että painostamalla, saa suuntani muuttumaan, mutta kävi toistepäin. Hän luuli väärin. Hellyydellä hän olisi saanut sydämeni kääntymään
Hän luuli
41
877
Vastaukset
- ? +++ ?
Mun ei annettu tulla niin lähelle, että olisin voinut antaa hellyyttä.
- kauas pois
Sama täällä!!
- Näin päin!
Jos joku ei anna sulle hellyyttä vapaaehtoisesti (=pidä sinusta erityisen paljon), mikään painostaminen ei auta.
- surullinen tyttö..
samoin tääl, etäällä pidettiin
- kohti uutta elämää
Samoin luuli eräs nainen, mutta sarkasmilla mun mielenkiinnon saa lopullisesti hiipumaan. Se siitä. Sitä saa mitä tilaa.
- totta ed.
Hyvä. Mikä vain sinulle on parasta.
- ....0000...
vai oliko niin, että sulla ei koskaan olisi saumoja ollutkaan... ei ketään voi pakottaa suhteeseen. lapsellinen ajatus, kertoo sinusta kyllä olennaisen.
- samoilla linjoilla
....0000... kirjoitti:
vai oliko niin, että sulla ei koskaan olisi saumoja ollutkaan... ei ketään voi pakottaa suhteeseen. lapsellinen ajatus, kertoo sinusta kyllä olennaisen.
Jälleen totta.
- onnellinen elämä
Ja varmasti hänellä on syy sarkasmiin, sitä saa mitä tilaa, katsoppa peiliin ja mieti mitä teit!
- komiat pärjää aina
....0000... kirjoitti:
Pakottaa? Meillä oli suhde joka meni poikki, kiitos hänen, ei kiinnosta enää...
- juurikin niin
onnellinen elämä kirjoitti:
Ja varmasti hänellä on syy sarkasmiin, sitä saa mitä tilaa, katsoppa peiliin ja mieti mitä teit!
aivan oikein, miehet vain näkevät asiat ainoastaan omalta kantiltaan, mikä tahansa mahakas puolijuoppo käytöstavaton mölli pitää itseään lahjana naisille ja kun ei kelpaa niin sitten voidaan mustamaalata urakalla, helvetin ankeaa... sitten nämä äidin kullat vielä ovat niin väärinymmärrettyjä. huono kotikasvatus näkyy aina.
- 3828
juurikin niin kirjoitti:
aivan oikein, miehet vain näkevät asiat ainoastaan omalta kantiltaan, mikä tahansa mahakas puolijuoppo käytöstavaton mölli pitää itseään lahjana naisille ja kun ei kelpaa niin sitten voidaan mustamaalata urakalla, helvetin ankeaa... sitten nämä äidin kullat vielä ovat niin väärinymmärrettyjä. huono kotikasvatus näkyy aina.
Hellyydenkipeitä pikkupoikia...
- menkää helvettiiiiin
3828 kirjoitti:
Hellyydenkipeitä pikkupoikia...
hah, katkeria helvetin rumia ämmiä palsta täynnä :D
- Kerro mullekin
menkää helvettiiiiin kirjoitti:
Miten sä näät kuka on ruma? Onko sulla piilokamera?
- Myöhäinen penis
Kerro mullekin kirjoitti:
Miten sä näät kuka on ruma? Onko sulla piilokamera?
No niin lopettakaas tuo sukupuolisotiminen, te käyttäydytte kaikki itsekkäästi ja typerästi, jotka siihen osallistuitte. Tapaus kerrallaan, aina. On se vittu kumma, jos tänne kirjoittaa tunteistaan, niin saa aina kuulla olevansa mädän sukupuolensa mädin yksilö. Repikää vittu päänne perseestänne saatanan korppikotkat ja yrittäkää vittu jutella ihmisten kanssa saatana tunteista, sen takia te paskapäät täällä ootte ikävöimässä kun ette sitä vittu osaa.
- asiaa saatana.
Myöhäinen penis kirjoitti:
No niin lopettakaas tuo sukupuolisotiminen, te käyttäydytte kaikki itsekkäästi ja typerästi, jotka siihen osallistuitte. Tapaus kerrallaan, aina. On se vittu kumma, jos tänne kirjoittaa tunteistaan, niin saa aina kuulla olevansa mädän sukupuolensa mädin yksilö. Repikää vittu päänne perseestänne saatanan korppikotkat ja yrittäkää vittu jutella ihmisten kanssa saatana tunteista, sen takia te paskapäät täällä ootte ikävöimässä kun ette sitä vittu osaa.
Olet oikeassa, vittu. Tarvitaan moraalia, vittu.
- mmmmmmmmm.
menkää helvettiiiiin kirjoitti:
Yksi on täällä palstalla 24h/vrk.
- ttttttttttttttttttt.
mmmmmmmmm. kirjoitti:
Yksi on täällä palstalla 24h/vrk.
Hän on kirjoittanut jokaisen viestin täällä, olethan vierestä stalkannut.
- hih hih ....
ja juoppoja akkamaisia miehiä..
- heheh
entä sitten?
- hieman harmissaan...
joo ja tosikkoja jotka ei ymmärrä huumoria, niin se vaan menee....
oma napa miehellä tärkein..
- Sinun tavallasi
ainoastaan, aivan niin. Sinäkö et voi joustaa hänen suuntaansa? Sitten on varmaankin parempi, että noin kävi. Kaikki suhteessanne olisi mennyt sinun ehdoillasi ja se on tuhoon tuomittu tie. Niin se vaan on, sillä suhteissa pitää olla joustoa puolin ja toisin.
- mus pus
Pitää olla sekä hellyyttä että keskusteluvaraa molempiin suuntiin - toisen hyvän olon huomioiminen on myös hellyyttä. Kaikesta voi keskustella, vain siten erimielisyydet taittuvat.
- *
totta tuo, pitää olla joustoa kumpaakiin suuntaan.
- sfhköuytewqbyt
Olipas osuvasti kirjoitettu .Niinhän se meni hänen ehdoilla kaikki sit kun minulta loppu jousto varat kaikki kaatui välittömästi .ei mitään joustoja tiukka pipoisuus tuhosi koko suhteen ja kyllä se näin on parenpi eihän sellaisella suhteella ole todellakaan mitään tulevaisuutta
- *
totta, toiselta voidaan vaatia niin paljon joustoa, että ei kuminauha enää venykkään ja silloin se on katki, jos toinen ei vaivaudu tulemaan yhtään vastaan.
- N
Nää on niin surullisia kommentteja..
Täähän on ikävä- palsta.
Oman riittämättömyyden tunne vielä niin pinnassa.
Toivottavasti se painostaja en ollut minä...ku ei tuo sanonut - ikävä kuulla :(
Olisin antanut hellyyttä jos olisin päässyt keskustelmaan kanssasi kasvokkain johon noilla viesteillä pyrin. Ei ollut tarkoitus painostaa mitenkään. Näin siinä käy kun mies ajattelee eritavalla kuin nainen ja kun ei pääse selittämää niin lopputulos on tässä.
- dgjläpiyrw
jos ei ole ihan pakko niin älä viitti kirjoitella tänne tollaisia joihin et itsekkään usko. nyt en kyllä ole varma onko aloittaja oikea kohde tälle kommentille. ja mitä siihen suuntaan tulee niin olisihan sun pitänyt itse ymmärtää ennenkuin asjat lähti paisumaan olit niin innoissasi ettet huomannut tuskaani. ymmärrystä sinulta oli turha odottaa kovuutesi kyllä tuli hyvin näkyviin
- ikävä kuulla :(
Kovuutta? Kun viime kerrain näimme minulla oli älytön stressi ja kauhean paha olo mikä ei johtunut sinusta vain aivan muista asioista. Olisin tahtonut helliä ja keskustella kanssasi syvällisesti, mutta kerroit perhettäsi kohdanneesta surusta ja peruit kaikki yhteiset sovitut menot niin menin jotenkin aivan lukkoon ja oma suruni kaukainen suru oman lähimmäisen menetyksestä valtasi mieleni. :( Olen pahoillani etten osannut käsitellä tunteita, mutta kovuutta minulla ei ole sinua kohtaan lainkaan...en vain osanut olla tukenasi siinä hetkessä mistä olen todella pahoillani. Jälkeenpäin kun huomasin toimineeni ihan järjen vastaisesti ja tunteettomasti yritin kutsua sinua takaisin ja pyytää anteeksi tunteettomuuttani ja tyhmiä juttuja mitä suustani latelin. Homma karkasi tämän jälkeen vielä pahemmin käsistä... :(
En pysty olemaan sinulle kova nainen vaikka kuinka yrittäisin, tunteeni sinua kohtaan kääntävät asiat aina hellyyden suuntaan.
