...mallia olekaan enää myynnissä kun jo rupesi kiinnostaan. Mulla on itselä väliaikasesti 1986 malli nissan sunnu hiukan ruosteesa eikä menny leima läpi, helmoja pittää hitsailla ja öljyvuotoja tukita mutta johtajuus vaatii tietenkin TÄHTIKEULAN. Tässä kuusa ei osto onnistu tuli vähän extra menoja sähkölasku ja parturissa pitäisi käydä kun viimeski kävin alkukeväälä. Tossa 15 päivä pitäisi tulla taas tili ja voisi harkita ostaa se TEIDENKUNINGAS.
Harmi ettei se mertsedes 200...
12
149
Vastaukset
- kävellen
Mersu on hintalaatusuhteeltaan huono valinta. Nimen takia ei kannata autoa ostaa.
Anonyymin rahattomuus ei kiinnosta ketään. - halu-aisin
rakastella kyseistä mersu-herraa....
- Esko1965
Siitä 2.0 litranen ikiliikkuja mersu, pienillä kilometreillä eikä varmasti jätä välille! http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/4086844
- mersuun tyytyväinen
minulla on Mersu tosin vm 1985 250d onhan siinä kulumista havaittavissa niinkuin kaikissa tuon ikäisissä ajokeissa enempi taikka vähempi,mutta yleensä ottaen olen mersuun tyytyväinen vaikkei se uusi olekaan.
- Tosirealisti Kokkola
Mersu on yhtä arvostettu Saksassa kuin Lada Suomessa...
- Mersulla on
sellaisia sikakallitakin malleja. tiedät jo itsekin puhuvasi taas täyttä paskaa.
- aivan!
kyllä kunnon tshernobil aina yhden mersun voitaa.
- Tosirealisti Kokkola
Imin miehen penisti 1992 mallisessa,200 D:ssä.Manuaali laatikolla ja 4 ovea.
- mene empoon !
Oksettava nimimerkki VARAS toivottavasti tulet sokeaksi ja saat keripukin !!
- realisti kokkola
mikä estää rekisteröimästä nimimerkkiä?
- esimerkillistä
toimintaa. ei mikään yllätys tuon kaltaiselta tyypiltä.
- homo on
mene empoon ! kirjoitti:
Oksettava nimimerkki VARAS toivottavasti tulet sokeaksi ja saat keripukin !!
homo vaikka voissa paistaisi. älä selittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872