no niin... olin tässä juuri toipumasta pienimuotoisesta flunssasta ja vähän venyttelin noustuani sängystä. Korvassa pamahti ja se meni täydellisesti lukkoon. Sillä korvalla kuulen vain hyvin etäisesti ja olen yrittänyt puhaltaa yms. että se aukeaisi. Yöllä on vaikea nukkua, koska korva pitää kovaa melua; naksuu, rutisee, paukkuu, poksuu, ratisee, kohisee mitä vain keksiikään. Vasemmassa korvassa minulla ei ole ongelmaa, se toimii täydellisesti. Olisiko tämä flunssan jälkioireita, koska minulla on nyt yskä ja vähän flunssainen olo vielä. Korvaan myös sattuu, kun esimerkiksi haukottelen tai yskin. Heräsin yöllä myös muutaman kerran, kun vaihdon kylkeä niin korvaa alkoi vihloa. Ennen ei ole ollut flunssassa tällaisia oireita korvan kanssa, mitä sanotte? Odottelenko vai menenkö lääkäriin? Tiistaina olisi tiedossa kahdeksan tunnin lento, joten korvan olisi parasta parantua siihen mennessä.
korvan lukkiutuminen
puolikuuro214
2
469
Vastaukset
- greetaH
Voi olla korvatulehdus. Kannattaa käydä näyttämässä.
- effef
Kyseessä on flunssan yhteydessä hyvin yleinen vaiva. Korvatorven limakalvot saattavat paksuuntua jolloin korva "menee lukkoon" helposti. Menee itsellään ohi flunssan yhteydessä. Nenän limakalvojen painetta alentavia lääkkeitä saa kyllä apteekista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820