- ....
Kun ei pysty käsittelemään omia tunteitaan, vastaanottaa toisen tai meidän yhteisiä. Siinäpä riittävästi syitä lähtöön.
Kutsuin sinut keskustelemaan tunteista ja elämästä. Se ei ole ruikuttamista eikä heikkoutta. Se on elämää. Enkä voi kertoa sulle aina vaan hyviä tarinoita. Elämässä on P^sakaakin. Ja ne on tehty selvitettäviksi.
Tunnen antaneeni niin paljon ja saaneeni riittämättömyyden tunteen ja olo on käytetty. Kehuitko nörttikavereillesi kuinka vedätit mua? Akalle pakit, varmaan kivaa. Saitko pisteitä, tai pääsitkö kerhoon?
Eikö ole mahtavaa? Sun ei tarvinnu vastata oikeassa elämässä mistään minuun liittyvästä....ei mitään liian vaikeata.
Ystävät ei kohtele noin- ikävä kuulla :(
Mahdatkohan olla se ihminen joksi luulen sinua? Oletko nainen Vantaan suunnasta?
Jos olet niin ei asia ole ihan nyt niin kuten kirjoitit. Pystyn kyllä käsittelmään tunteita, mutta se ajankohta oli maailman huonoin keskusteluun, se oli elämäni kurjin joulu ja se tuntui jo pahalta jo ennen pipareiksi mennyttä keskusteluhetkeä...kertoisin sinulle kaiken jos väin näkisin sinut kasvotusten. Elämässä on p*skaakin ja molemmat meistä taisi saada silloin niskaan sa aika aimo lastillisen sitä s*ntaa. Kyllä siitä selviää ja pärjää jos yhdessä käy läpi asioita ja toinen tukee toistaan.
Minusta keskusteleminen tunteista ja elämästä ei ole ruikuttamista eikä heikkouta vaan päinvastoin. Se kuvastaa enemmänkin vahvuutta ja uskallusta kuin mitään muuta. Minulla ei ole nörttikavereita enkä ole kehut pätkääkään, enemmän ollut maassa ja pahoillani kuin mitään muuta.
Olen pahoillani ja toivoisin että voitaisiin jutella asiat selviksi koska asia ei ole niin kuin kirjoitit sen olevan.
- ''''
Nainen ja suunta on oikea,
mutta en usko olevani sinun "hän".
Olisi kyllä niin minun "hänen" tapaistaan tulla tänne huutelemaan nimettömänä, mutta ei ottaa suoraan minuun yhteyttä. Hän karkasi aina kun tuli mutka matkaan ja valehteli niin selvästi, etten luottaisi enää mihinkään mitä hän sanoo. Särki sydämeni pois työntämisellä. Ja koko siinä jutussa oli koko ajan jokin valhe...varattu tai jokin muu mikä piti hänestä kiinni.
Miten ihmeessä päästin niin julman ihmisen elämääni? Ei ole mitään selvitettävää enää.
Muistan kauniitakin hetkiä hänestä...kaunis ja arka sielu. En usko hänen edes ajattelevan minua enää. Muuta kuin sulkana hatussa.
Etsi ihmeessa se sinun hän, ihan suoraan yhteys häneen ja selvitä tunteesi. Jos sydämelläsi on jotain anteeksi pyydettävää tai jotain lohduttavaa...se voi auttaa häntäkin. Tee hyviä muistoja- ikävä kuulla :(
Kuulostaa kyllä että kyseessä on eri ihminen.
Itse otin yhteyttä suoraan ja yritin selvittää asiat mutta se ei onnistunut. Yritin pyytää häneltä anteeksi ja päästä selvittämään asioita, mutta en saanut ja hän kieltäytyi enää näkemästä ja lopulta hän ei halunnut enää olla tekemisisissä kanssani. Asia taitaa olla edelleenkin niin...
Noh minkäs teet jos asiat on näin?
- '''
Kauniisti tehty. Olet tehnyt voitavasi.
Vois kaukaa ajatella, että se että otit yhteyttä ja yritit selvittää, lämmitti hänen mieltään, edes jonkun verran. Minun ainakin lämmittäisi, vaikkei se onnistuisikaan. Tuskin torppaisin miestä kokonaan. Mutten voisi ottaa takaisin. Tiedän että sydämeni tunne (r) olisi helposti sytytettävissä uudelleen mutta se juttu vois viedä multa loputkin...en taida uskaltaa enää.
Tiedän ettei minun "hän" tule koskaan pyytämään anteeksi tai ota millään tavalla yhteyttä. Selvitä siltä osin omiaan tai minunkaan tunnetta. Hän on siihen aivan liian ylpeä ja arka. Tai hän sanois "häh?"
Puran siis tätä tunnetta yksin täällä....minkäs teet.- '''''
Teillä oli kyllä yllättävän samanlainen tilanne...
Maailma on ihmeellinen - ''''
''''' kirjoitti:
Teillä oli kyllä yllättävän samanlainen tilanne...
Maailma on ihmeellinenUudelleen mietittyäni lisäys bittiavaruuteen:
ei (r) häneen vaan olen valmis uuteen :) Kiitos juttuseurasta ja palstalle... - ikävä kuulla :(
Kiitokset kauniista sanoista. :)
En tiedä lämmittikö nuo sanat häntä vai ärsyttivätkö. Noh enempää ei voi tehdä ja en enää halua häiritä kyseistä naista viestillä.
Mielestäni kaikkein älyttömintä tässä on se että en tarkoituksella sanonut tai kirjoittanut pahaa. Hän ymmärsin jutun väärin miten en tarkoittanut sitä ja sitten kun yritin selittää niin se pahensi tilannetta. Taitaa olla aika yleistä miesten viestinnässä naisille.
Noh minulle tämä ihminen pysyy aina kauniina muistona jos emme elämän polulla enää kohtaa. Ainakin sain purettua palan ikävää pois näin...
Nyt pitää keskittyä huomisiin Sulkavan soutuihin, mutta kiitokset sinulle tuntematon ja hyvää jatkoa :)
- ''''
Hyvä että sinulla on hyvät muistot hänestä.
Minulle jäi hänestä suru ja lyöty olo. En muistele hyvällä. Toivottavasti en tapaa enkä kuule hänestä enää.
Kiitos itsellesi, onnea soutuihin- ikävä kuulla :(
Ikävä kuulla että olet surullinen. :(
Eikö löydy mitään sellaisia asioita tai muistoja hänestä jotka saisivat mielesi iloiseksi ja sitä kautta saisit hänestä kauniin muiston?
Mitä ihmettä tämä mies on sinulle tehnyt jos ajattelet hänestä noin negatiivisesti? Selvitittekö koskaan lopullisesti välejä vai mitä tapahtui?
Minusta on todella ikävää jos ihmiset eivät voi selvittää välejään kasvotusten vaan laitetaan jokin viesti tai vielä pahempaa jokin sähköposti tai facebook viesti. Pahinta tietenkin on ettei enää kuulu mitään ja asia jää siihen.
Kiitokset onnen toivotuksista sillä niitä huomenna tarvitaan kun soudettavaa matkaa on ne 60 kilometriä.
Onnea sinulle ja toivottavasti saat uusia ilon aiheita niin pääset yli surusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041