroilua eikä epäoikeudenmukaisuutta, joten ole rehellinen kaikessa mitä ryhdyt hänen kanssaan tekemään.
      Vaaka vaistoaa herkästi asioita ja saattaa ottaa nokkiinsa ihan typerältäkin tuntuvista kommenteista tms. Hän on kuitenkin helposti leppyvä ja vaatii vain hiukan kärsivällisyyttä ja empaattisuutta kumppaniltaan päästäkseen taas tasapainoon.
      Vaaka on hyvinkin sensuaalinen ja seksi toimii kunhan ei painosteta eikä kiirehditä. Harmonia on tärkeää.
      Ole siis vaan rehellisesti oma upea itsesi ja kunnioita vaakanaisenkin yksilöllisyyttä, niin kyllä se siitä lämpenee. : )

      • Vaaka

        Siinähän ne sitten jo tulikin...

        Vaaka on myös hyvin herkkä ja tunteellinen, pahoittaa mielensä helposti, mutta leppyy sitäkin helpommin. (sekin taisi jo tulla)

        Mutta onnea sulle:)


      • vaakuli

        Siis huh huh... tuo sopii minun luonteeseen täydellisesti


      • vaaka55

        HERKKÄ
        LUOVA
        HYVÄ KUUNTELIJA


      • pusuhuuli

        josta en ole samaa mieltä. vaaka ei ole heikko luonne..vaan vahva ja tietää mitä haluaa, empii siksi ettei halua loukata toisia!!(saattaa siksi vaikuttaa heikolta)


      • Anonyymi
        vaaka55 kirjoitti:

        HERKKÄ
        LUOVA
        HYVÄ KUUNTELIJA

        Olen vaaka, muistan kauan jos minua on loukattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaaka, muistan kauan jos minua on loukattu.

        Samaa mieltä


    • kolmas vaaka

      Leijonan ja vaa'an välillä saattaa syntyä erimielisyyttä ja kitkaa ehkä herkimmin siitä syystä, että toinen on ilmava ja älyllinen luonne (vaaka) ja toinen syvemmin ja suuremmin tunteva tunneihminen (jellona).
      Ilmava ja keveä vaaka saattaa joskus vaikuttaa leijonasta liiankin ailahtelevalta ja välinpitämättömältä. Leijona taas saattaa tuntua vaa'asta vakavalta ja tosikkomaiseltakin selkeine periaatteineen ja syvine tunteineen.
      Mutta luonteet parhaimmillaan myös tasapainottavat toisiaan.
      Vaaka saa todellakin tuntuvaa tukea ja rakkautta vahvalta leijonalta ja leijona puolestaan oppii ottamaan elämän hiukan kevyemmin kepeän vaa'an seurassa.
      Eli ei kun rohkeesti kimppuun vaan! ; ]

    • Catherine

      Olen itse vaaka, ja tyyliin kuuluu...

      -ensinnäkin tyyli =)
      -olen ehdottoman uskollinen kumppanilleni
      -asettaa toisen tarpeet omien edelle usein
      -seksin suhteen liki kyltymätön mutta nirso
      -erittäin mustasukkainen
      -huumori pysyy mukana aina
      -herkkäkin olen ja temperamenttinen
      -parisuhteessa kaipaan itse nimenomaan turvallisuutta, intohimoa...ja ehdotonta uskollisuutta puolin ja toisin.
      -jos vaaka alkaa seurustelemaan, hän todella haluaa olla tämän partnerin kanssa koko sydämestään

      • kiinnostunut

        Mitä tarkoitat, että vaaka on seksissä nirso?:)


      • elegantti
        kiinnostunut kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että vaaka on seksissä nirso?:)

        Tuokin saattaa olla yksilöllistä tuo harkitsevaisuus ja empiminen. Itse olen vaaka ja toimin extemporena, samoin muut tuntemani vaa´at!


      • vaakatyttö
        elegantti kirjoitti:

        Tuokin saattaa olla yksilöllistä tuo harkitsevaisuus ja empiminen. Itse olen vaaka ja toimin extemporena, samoin muut tuntemani vaa´at!

        mä taas ainakin olen molempia:toisinaan liiankin harkitsevainen ja toisinaan liiankin extemppore tyyppi...että ota näistä vaaoista selvää...


      • kiinnostunut
        vaakatyttö kirjoitti:

        mä taas ainakin olen molempia:toisinaan liiankin harkitsevainen ja toisinaan liiankin extemppore tyyppi...että ota näistä vaaoista selvää...

        vastaus kysymykseeni?=)


      • Catherine
        kiinnostunut kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että vaaka on seksissä nirso?:)

        ...että seksiä saa ja pitää olla kauan, paljon ja hartaasti, mutta orgasmia ei meinaa saada sitten millään.


      • catrianna

        Eipä paljon ole lisättävää. =D


    • vaaka 40+

      En voi väittää, että tällaisia ME olemme, mutta minä olen ja olen mielestäni ollut aina;
      -hyvä kuuntelija, vaan neuvomaan harvoin alan
      -ehdottoman uskollinen, mutta kova flirttaamaan
      -rauhallinen, pitkäpinnainen, mutta lopulta suuttuessani todella pitkävihainen
      -oman ulkonäköni suhteen melko "turhamainen", meikkaan huolella, rakastan kenkäkauppoja jne
      -vaa´an luonnearvioista poikkean mielestäni selkeästi siinä, että vaakaa pidetään shopholistina ja vallattomana raha-asioissaan. Olen esim. ensiasuntoni ostanut jo 22v. ja kiltisti ja tunnollisesti maksoin ajallaan velkani pois (matalapalkka-alalla kuitenkin)
      - harrastan aktiivisesti kuvataiteita, siis itse maalaten, musiikkikin hyvin lähellä sydäntä
      -kyhnään mielelläni hentona naisena miehen kainalossa, mutta säännöllisesti tarvitsen omaa rauhaa, ei puhelimia, ei juttuseuraa jne. Hermostun, jos jatkuvasti tulee mitä kuuluu puheluja
      - olen hyvin oikeustajuinen ja oikeudenmukainen, joskus jopa mustavalkoisuuteen saakka
      -...siinähän jo jotain tuli. Yritin laittaa vähän sellaistakin, joka ei aina ole "hyvä" asia, itseään kun olisi niiiin kiva kehuskella...

      • Vesimiesnainen

        ..täydellisesti lapsuudenystäväni ja elämäni tärkeimpiin ihmisiin kuuluvan vaakanaisen.
        Hän on juuri samanoloinen.
        Maailma ei ole kohdalleni heittänyt ketään yhtä upeaa ystävää kun hän.Olen erittäin kiitollinen tästä ystävästä ja sillointällöin muistamme sen toisillemme kertoa.


      • vaaka, vaa'an, vaa'alle, va...

        Hauska lukea kuvauksia, kuin peiliin katsoisi. Etenkin 'vaaka 40 ' onnistui pukemaan minutkin sanoiksi.

        En ole suuri horoskooppiuskovainen, mutta toisinaan sitä antaa tähdille mahdollisuuden; mitä sitten, jos jotkut piirteet johtuvatkin planeettojen liikkeistä? Liittyyhän täällä kaikki muukin aika saumattomasti yhteen.

        Jos vielä loppuun pistän itseni pähkinänkuoriin:

        - oikeudenmukainen (ja epäoikeudenmukaisuudesta joskus erittäinkin surullinen...)
        - esteetikko, kaikessa
        - rauhallinen, mutta puhelias
        - päättämätön ja usein vailla suuntaa
        - hirveä flirtti, mutta uskollinen
        - yksinäisyyteen vetäytyvä, etenkin silloin, kun sosiaalistakin elämää on sopivasti tarjolla niin halutessani --> tarvitsen itsenäisyyttä, mutta kammoan totaalista yksinäisyyttä
        - analyyttinen, ikuinen pohtija
        - lähes masennun kolmesta b:stä: banaalius, brutaalius ja barbwire-ihmiset... ;)
        - ilmaa siipien alla, jalat kuitenkin maassa. Toisaalta, mutta sitten taas toisaalta... vaaka mikä vaaka.

        Yhteensopivuudesta en osaa sanoa mitään, eli siinä mielessä olen kysyjälle hyödytön. Pahoittelen.


    • J.R

      Vaaka on hempee, hyvä sydämminen ja herkkä luonteeltaan. Tykkää kokeilla, mutta osaa olla varovainen. Suhkot sporttinen ihminen. Osaa arvostaa Rakkautta,mutta voi kokea muut ihmiset vaaraksi. Antaa myös paljon, mutta ottaa sitäkin enemmän.. PS: Jos olet rakastunut niin kannattaa otaa se ihminen, eikä kuunnella kaikkee paskaa mitä netissä puhutaan..

    • Vaaka81

      Tällainen mä oon vaakana:

      ystävällinen, huumorintajuinen, ujonpuoleinen, mutta puhelias... perfektionisti. Etsin aina oikeudenmukaisuutta. Päättämisvaikeuksia.
      Minulla on paha tapa lähteä pakoon, kun joku mies ilmoittaa kiinnostuksensa. Ehkä syynä on tuo lievä sitoutumiskammo. (en tiedä onks muilla vaaoilla samaa ongelmaa??)
      joskus ajatellut, et jos minut haluaa pyydystää, on se tehtävä nopeasti, koska muuten kerkeän ajattella ja kun vaaka ajttelee, hän etsii kaikista sekä hyvät ja huonot puolet ja tekee niiden suhteen päätöksensä... Ja se päätös voi olla pian, et nyt lähdetään pakoon.

      Tässä on nyt jotain vaa'an elämästä... Mut kaikki vaa'at on kumminkin erilaisia!

      =)

    • Anonyymi

      Mitähän, jos itse ottaisit selvää, tutustuisit täysin ennakkoluulottomasti. Ilman muiden mielipidettä ja varsinkin tuntemattomien, jotka laittavat jo tiettyihin raameihin ja luovat tietyn mielikuvan. Jokainen ihminen on uniikki, erilainen. Paljon on seurasta itsestäänkin kiinni mitä persoonallisia ominaisuuksia toisessa korostaa puheillaan, käyttäytymisellään, teoillaan.

    • Anonyymi

      Se kertoo jotain, jos ihminen sanoo itse olevansa oikeudenmukainen. Kokemukseni mukaan vaakanaiset ovat aivan ihania, kunnes juuri tuo heidän oma käsityksensä siitä, mikä olisi oikeudenmukaista, ei toteudu. Siinä on sitten pahimmillaan kuin eri ihminen kyseessä. Kyse on vain siitä, mitä mieltä he ovat tai mitä he ovat kokeneet ja mitä pitäisi tehdä jotta he antaisivat anteeksi. Tuo itsepintaisuus voi pelastaa vaakanaisen huonosta parisuhteesta, joten siksi se on myös hyvä puoli, mutta ystävälle se saattaa tehdä unohtumattoman haavan. Olen välillä ihmetellyt miten tuo joukossa niin positiivinen ihmisfanittaja ja ystävistä parhain voi kahden keskisessä riidassa olla kuin eri ihminen, yllättävän itsekäs, jolloin toisen kokemukset eivät kiinnosta jotta hänen kantansa ei muuttuisi kun se on kerran tehty. Nämä kokemukset perustuvat viiteen vaakanaiseen jotka ovat tai ovat olleet parhaimpia ystäviäni. Minut on saatettu jättää riidan päätteeksi kuukausiksi ilman yhteydenpitoa, koska tarvitaan tilaa. Sitten laitetaan puolen vuoden päästä anteeksipyyntö viesti tai ei oteta yhteyttä enää koskaan. Traumaattista. Onneksi pari läheistä ystävää vielä on, mutta kumpikin jakavat sitten käsityksiä oikeudenmukaisuudesta puolisolleen, toinen syystäkin. Eikä tässä sinänsä pitäisi mitään syntymäaikoja pohtia eikä kukaan meistä ole enkeli, mutta ehkä ilmiöstä todettava että mitä miellyttävimmällä ihmisellä voi olla vastakohtana juuri se toinen ääripää. Ehkä se on sitä tasapainoon pyrkimistä, jokaisella ihmisellä omalla tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe