Eli siis, olimme ystävieni kanssa ostaneet viitisen grammaa kukkaa juhannusta varten. Ystäväni kääräisi kaksi jointtia ( joissa 1/3 osa tupakkia seassa, 2/3 osa kukkaa) ja poltti ne. Mitään ei tapahtunut... Minulla ja toisella ystävälläni taas oli todella hyvät fiilikset vaikka kokeneempia pajauttajia olemmekin, joten toleranssista tässä ei ole kyse. Hieman pettyneenä ensikertalainen kaverini sitten katseli loppuillan vierestä muiden hauskanpitoa. Seuraavana päivänä pistikin sitten viestin että on 39 asteen kuumeessa ja epäilee minun antaneen hänelle oreganoa. Osaako kukaan sanoa, tekikö hän jotain todella pieleen (meidän mielestämme ei, olimme kokoajan vieressä) vai onko hän mahdollisesti allerginen kannabikselle esim. kannabinoidi sopimatonta hänen elimistölleen tms.
En haluaisi kommentteja joissa paasataan kannabiksen laittomuudesta tai että minun pitäisi lopettaa. Eli toivoisin asiallisia vastauksia kiitos :)
kannabisallergia?
kummaa
2
414
Vastaukset
- kokemuuuusta
Kasvattajat ovat saattaneet laittaa mm. hyönteismyrkkyjä kukkaan, mikä voi aiheuttaa allergisen reaktion. Minulla oli myös kaveri joka sai aina tosi korkean kuumeen sekä oksenteli verta joskus kun oli poltellut, johtui siitä kun hänellä oli astma.
- ap
Tämä selvensi, kiitos kommentista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000