Hei! Mikäs on Kuopiossa päin tällä hetkellä tilanne pimeillä työmarkkinoilla?Jos olisi asiantuntijoita alaa kohtaan kuulisin mielellään kokemuksia.Hyvä vai huono tilanne?
Pimeitä töitä?
32
1679
Vastaukset
- dfgdfsdsf
Sellanen on tilanne, että mä voisin tulla työteleen mun melaa sun pimeään markkinarakoon.
- 6+14
Ravintoloissa tuurajina ollut tuttuja. Myyneet vajaita paukkuja.
- Tietoa on kyllä
Raksoille on jonkin verran noita hommia.Kultaista aikaa oli 1980-1990 luvun aika.Sillon oli todella paljon noita veronkierto töitä.Rahat vaan käteen ja sillä siisti.
- klkkkkkiotbtjiojetwr
Tietokonealan hommissa. Käyt naapurin tietokonetta päivittämässä.
- Anonyymi
Yölläkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yölläkö
Voorumin pahin häerikkö aktivoetunu.
- ahahaha
mulle voi nätit miehet tulla pimeisiin hommiin!
- Matti täällä
Heh :D
- töitä miekkosille
tehee heippa matti
- Anonyymi
Minäkin etsin niitä.
- Anonyymi
Mä teen valoisaan aikaan.
- Anonyymi
Pitäisi vissiin olla aika verkottunut ja luottamukselliset puhevälit vähän sinne sun tänne päästäkseen töihin oli ne sitten tavan töitä tai pimeitä sellaisia.
- Anonyymi
Nyt ee oekeen luonnistu pimmeet hommat kun onniin valosat nuo yöt ja yhä vuan valosammaks männöö juhannusta kohti.
- Anonyymi
ee haettoo jos on piästään pimmee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ee haettoo jos on piästään pimmee!
Meinootko että juhannusta kohti piä eikun pimenöö kun yöt valostuu.
- Anonyymi
Sinä et ole ikinä töitä tehnyt ...
- Anonyymi
Entäs sitten? Viisas ei töitä tee.
- Anonyymi
Vinsterna kan lösas om på Veikkaus försäljingsställen eller på bankkontor som Veikkaus anvisar.
Tiden för inlösning av vinster är vid totospel 3 månader och vid andra spel 1 år.
Mer information om inlösning av vinster och vinstutbetalningsställen på veikkaus.fi eller spelställena.
- Anonyymi
Ei näin kesällä ole pimeitä töitä muualla kuin kellareissa. Vielä on valoisaa.
- Anonyymi
Tahtoisit valottaa pimeiden toiden tilannetta !
- Anonyymi
Minun ei tarvitse tehdä pimeitä töitä eikä valoisia töitä.
Olen avohoidossa. Höpötän täällä joka päivä.tuhansien aiheiden tyypistä ja Niuvasta sekä perähikiästä. ...pim pom..aika merkki..lääkkeiden otto aika. - Anonyymi
Niin sanotut "pimeät työt" ei pidemmän päälle kannata. Pimeän työn hetkellä rahaa tulee normaalia enemmän mutta sitten eläkkeellä ollessa huomaa että eläkekertymää ei ole tullut niin paljoa kuin mitä työssä olo aika edellyttäisi.
- Anonyymi
Entäs jos eläkkeelläkin tekee pimeitä töitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos eläkkeelläkin tekee pimeitä töitä?
Pimee pitää ollakin jos eläkeläisenä viitsii raahautua töihin kello seitsemäksi.
Parempi mennä aamulla torille juomaan kupponen kahvia ja syömään lihapiirakka Alkon aukeamista odotellessa.
Näillä eväillä päivä lähtee hyvin käyntiin ja tutustuu helposti uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
Ei niistä huudella.
- Anonyymi
Eipä niistä huudella yleisesti. Yritä itse tajuta.
- Anonyymi
Pimeät työt voi aloittaa näinä päivinä klo. 21.00 jälkeen.
Työntekijältä kerätään pois otsalamppu ym valaisimet sekä sytkäri jos on tupakkimiehiä. - Anonyymi
Jos oot nainen niin mulla on sulle töitä
- Anonyymi
Mulla on jo niitä töitä.
- Anonyymi
Yövuorot on aeka pimmeetä toohua kaekinpuolin!
- Anonyymi
Verottajako se yrittää tätä kautta urkkia?
- Anonyymi
Suomi on niin jumissa ettei ole normaaleja saati edes pimeitä töitä. Kiitos poliitikot ja muut pökäleet!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788