Järkevästi ajateltuna poikaystäväni ei anna mitään syytä mustasukkaisuuteen, mutta silti minusta tuntuu pahalta, jos hän tiirailee paljon muita naisia. Hän sanoi minulle joskus, että etkö muka ajattele jonkun kuuman tyypin nähtyäsi, että haluaisit sen kanssa petihommiin. Siitä asti minulla on ollut jonkinlaisia mustasukkaisuuden tunteita.
Joskus minusta tuntuu että poikaystäväni ei halua minua seksuaalisesti, koska minä otan suihin ja hoidan käsihommat ja muut, mutta hän ei anna vastapalvelusta, vaikka toisaalta en ole kysynytkään sitä, mutta luulen että hän ei halua, sillä hän ei ikinä koske minua muualle kuin takapuoleen ja tisseihin enkä välttämättä halua asettaa häntä epämukavaan tilanteeseen, jossa joutuisi kieltäytymään. Vaikka on ollut puhetta seksistä, kokeilimme joskus eikä se oikein onnistunut, mutta ikinä vaan ei tule kokeiltua uudestaan, vaikka olen joskus sanonut, että voitaisiin joskus. Toisaalta poikaystäväni ottaa muuten minut kaikissa asioissa hyvin huomioon, mutta hän ei ikinä sano yhtäkään kohteliaisuutta vartalostani. Olen kysynyt, että mistä osista hän vartalossani pitää ja ei pidä, mutta aina hän vastaa ''olet kaunis'' tai sanoo jonkun kasvojen osan. Tiedän, että tämä vaikuttaa turhalta mutta en voi oikein mitään jos tuntuu että hän ei halua minua seksuaalisesti, olisi ehkä kiva kuulla että olen seksuaalisesti haluttava vaikka vartalonosien perusteella.
Lisäksi poikaystävälläni on todella hyvä vartalo, mutta ei minullakaan kovin paha ole, ja tunnen joskus hieman alemmuuskompleksia, ja ihmettelen, miksi hän oikein on minun kanssani.
Miten toimia tässä tilantessa?
1
275
Vastaukset
- sinkkuna kesään
Vaikuttaa että kyse on nuorista henkilöistä. Ihan tavallista, miestä ei kauheasti kiinnosta, haluaa vain pitää tyttöystävää, jonka kanssa voi viettää aikaa kun parempaakaan ei ole tarjolla. Jos mies ei halua koskea muualle kuin noille kyseisille alueille, se on aika alentavaa. Jos mitään muuta kontaktia ei ole, miksi annat jonkun kohdella sinua niin?
Ja kehuja on turha odotella, jos niitä ei ole itsestään tullut, vain pyytämällä ja silloinkin jotain noin pinnallista ja ympäripyöreää, jota voi sanoa kenestä tahansa, josta ei tule mieleen mitään muuta.
Kuvauksesi perusteella ja itsekin kirjoituksesi luettuasi varmaan hogaat että mistään suuresta rakkaudesta ei ole kyse.. Jos mies ei halua seksiä tyttöystävänsä kanssa ja tiirailee muita naisia, niin haloo.. Älä roiku tyhjässä suhteessa vain siksi, että jätkä on hyvännäköinen ja jos se nostaa itsetuntoasi kun saat sanoa että seurustelet hänen kanssaan, ihan ajanhukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579