no niin... olin tässä juuri toipumasta pienimuotoisesta flunssasta ja vähän venyttelin noustuani sängystä. Korvassa pamahti ja se meni täydellisesti lukkoon. Sillä korvalla kuulen vain hyvin etäisesti ja olen yrittänyt puhaltaa yms. että se aukeaisi. Yöllä on vaikea nukkua, koska korva pitää kovaa melua; naksuu, rutisee, paukkuu, poksuu, ratisee, kohisee mitä vain keksiikään. Vasemmassa korvassa minulla ei ole ongelmaa, se toimii täydellisesti. Olisiko tämä flunssan jälkioireita, koska minulla on nyt yskä ja vähän flunssainen olo vielä. Korvaan myös sattuu, kun esimerkiksi haukottelen tai yskin. Heräsin yöllä myös muutaman kerran, kun vaihdon kylkeä niin korvaa alkoi vihloa. Ennen ei ole ollut flunssassa tällaisia oireita korvan kanssa, mitä sanotte? Odottelenko vai menenkö lääkäriin? Tiistaina olisi tiedossa kahdeksan tunnin lento, joten korvan olisi parasta parantua siihen mennessä.
korvan lukkiutuminen
puolikuuro214
2
597
Vastaukset
- greetaH
Voi olla korvatulehdus. Kannattaa käydä näyttämässä.
- effef
Kyseessä on flunssan yhteydessä hyvin yleinen vaiva. Korvatorven limakalvot saattavat paksuuntua jolloin korva "menee lukkoon" helposti. Menee itsellään ohi flunssan yhteydessä. Nenän limakalvojen painetta alentavia lääkkeitä saa kyllä apteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2844755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969