Entä Pammi-Thai

ketunhäntä*

Naapurissa uusi Pammi. Onko kukaan Käynyt, kokemuksia

72

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukijatar-rouva 45

      Tuolla aiemmin annettiin kelpo seloste Pammin taidoista. Kaiva sieltä.

    • testaaja_1

      Aiempia arvioita en löytänyt, mutta omakohtaiseen kokemukseen nojautuen voin todeta seuraavaa Karjalankadulla käynnistäni:
      Väsyneen "moin" saattelemana hoitohuoneessa sain varsin kelvollisen hieronnan. Leikö Pammi olisi halunnut heti riisua puseronsa kun moneen kertaan huokaili "kyyllää on kuumaa"
      Neuvonpito extroista ja hinnoista oli sujuvaa ja tinkiminen vaivatonta. Hinta alitti selvästi kipurajani ja sujuvasti palveluntarjoaja kuoriutui vähistä vaatteistaan paljastaen pikkuruiset pystytissinsä ja sheivatun piparinsa.

      Hommat hoideltiin rutiinilla asianmukaisine alkuverryttelyineen ilman sen suurempia huippuja..... soveltuu hyvin myös sydänvaivoista kärsiville, tässä toimituksessa ei nitroja tarvita.

      Seuraavalla kerralla haen torilta lahnan!

      • Kiinnostavaa

        Jees,, no.. Taisi tulla kumminkin tarpeeseen:)
        Taian käydä kokeilemassa itsekkin. Ei täs ole muutakaan
        tekemistä ja aina se omat kädet voittaa.

        Jos ei toimi niin haen minäkin lahnan.


      • ketunhäntä*
        Kiinnostavaa kirjoitti:

        Jees,, no.. Taisi tulla kumminkin tarpeeseen:)
        Taian käydä kokeilemassa itsekkin. Ei täs ole muutakaan
        tekemistä ja aina se omat kädet voittaa.

        Jos ei toimi niin haen minäkin lahnan.

        kuis kävi.... lahna vai vähän Pammi???
        Lahnasta oli minulle kyllä pidempiaikainen ilo, vaikka kilohinnaltaan onkin pirusti kalliimpaa.
        Toisaalta kiloiseen lahnaan voin ryhtyä useammin ja täyteläisen olotilan vaikutusaika kestää Pammia selkeästi pidempään joten kilohinnan vertailu asetettuna aikajanaan, lahna on paree....
        Ei ikinä Pammia !!!!!!!!!!


      • testaaja_1
        Kiinnostavaa kirjoitti:

        Jees,, no.. Taisi tulla kumminkin tarpeeseen:)
        Taian käydä kokeilemassa itsekkin. Ei täs ole muutakaan
        tekemistä ja aina se omat kädet voittaa.

        Jos ei toimi niin haen minäkin lahnan.

        Jos menet #kiinnostavaa# maksat puolituntisen ja pyydetystä serviisistä puolet.. senttiäkään eiu enempää niin selviät tasarahalla ja sillä Pammilta lähtee.


      • kalamies*
        testaaja_1 kirjoitti:

        Jos menet #kiinnostavaa# maksat puolituntisen ja pyydetystä serviisistä puolet.. senttiäkään eiu enempää niin selviät tasarahalla ja sillä Pammilta lähtee.

        Tuuppasin Pammia enkä tuuppaa enää. Yläkroppa kuin pojalla, vähän nokka pystyssä ja alapää väljä ja märkä. Sekuntti toimituksen jälkeen likka on pystyssä ja menossa pimpan pesuun ja tupakalle... siinä sitten makaat yksin ja annat hengityksen tasaantua hepin päälle heitetyn talouspaperin kostuessa hiljaa itsekseen
        Tunnelma kuin kalakaupassa, liityn ylläkertojan kanssa kalatiskin jonoon


      • Mahd. vaimosi
        kalamies* kirjoitti:

        Tuuppasin Pammia enkä tuuppaa enää. Yläkroppa kuin pojalla, vähän nokka pystyssä ja alapää väljä ja märkä. Sekuntti toimituksen jälkeen likka on pystyssä ja menossa pimpan pesuun ja tupakalle... siinä sitten makaat yksin ja annat hengityksen tasaantua hepin päälle heitetyn talouspaperin kostuessa hiljaa itsekseen
        Tunnelma kuin kalakaupassa, liityn ylläkertojan kanssa kalatiskin jonoon

        Käytittekö kondomia? Toivottavasti, koska vaikutat niin mieheltäni jutun muodon jan sanatapojen perusteella. Eki, Eki, hellitä äläkä enää mene, minullakin on liukas, jopa märkä tarvittaessa, mutta en ole väljä!


      • huh huh, jätä se !
        Mahd. vaimosi kirjoitti:

        Käytittekö kondomia? Toivottavasti, koska vaikutat niin mieheltäni jutun muodon jan sanatapojen perusteella. Eki, Eki, hellitä äläkä enää mene, minullakin on liukas, jopa märkä tarvittaessa, mutta en ole väljä!

        Millainen vaimo antaa äijän juosta huorissa ? Jätä se kokonaan.


      • äijä vastuussa
        huh huh, jätä se ! kirjoitti:

        Millainen vaimo antaa äijän juosta huorissa ? Jätä se kokonaan.

        Muijana kovat toimet päälle, ukko kamoineen ulos, lapset äidille.
        Taikkua vois panna turpaan.


      • Kalamies*
        Mahd. vaimosi kirjoitti:

        Käytittekö kondomia? Toivottavasti, koska vaikutat niin mieheltäni jutun muodon jan sanatapojen perusteella. Eki, Eki, hellitä äläkä enää mene, minullakin on liukas, jopa märkä tarvittaessa, mutta en ole väljä!

        Rakas vaimoni, älä huolehdi, tottakai käytimme kondomia.

        Tiedän, että olet liukas, joskus jopa märkä ja ehdottomasti tiukka. Puristaessasi polvet yhteen olet niin tiukka, etten useimmiten pääse edes reisiesi väliin. Ymmärrän kyllä päänsärkysi ja ajoittaisen haluttomuutesi ja siksi haluan armahtaa Sinua käymällä Pammin luona.
        Rakas vaimoni, älä myöskään murehdi käytettyä rahaa, koska käyntini maksaa vain muutamia kymmeniä euroja ja lupaan, etttä Sinä saat tulevaisuudessakin etelänmatkasi, turkkisi ja ne uudet verhot tietenkin. Koeta ymmärtää, ettei se, minkä saan muualta, ole suinkaaan poissa sinulta.... päinvastoin

        Tarkkaile minua. Kun taas tänään tulen kotiin luoksesi, olen hyväntuulinen ja lempeä enkä missään nimessä ahdistele Sinua "vaatimuksillani", koska sain jo Pammilta sen, mihin haluaisin Sinun suostuvan kanssani

        Rakas miehesi, Eki


      • maritza 1
        Kalamies* kirjoitti:

        Rakas vaimoni, älä huolehdi, tottakai käytimme kondomia.

        Tiedän, että olet liukas, joskus jopa märkä ja ehdottomasti tiukka. Puristaessasi polvet yhteen olet niin tiukka, etten useimmiten pääse edes reisiesi väliin. Ymmärrän kyllä päänsärkysi ja ajoittaisen haluttomuutesi ja siksi haluan armahtaa Sinua käymällä Pammin luona.
        Rakas vaimoni, älä myöskään murehdi käytettyä rahaa, koska käyntini maksaa vain muutamia kymmeniä euroja ja lupaan, etttä Sinä saat tulevaisuudessakin etelänmatkasi, turkkisi ja ne uudet verhot tietenkin. Koeta ymmärtää, ettei se, minkä saan muualta, ole suinkaaan poissa sinulta.... päinvastoin

        Tarkkaile minua. Kun taas tänään tulen kotiin luoksesi, olen hyväntuulinen ja lempeä enkä missään nimessä ahdistele Sinua "vaatimuksillani", koska sain jo Pammilta sen, mihin haluaisin Sinun suostuvan kanssani

        Rakas miehesi, Eki

        Et ole onneksi mieheni,mutta ihmettelen miksi olet mennyt naimisiin vaimosi kanssa?
        Miehen, joka haluaa käydä vieraissa, ei pitäisi koskaan erehtyä niin pahasti,että menee naimisiin.
        Oletko niitä suomipoikaressukoita, joiden paidat vaimo silittää,pesee pyykit,siivoaa kodin ja laittaa ruuan valmiiksi. Lapset on vaimo hoitanut suurelta osin. Sellaiset yleensä käyvät näissä thaihoidoissa,niin totesi eräs hyvin tuntemani thainainen.
        Ymmärrän vaimosi haluttomuuden ,jos et mitään panosta avioliittosi eteen, ei kotonakaan ole tarjolla. Naisena tiedän tämän ,kun itselläni on ihana aviomies joka tuo pullon viiniä siivouspäivänä ja muistaa kehua jokakäänteessa ,niin seksikin on mahtavaa. Kotihommat hoidetaa yhdessä sitten jää aikaa vaikka mihin. Yhteispeliä on avioliitto ja molempien panostusta tarvitaan.


      • kalamies*
        maritza 1 kirjoitti:

        Et ole onneksi mieheni,mutta ihmettelen miksi olet mennyt naimisiin vaimosi kanssa?
        Miehen, joka haluaa käydä vieraissa, ei pitäisi koskaan erehtyä niin pahasti,että menee naimisiin.
        Oletko niitä suomipoikaressukoita, joiden paidat vaimo silittää,pesee pyykit,siivoaa kodin ja laittaa ruuan valmiiksi. Lapset on vaimo hoitanut suurelta osin. Sellaiset yleensä käyvät näissä thaihoidoissa,niin totesi eräs hyvin tuntemani thainainen.
        Ymmärrän vaimosi haluttomuuden ,jos et mitään panosta avioliittosi eteen, ei kotonakaan ole tarjolla. Naisena tiedän tämän ,kun itselläni on ihana aviomies joka tuo pullon viiniä siivouspäivänä ja muistaa kehua jokakäänteessa ,niin seksikin on mahtavaa. Kotihommat hoidetaa yhdessä sitten jää aikaa vaikka mihin. Yhteispeliä on avioliitto ja molempien panostusta tarvitaan.

        Hyvä Maritza 1
        Olet aivan oikeassa kummastellessasi maksullisia palveluita käyttävien miesten motiiveita solmia avioliittoja ja pysyä niissä.
        Ensimmäisen kirjoitukseni tarkoitusperät olivat täysin itsekkäät ja tarkoitettu lieventämään moraalista pahoinvointiani.
        Toinen, jossa vastasin Sinulle, oli lähinnä tarttumista provokatiiviseen syöttiin.

        Muutama viikko sitten, joutilaana hetkenä asiota sen kummemmin suunnittelematta astuin sisään elämäni ensimmäisen kerran aiemminmainittuun paikkaan.
        Nyt tiedän, että kyseisissä laitoksissa hieronta on vain varsinaisen toiminnan kulissi, tasoltaan varsin vaatimatonta, mutta ilmeisesti palvelun tarjoajan moraalista itsetuntoa kohottava, koska näin hän voi kutsua hierojaksi.
        Jos kulissi puretaan, jäljelle jää vain bordelli ja tämän luokan ammatinharjoittajalle on ihan oike nimikkeensä. hyvin vanha sellainen....

        Joka tapauksessa poistuessani Pammin paikasta, oloni oli saastainen, tunnemaailmani sekainen ja pää täysin tyhjä.. sielu täynnä katumusta ja inhoa itseäni kohtaan. Sain mustan sydämen!!!
        Siksi kirjoitin kun näin viestiketjun, joka käsitteli ko henkilöä.

        Olen aikuinen mies, kolmen, jo omilla jaloillaan tukevasti seisovan lapsen isä. Vaimolleni olen ollut aina uskollinen ja kannustava aviomies tätä yhtä hairahdusta lukuunottamatta.
        Vaimoni pitkien työpäivien vuoksi olen aina hoitanut meillä kaupassakäynnit, kokkauksen ja suurelta osin siivouksen ja osallistunut pyykkivuoren purkuun. (vältän sitä, koska aina on joku riepu väärässä koneellisessa tai pyykkiaine väärä tai lämpötila matala/korkea)
        Pojilleni olen yrittänyt olla esimerkkinä, ettei ole miesten tai naisten töitä, on vain yhteisiä askareita yhteiseksi hyväksi.
        Olen alkoholisti, mutta ollut raittiina 20 vuotta ja lapseni ovat varttuessaan saaneet mallin terveestä ja liikunnallisesta elämäntavasta. Lisäksi toimin järjestötasolla aktiivisesti nuorten ja lasten liikunnan hyväksi.
        Elämä on antanut minulle paljon ansaitsematonta hyvää. Ihanan vaimon, terveyttä ja lapset, joista kaikista voin olla ylpeä.
        Olen saanut viettää perheeni kanssa taloudellisesti huoletonta (ei holtitonta) elämää ja mahdollistanut näin meille kaikille mukavuuksia, joista valitettavan moni jää paitsi.
        Joka ilta ennen nukahtamista hiljennyn kiitollisena ja muistan, ettei kaikki saavuttamani ole omaa ansiotani.

        Pyydän anteeksi Vaimoltani, Sinulta Maritza ja kaikilta äideiltä ja vaimoilta tyhmyyttä, johon olen sortunut ja lupaan.... ei koskaan enää!!!!!

        jusu


      • älä kerro vaimolle
        kalamies* kirjoitti:

        Hyvä Maritza 1
        Olet aivan oikeassa kummastellessasi maksullisia palveluita käyttävien miesten motiiveita solmia avioliittoja ja pysyä niissä.
        Ensimmäisen kirjoitukseni tarkoitusperät olivat täysin itsekkäät ja tarkoitettu lieventämään moraalista pahoinvointiani.
        Toinen, jossa vastasin Sinulle, oli lähinnä tarttumista provokatiiviseen syöttiin.

        Muutama viikko sitten, joutilaana hetkenä asiota sen kummemmin suunnittelematta astuin sisään elämäni ensimmäisen kerran aiemminmainittuun paikkaan.
        Nyt tiedän, että kyseisissä laitoksissa hieronta on vain varsinaisen toiminnan kulissi, tasoltaan varsin vaatimatonta, mutta ilmeisesti palvelun tarjoajan moraalista itsetuntoa kohottava, koska näin hän voi kutsua hierojaksi.
        Jos kulissi puretaan, jäljelle jää vain bordelli ja tämän luokan ammatinharjoittajalle on ihan oike nimikkeensä. hyvin vanha sellainen....

        Joka tapauksessa poistuessani Pammin paikasta, oloni oli saastainen, tunnemaailmani sekainen ja pää täysin tyhjä.. sielu täynnä katumusta ja inhoa itseäni kohtaan. Sain mustan sydämen!!!
        Siksi kirjoitin kun näin viestiketjun, joka käsitteli ko henkilöä.

        Olen aikuinen mies, kolmen, jo omilla jaloillaan tukevasti seisovan lapsen isä. Vaimolleni olen ollut aina uskollinen ja kannustava aviomies tätä yhtä hairahdusta lukuunottamatta.
        Vaimoni pitkien työpäivien vuoksi olen aina hoitanut meillä kaupassakäynnit, kokkauksen ja suurelta osin siivouksen ja osallistunut pyykkivuoren purkuun. (vältän sitä, koska aina on joku riepu väärässä koneellisessa tai pyykkiaine väärä tai lämpötila matala/korkea)
        Pojilleni olen yrittänyt olla esimerkkinä, ettei ole miesten tai naisten töitä, on vain yhteisiä askareita yhteiseksi hyväksi.
        Olen alkoholisti, mutta ollut raittiina 20 vuotta ja lapseni ovat varttuessaan saaneet mallin terveestä ja liikunnallisesta elämäntavasta. Lisäksi toimin järjestötasolla aktiivisesti nuorten ja lasten liikunnan hyväksi.
        Elämä on antanut minulle paljon ansaitsematonta hyvää. Ihanan vaimon, terveyttä ja lapset, joista kaikista voin olla ylpeä.
        Olen saanut viettää perheeni kanssa taloudellisesti huoletonta (ei holtitonta) elämää ja mahdollistanut näin meille kaikille mukavuuksia, joista valitettavan moni jää paitsi.
        Joka ilta ennen nukahtamista hiljennyn kiitollisena ja muistan, ettei kaikki saavuttamani ole omaa ansiotani.

        Pyydän anteeksi Vaimoltani, Sinulta Maritza ja kaikilta äideiltä ja vaimoilta tyhmyyttä, johon olen sortunut ja lupaan.... ei koskaan enää!!!!!

        jusu

        Vaimosi jättää sut. Pitäishän ison ihmisen jo tietää, että taikkuhuoraamon
        todellisen toiminnan tietää myös vaimosi kuten kaikki muutkin ihmiset...


      • Sipuli Hitsari
        Kiinnostavaa kirjoitti:

        Jees,, no.. Taisi tulla kumminkin tarpeeseen:)
        Taian käydä kokeilemassa itsekkin. Ei täs ole muutakaan
        tekemistä ja aina se omat kädet voittaa.

        Jos ei toimi niin haen minäkin lahnan.

        Lahnakin on luksusta näihin Thaimaan horoihin verrattuna. :-)


      • Mahd.vaimosi
        Kalamies* kirjoitti:

        Rakas vaimoni, älä huolehdi, tottakai käytimme kondomia.

        Tiedän, että olet liukas, joskus jopa märkä ja ehdottomasti tiukka. Puristaessasi polvet yhteen olet niin tiukka, etten useimmiten pääse edes reisiesi väliin. Ymmärrän kyllä päänsärkysi ja ajoittaisen haluttomuutesi ja siksi haluan armahtaa Sinua käymällä Pammin luona.
        Rakas vaimoni, älä myöskään murehdi käytettyä rahaa, koska käyntini maksaa vain muutamia kymmeniä euroja ja lupaan, etttä Sinä saat tulevaisuudessakin etelänmatkasi, turkkisi ja ne uudet verhot tietenkin. Koeta ymmärtää, ettei se, minkä saan muualta, ole suinkaaan poissa sinulta.... päinvastoin

        Tarkkaile minua. Kun taas tänään tulen kotiin luoksesi, olen hyväntuulinen ja lempeä enkä missään nimessä ahdistele Sinua "vaatimuksillani", koska sain jo Pammilta sen, mihin haluaisin Sinun suostuvan kanssani

        Rakas miehesi, Eki

        Ok.


      • Kauheaa
        äijä vastuussa kirjoitti:

        Muijana kovat toimet päälle, ukko kamoineen ulos, lapset äidille.
        Taikkua vois panna turpaan.

        Rasismia


    • ykx pikkarainen

      Hyvin ja osuvasti sanottu...hah..hah...

    • rakkautta vain...

      Kumma juttu. Meillä mies saa kaksi kertaa aamulla ennen töihin lähtöä ja illalla niin monta kertaa kun haluaa ja mitenpäin se haluaa. Nautitaan molemmat.
      Ei se edes ehdi miettiä thaityttöjä :D

      • Oliskin,,

        Voi,,,, oispa meilläkin noin:( , mut ku ei niin ei.
        Onneks olkoon:)
        T. Mies


      • Keppihevosenmummo

        Hmm, ja mistäs tiedät ja älä sano, että on niin hän sanonut :D


    • Vanha lipsihoro

      Onnittelut! Kyllä ikiliukas vittu on ihana! Mulla aina kuiva. Vaseliini tarpeen.

      • milläs aivos käy ?

        Niille ei sitten lääkettä enää löydykään.


    • testaaja_1

      eilen olin menossa "täyshoitoon" mutta poliisit ehtivät ensin. En tiä ratsasivatko kaikki thaipaikat- mutta Pammnille ne painu sisään kun parklasin autoa.
      melko pian virkavallan poistuttua ovi meni lukkoon.
      Tietääkö joku, vieläkö paikan jakotavaraosasto on auki?

      • Taksimies 23

        Auki oli klo 13.55 kun ajoin ohi. Jakopään tilannetta ei tiedä, kun en ole käynyt siellä. Onko siellä liukkaat paikat?


    • +-+

      Toivottavasti oli isot ratsiat koko Karjalankadulle.Pimeätä rahaa ,ihmiskauppaa ,mitä tahansa näitten ovien taakse voi kätkeytyä. Lahti on kohta iso bordelli jos asiaan ei puututa.Se ei ainakaan Lahden mainetta kaupunkina paranna,ihan imagokysymys !!

      • Kadun miepoloinen

        Bull shit! Pelkkää hyvää ne tekevät halukkaille. Miksi puuttua toisten lailliseen elämään. Ei ole poissa keneltäkään jos hierotaan helliä paikkoja tarvitsevilta.


      • EI OLE LAILLISTA
        Kadun miepoloinen kirjoitti:

        Bull shit! Pelkkää hyvää ne tekevät halukkaille. Miksi puuttua toisten lailliseen elämään. Ei ole poissa keneltäkään jos hierotaan helliä paikkoja tarvitsevilta.

        Bordellin pitäminen ei ole laillista.


    • mies vm67

      Ktti thaihieronta on auki! Katti ystävällinen ja osaava hierooja. Olen tyytyväinen vakioasiakas. Suosittelen!

      • hinnastoa ?

        Tuleeko satulaan ratsastamaan ja paljonko kustantaa ?


      • tasarahalla
        hinnastoa ? kirjoitti:

        Tuleeko satulaan ratsastamaan ja paljonko kustantaa ?

        varmasti tulee...


      • Mahd. asiakas 19v
        tasarahalla kirjoitti:

        varmasti tulee...

        Minkälainen se Katti on? Ikä, koko, vartalo, rinnat, kolo, onko karvat vai posliini? Ja mitä tarkoittaa tasaraha? Onko 50 vai 100€? Ja mistä. Onko muuta kuin hierontaa, runkkaus, suihinotto, ratsastus. Ottaako poskeen ilman kortsua? Entä tavaraan?


      • tasarahalla
        Mahd. asiakas 19v kirjoitti:

        Minkälainen se Katti on? Ikä, koko, vartalo, rinnat, kolo, onko karvat vai posliini? Ja mitä tarkoittaa tasaraha? Onko 50 vai 100€? Ja mistä. Onko muuta kuin hierontaa, runkkaus, suihinotto, ratsastus. Ottaako poskeen ilman kortsua? Entä tavaraan?

        /ikä vaikea sanoa näistä,RUNSAS, isot,märkä,posliini,serviisi=kaikki, älä hitossa edes ajattele ilman kumeja... KÄYTÄ AINA satasella.
        Arvostelu: Katti 4, Pammi 1


      • muutamat tippurit
        tasarahalla kirjoitti:

        /ikä vaikea sanoa näistä,RUNSAS, isot,märkä,posliini,serviisi=kaikki, älä hitossa edes ajattele ilman kumeja... KÄYTÄ AINA satasella.
        Arvostelu: Katti 4, Pammi 1

        Tottahan tollaisilla taikkuhuorilla taudit on, mutta kun se ryystäminen paljaalla kalulla vaan on niin nannaa.


      • tautihuorat
        muutamat tippurit kirjoitti:

        Tottahan tollaisilla taikkuhuorilla taudit on, mutta kun se ryystäminen paljaalla kalulla vaan on niin nannaa.

        Niinpä niin... Mutta suomalaisella alan ammattilaisella tauteja esiintyy harvemmin. Nämä aasialaiset alelaarinhuorat niitä tauteja levittää.


      • tauteja on
        tautihuorat kirjoitti:

        Niinpä niin... Mutta suomalaisella alan ammattilaisella tauteja esiintyy harvemmin. Nämä aasialaiset alelaarinhuorat niitä tauteja levittää.

        Mutta lääkekuuri päälle ja taas kuomu ylös.


      • ?.
        tauteja on kirjoitti:

        Mutta lääkekuuri päälle ja taas kuomu ylös.

        ?


    • Yrvelö Yräs

      Toiseksi parhaat jutut Lahdessa.

    • Komea mies lahdesta

      Kuinka alas voi mies vajota?
      Huonosti on asiat jos joutuu pillusta maksamaan!

      • Totuus esiin

        Mites se komea mies on eksynyt näille palstoille? Lukee kai jutut ja vetelee samalla kuivat itseltään, niin ei tarvi maksaa. Olenko oikeassa?


    • Ihmettelijärouva45v

      Kertokaa nyt mihin eri asentoihin se Bami hieroessaan taipuu? Millaiset on hörpöttimet? Kun lukee noita miesten fantasioita, niin oksettaa tavallista naista. Jos ilmenee, että meidän ukko on siellä käynyt, niin saa pitää Bamin omanaan, minä en enää anna.

    • Just niin

      Mitäs Sinä ihmettelijärouva välität niistä Bamin hörpöttimistä tai asennoista- ei
      ne sen kummempia ole. Jos haluat katsella, niin erilaisia versioita löytyy netistä. Jos se ukkosi on käynyt Bamilla, niin laita vaan luukku kiinni - joko määräajaksi tai sitten kokonaan - se on hyvä konsti.

    • Tiina S

      Mies kävi Karjalankadulla hieronnassa,on kuulemma käynyt monta kertaa.En tiedä paikkaa,mutta sanoi,ettei siellä ole seksipalveluita.Mutta miksi kävi salaa eikä kertonut ..Onko siellä joku paikka, jossa saa vaan hierontaa,en usko.
      Karjalankatu ON niin huonossa maineessa,että samantien ilmoitin hänelle että voi käydä hakemassa thaih..n.muijakseen jos niin kiinnostaa.Ja lukko vaihtuu ovessa myös.
      Minuakin oksettaa.

      • ilahtunut rouva

        Hieno veto ! Onnittelen. Ukko mäelle. Menkööt sinne thaihuoraamoon asumaan samantien.


      • kiiltomadonpolvivaiva

        Yhteistä asunnosta ei niin vaan ulosheitetä, ei vaikka toinen omistaisi sen kokonaan...


    • Toimittajarouva olen

      Jos on käynyt Renu Spassa, niin ei huolta. Siellä vain ammattitaitoista ja laillista hierontaa ja kauneudenhoitoa, paikan nimikin on Kauneushoitola Renu Spa. Ks. netistä, on asiallinen firma, ja mene vaikka käymään. Eivät kaikki Karjalankadun paikat ole sellaisia kuin luulet. Renu Spassa ei OLE seksipalveluita!

      • ketunhäntä*

        Toimittajarouva on aivan oikeassa kertoessaan Renun olevan ainoa "seksitön" thai-hieromo lahdessa, väittäköön muut mitä tahtovat..

        Hyvä Tiina S, haluamatta vaikuttaa päätökseesi vaihtaa ovien lukot, voin vakuutta jokaisen hieromon (pl Renu) tarjoavan intiimipalveluita hieronnan päätteeksi. Haluaako asiakas tarjottua serviisiä, on toinen juttu, mutta kokemuksesta tunnen hieronnan tason ja olen varma, ettei kukaan näihin paikkoihin mene vain kehnon hieronnan vuoksi, ei kukaan.

        Kummastelen Ihmettelijärouvan kiinnostusta liittyen Pammin "asentoihin ja hörpöttimiin" Voin lyhyesti valaista asiaa.
        "pipari" on sievästi sängelle sheivattu, posket kuin persikanpuolikkaat, siis minun mielestäni esimerkillisen kaunis huvikumpu.
        MItä taipuisuuteen tulee, on Pammin fyysinen notkeus suoraa verrannollinen Hänen auliiseen haluunsa ryhtyä toimeen... hänen kykyynsä nauttia ja itsekin saada selvästi tunnistettavia vaikkakin "peiteltyjä orkkuja" aktin aikana.

        Useimmiten nämä naiset ovat "olosuhdehuoria", kun muuta mahdollisuutta ei ole selviytyä. Yhtään oikeasti onnellista hierojaa en ole tavannut.

        Miettikääs nyt. Thaikku istuu yksin luukussaan 12-14 tuntia ja odottaa..ja odottaa, että joku tulisi käymään hänen paikassaan, eikä menisi johonki toiseen hieromoon, joita on Lahdessa kai 20.
        Ja kun sitten vihdoin joku soittaa kelloa on hän todennäköisesti jonkunsortin reppana, lihava, haiseva, krapulassa, epäsiisti, kännissä tai mitä tahansa, on palveluntarjoajan yritettävä miellyttää asiakasta ja tarjottava "koko repertuaari" hieronnan lisäksi tienatakseen tänään edes muutaman kympin, koskja kaikki tuotto hieronnasta menee suoraa hierontapaikan omistajan taskuun ja oma tili syntyy vain "extroja =seksi" myymällä.

        Ei ole hääviä elämää, ei työaikaa, ei vapaapäiviä, eikä varmasti kotona hellää ja rakastavaa kumppania odottamassa työpäivän päätyttyä.

        Aiemmin kävin... enää en käy, koska tunsin hitaasti vaipuvani itsekin näiden reppanoiden tasolle. Olen siis päättänyt pysyä selibaatissa, onhan aiemmissa kommenteissa todettu, että mies, joika on käynyt Thai-hieromoissa, on täysin ulkona kotimaisilta naismarkkinoilta... ikuisesti. Olkoon siis niin.

        best regards
        Klapi


      • kovasti tyrmistynyt
        ketunhäntä* kirjoitti:

        Toimittajarouva on aivan oikeassa kertoessaan Renun olevan ainoa "seksitön" thai-hieromo lahdessa, väittäköön muut mitä tahtovat..

        Hyvä Tiina S, haluamatta vaikuttaa päätökseesi vaihtaa ovien lukot, voin vakuutta jokaisen hieromon (pl Renu) tarjoavan intiimipalveluita hieronnan päätteeksi. Haluaako asiakas tarjottua serviisiä, on toinen juttu, mutta kokemuksesta tunnen hieronnan tason ja olen varma, ettei kukaan näihin paikkoihin mene vain kehnon hieronnan vuoksi, ei kukaan.

        Kummastelen Ihmettelijärouvan kiinnostusta liittyen Pammin "asentoihin ja hörpöttimiin" Voin lyhyesti valaista asiaa.
        "pipari" on sievästi sängelle sheivattu, posket kuin persikanpuolikkaat, siis minun mielestäni esimerkillisen kaunis huvikumpu.
        MItä taipuisuuteen tulee, on Pammin fyysinen notkeus suoraa verrannollinen Hänen auliiseen haluunsa ryhtyä toimeen... hänen kykyynsä nauttia ja itsekin saada selvästi tunnistettavia vaikkakin "peiteltyjä orkkuja" aktin aikana.

        Useimmiten nämä naiset ovat "olosuhdehuoria", kun muuta mahdollisuutta ei ole selviytyä. Yhtään oikeasti onnellista hierojaa en ole tavannut.

        Miettikääs nyt. Thaikku istuu yksin luukussaan 12-14 tuntia ja odottaa..ja odottaa, että joku tulisi käymään hänen paikassaan, eikä menisi johonki toiseen hieromoon, joita on Lahdessa kai 20.
        Ja kun sitten vihdoin joku soittaa kelloa on hän todennäköisesti jonkunsortin reppana, lihava, haiseva, krapulassa, epäsiisti, kännissä tai mitä tahansa, on palveluntarjoajan yritettävä miellyttää asiakasta ja tarjottava "koko repertuaari" hieronnan lisäksi tienatakseen tänään edes muutaman kympin, koskja kaikki tuotto hieronnasta menee suoraa hierontapaikan omistajan taskuun ja oma tili syntyy vain "extroja =seksi" myymällä.

        Ei ole hääviä elämää, ei työaikaa, ei vapaapäiviä, eikä varmasti kotona hellää ja rakastavaa kumppania odottamassa työpäivän päätyttyä.

        Aiemmin kävin... enää en käy, koska tunsin hitaasti vaipuvani itsekin näiden reppanoiden tasolle. Olen siis päättänyt pysyä selibaatissa, onhan aiemmissa kommenteissa todettu, että mies, joika on käynyt Thai-hieromoissa, on täysin ulkona kotimaisilta naismarkkinoilta... ikuisesti. Olkoon siis niin.

        best regards
        Klapi

        Onko tosiaan Lahden kokoisessa pikku kaupungissakin jo 20 thaihuoraamoa ? Miksette aja niitä sieltä jo mäkeen ?


      • IhmeRasismiaJaSyrjintää
        kovasti tyrmistynyt kirjoitti:

        Onko tosiaan Lahden kokoisessa pikku kaupungissakin jo 20 thaihuoraamoa ? Miksette aja niitä sieltä jo mäkeen ?

        Rasisti


    • Jb,

      B.

    • Pertsa vaan

      Ketunhäntä* mainitsi oikein tärkeän pointin: thaikkujen kanssa pelehtineiden markkina-arvo suomileidien silmissä on pyöreä nolla. Kannattaako riskeerata heidän suosionsa hiipumista?

    • Tyytyväinen mies 54v

      Päinvastoin! Olen käynyt koti- ja ulkomaissa erilaisissa ilotaloissa satoja kertoja ja nykyisin olen käyttänyt monessa Suomen kaupungissa thaihierontapalveluja siitä lähtien kun niitä alkoi tulla, erilaisine eksrtoineen, enkä ole pahmemmin pettynyt, paitsi hinnoista olen joutunut tinkimään, koska pyynnöt liian suuria, onnistunutkin. Nyt vanhempana herrana, kun olen naimisissa, ei lapsia, olen hieman harventanut käyntejäni, mutta on minulla pari kolme paikkaa joissa käyn noin viikon-parin välein, ja ne hetket piristävät kummasti oloani, koska vakiosuhde tuppaa ajan myötä, yli 10 v, leipäännyttämään. On minulla jokunen suomalainenkin salarakas joitten luona käynnit ovat vain satunnaisia puhelimenennakoinnin pohjalta. Siis ei ole ainakaan minulta mennyt senssit kotimaisten naisten kanssa, petraantuneet vaan, koska olen saanut molempia osapuolia virkistäviä kokemuslisiä eri naisilta, etenkin thaittarilta. Ei pidä tuomita kun ei tiedetä. Käytän aina kondomia ja ammattinaisilla ne kuuluvat palveluun pujottamisineen ja esileikkeineen.

      • tietääkö rouvasi ?

        Kun rouvasi saa tietää, saat muuttaa reppuinesi taikkuhuories luokse ihan pysyvästi. Ja se on vaan ajan kysymys.


    • tha women

      Tuttavanainen palasi Suomeen viimeviikolla Thaimaasta.Tilanne pääkaupungissa alkaa olla jo aika kaoottinen,vesi lähestyy pääkaupugin keskustaa ja väki pakenee turistikeskuksiin. Kaduilla veden seassa kuolleita eläimiä ja rojua,jätettä vaikka mitä. Kulkutaudit leviävät ja paikallisten elämä aika hirveää.Juomavesi vähissä.
      Tyttöbaareja ei enää ole keskustassa,joten kyllä luonto on lopettanut maailman suurimman boldellin,enteellistä....Tilanne ei palaa vähään aikaa ennalleen,lisäksi siellä kytee kapina hallintoa vastaan ja se helposti leimahtaa kun olot on kurjat.

      • hienoa,upeeeta

        Kuolkoot kaikki taikkuhuorat ja seksituristit samantien. Ihmettelenpä, kuinka NAINEN matkustelee Thaimaahan. Ei se ole ensinkään naisten lomakohteita.


      • OlenPöyristynyt
        hienoa,upeeeta kirjoitti:

        Kuolkoot kaikki taikkuhuorat ja seksituristit samantien. Ihmettelenpä, kuinka NAINEN matkustelee Thaimaahan. Ei se ole ensinkään naisten lomakohteita.

        Kauheeta vihapuhetta.


    • Tärkeä asia mulle

      Vielä puuttuu tieto että minkälaisia ääniä kuuluu hierojanaisen ylä- ja alapäästä kun hän tekee työtään? Kuinka laittaa suojauksen? Mitä eri asentoja on ja saako pyytämättä?

    • Tässäpä täsmäohjeita

      Takapäästä kuuluu pauketta ja etupäästä jos tarkkaan kuuntelet litinää. Varmin suojaus on laittaa jo kotona kolme mustaa kondoomia päällekkäin ja kumireksulla tuvestä kiinni ja pitää paikanpäällä housut jalassa ja henkselit ylhäällä. Voit maata selällään, kyljellään tai mahallaan, yleensä on makuuasento. Istuviltaan hierovat niskoja. Kun maksaa pyydetyn taksan - kyllä saa pyytämättä. Varmuuden vuoksi kannattaa poislähtiessä pestä kädet, naama ja alapää hyvin sekä mennä heti suoraan kotiin ja käydä vielä mahdollisimman pian suihkussa. Samaten vaatteet myös heti laitettava pyykkiin ja mieluusti pestävä itse. Tämä sen vuoksi että vaimo tai kotiväki ei haista asiaa.

      • lisävinkkejä

        Kannattaa myös pakata jo tarpeellisia vaatteita retkireppuun ja jemmata se
        kaapin perälle. Ja varmistaa saako olla kaverin nurkissa muutaman yön.
        Ei yksin hajusta.


    • Koulupoika 1. kerta

      Litiseekö sillä tosiaan? Sinne pitää mennä ja sisään täytyy päästä ja päästää.

    • Kaiken kokenut nuori

      Litisee litisee ja hyvät on kyydit.

      • sulle vinkkiä

        Älä koskaan, milloinkaan paljasta tyttöystäville, että olet höylännyt aasialaispanoja tai käynyt Thaimaassa poikien kanssa. Fiksu tyttö jättää sut siihen paikkaan.


      • Mikään ei auta
        sulle vinkkiä kirjoitti:

        Älä koskaan, milloinkaan paljasta tyttöystäville, että olet höylännyt aasialaispanoja tai käynyt Thaimaassa poikien kanssa. Fiksu tyttö jättää sut siihen paikkaan.

        Olen täysin samaa mieltä. Kun suomineito saa tietää sinun käyttävän (tai vaikkapa käyttäneen) thaivosuja, markkina-arvosi on pyöreä nolla. Ja se on sitä varmasti loppuikäsi. Edes puhtaudestasi todistava hiv-todistus ei pese sitä saastaa ruumiistasi eikä varsinkaan sielustasi tai sydämestäsi. Olet spitaalistakin pahempi.


      • kokemusta on
        Mikään ei auta kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä. Kun suomineito saa tietää sinun käyttävän (tai vaikkapa käyttäneen) thaivosuja, markkina-arvosi on pyöreä nolla. Ja se on sitä varmasti loppuikäsi. Edes puhtaudestasi todistava hiv-todistus ei pese sitä saastaa ruumiistasi eikä varsinkaan sielustasi tai sydämestäsi. Olet spitaalistakin pahempi.

        Se on poijaat sillä lailla että vittu se on lehmälläkin. Tosin thaimuijilla huomattavasti kireempi kun suomivosuilla.


      • NäinOnn
        sulle vinkkiä kirjoitti:

        Älä koskaan, milloinkaan paljasta tyttöystäville, että olet höylännyt aasialaispanoja tai käynyt Thaimaassa poikien kanssa. Fiksu tyttö jättää sut siihen paikkaan.

        Ei kai se kummempaa ole kuin teidän vokeissa vierailutkaan


    • Maiskismaiskis

      Ehdottomasti hyvä paikka, suosittelen. Kannattaa jättää ylipainoinen muija kotiin siivoamaan ja käydä vähän virkistäytymässä.

    • KunhanIhmettelen

      Minä olen pöyristynyt tässä ketjussa esiintyvästä rasismin määrästä.

      Miten ihmiset voi olla noin kovasydämmisiä?

    • Anonyymi

      Hurjalla tahdilla antoi kyytiä....

      • Anonyymi

        Ukot keskenään rypee sikolätissä, joku thai mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukot keskenään rypee sikolätissä, joku thai mukana

        Ukot nai thaita joka reikään. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukot nai thaita joka reikään. Kiitos.

        Tyhmyys loistaa läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyys loistaa läpi

        Tule mukaan nauttimaa. Ja oppimaa. Ukkomiehet tyhjenee nuoreen mimmiin.


    • Anonyymi

      Ystävällinen. Antaa kaikille halvalla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe