Mikä ihmisillä on toista vastaan jos hän pelaa ¨Wöörld Öf Wäärcräfiä¨ Itse pelaan sitä ja pakko myöntää että hieno peli se on, löytyy ystäviä ja sosiaallista kanssakäymistä! Eikö tämä ole sitten kaikkien pelaajien märkäunelma peli? Mutta miksi ihmeessä siitä saa kuulla koulussa saarnaa jos vapaa-ajan haluaa tuhlata pelaamiseen? Nii ja tuosta kaikki älähtävät käytävillä että kyllä hekin mutta he pelaavatkin jotain Sorsaa.. Mitä helvettiä, mitä se edes tarkoittaa? Nojoo, Counter-Strike: Sourcea tietenkin.. Mutta sillä että kumpaa näistä pelaa niin ei tule lihavammaksi/rumaksi/tyhmäksi/ääliöksi tai edes nörtiksi jos osaa nostaa sen perseensä ylös pari kertaa päivässä ja lähteä muuallekin kuin jääkaapin ovea avaamaan. Itse en ole mielestäni läski mutta minusta siis tekee läskin se että pelaan WoW:ia.. Huhuh. Mene sitten haukkumaan ihmistä joka pelaa ¨Sorsaa¨ nii kyllä naama muuttuu Afrikkalaiseen sävyyn. Mihin maailma on menossa?
WoW:in pelaaminen.
16
518
Vastaukset
- viit
Syy löytyy varmaan siitä että monet WoWin pelaajat ovat läskejä nöröjä joilla ei ole sosiaalista elämää lainkaan. en tietenkään tarkoita kaikkia sillä onhan pelaajia yli 10milj:) ja itekkin pelaan wowia
- Garch
CS kaltaisissa peleissä ehkä painottuu enempi se taito kuin WoWissa. Tietynlaisten ihmisten määrä tuskin vaihtelee noidenkaan pelien välillä juuri ollenkaan. Tuo kuva WoWistakin on vain ihmisten luomaa. Sama saataisiin aikaiseksi myös CS tapaisesta pelistä, jos siihen vain ryhdyttäisiin.
Ja tuon argumentin WoWin pelaajista lihavina, rumina ym. kumoaa jo se, että tuntemani kehonrakentaja ja urheilija pelaa kyseistä peliä.
Kaikki on suhteellista.- Wow ¨nerd¨
Totta! Itse tykkään käyttää esimerkkiä että miehen asemassa naisen rinnat tai takamus voivat olla kyhättyjä haluja. Jos ihmiset näkisivät vaikka auton renkaassa jotain hienoa ja ihanaa nii eiköhän joka jannu olisi renkaita kattelemassa?
Ja totta, kerran kun olin jossain groupissa WoW:issa niin joutu eräs nainen lähtemään koska piti lapset viedä tarhaan! Että sillä ei ole mitään väliä mitä pelaa kunhan sielu pysyy oikeassa maailmassa.
- ei ymmärrä
Ei jumalauta ihmiset Oikeesti eikö teillä ole muuta elämää kun wowi!
- wowi on paska peli
Nimenomaan eikö ihmisillä ole muuta kun wowi? on aika köyhä elämä :D varmaan kiva huomata 30 vuoden päästä että "oho en ole saavuttanut elämässäni mitään tärkeää minä pelasin vaan wowia" haha
- wowi pois suomesta
wowi on paska peli kirjoitti:
Nimenomaan eikö ihmisillä ole muuta kun wowi? on aika köyhä elämä :D varmaan kiva huomata 30 vuoden päästä että "oho en ole saavuttanut elämässäni mitään tärkeää minä pelasin vaan wowia" haha
SAMAA MIELTÄ :D wolrd of warcraft pilaa vaan ihmissuhteet
- asdef
LOL :D ite löysin paljo kavereita wowista! nii olkaa vaa hiljaa;D ja jotka pelaa wowia nii on kyllä aika rikkaita ;)
- onlinex
Meidän koko perhe pelaa wowia. Aikuiset ja lapset, myös siskoni perhe pelaa. Saamme omalla porukalla monet dungeon tehtävät tehtyä ja aina on joku joka auttaa, mikäli itse on jossain tehtävässä jäänyt jumiin.
Mielestäni on parempi, että lapseni pelaavat wowia, kuin että he olisivat kaupungilla kännäilemässä pitkin yötä. Monella nuorella se perjantai-illan alkoholin/oluen juonti ja kaveri piirissä pyöriminen on number one. Onneksi ei meillä.
Ja perheemme yksikään henkilö ei ole lihava tai sosiaalisesti rajoittunut, päinvastoin, jokainen osaa kiitettävästi englantia, kiitos moninaisten pelien. On peleistä hyötyäkin, eikä haittaa, kunte monet väittävät. Käymme ulkona koko porukalla, luistelemassa, pelaamassa koripalloa, lenkeillä.
Joten hieman turhaa yrittää mustamaalata jotain peliä vain sen vuoksi, ettei siitä itse pidä. Antakaamme jokaiselle vapaus nauttia siitä, mikä heille eniten iloa tuo elämässä. - Onlinexi
Ah, huomenna alkaa kesäloma, joten pääsee ihan mukavasti wowittamaan. Matot pestään ja huusholli myös siivottava kesän kunniaksi. Nuorisolle hankittava uusia vaatteita koulun alkuun. Näin se perheellisen äidin arki menee. Aiai, joku pihisti mun nimmarin, onlinex....
WoW on hieno peli, jonka avulla olen tavannut monta hienoa tyyppiä ja tutustunut osaan ihan irl myös! Olen yli kolmenkymmenen, perheellinen nainen ja kaikki meidän perheestä pelaa. Kielitaito kohenee ja on mukavaa välillä vain ripustaa aivot narikkaan ja raidata muutama tunti. Sen jälkeen jaksaa hyvin lähteä lasten kanssa uimahalliin ja karatetunnille sekä valmistaa terveellisen illallisen koko porukalle. Voi siis samalla harrastaa WoWin pelaamista ja elää ihan normaalia, terveellistä elämää :).
Kyllähän sen kaikki omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tietävät, että aina on olemassa niitä, jotka dissaavat aiheita joista eivät itse pidä. Ja tekevät sen ihan ärsyttämismielessä. Ei siitä kannata ottaa hernettä nenään minusta. Senkin WoWissa oppii, että urpoja mahtuu ihan joka paikkaan. Niistä ei vain pidä välittää. WoWin pelaaminen on hieno harrastus, jos se tosiaan vaan pysyy harrastuksena eikä ohjaile koko elämää ja päiväjärjestystä.- WoWpelaaja98:)
WoWissa ei ole mitää vikaa itekki pelaan sitä.Mieluummin pelaan WoWia ja olen kiusattu ku poltan,juon kännit joka ilta ja käytän huumeita niin kuin aika moni nuori tekee nykyää.Mun luokalla tai no entisellä luokalla poltti ainaki 5 oppilasta ja joi alkoholi juomia ainaki muutama siis ihan ryyppäämällä!
- WoWittajA!.!.!
mä ainakin sekoilen ja pelaan wowia :) kaikki onnistuu samaan aikaan kun varaa pelaamiseen sen 12h päivä ^^
- Exampippy
Ite oon löytäny kaameesti ulkomaalaisia kavereita JOTKA OVAT kivoja.. Ja ei kaikki voi tykätä siitä pelistä, tykkää jos haluaa! minu mielestä se on yks parhaimmista peleistä mitä oon kokeillu :) kavereita löytyy instoista, raidi porukoistaki! :D ite oon horde ja aika on mulla monta allu kaveria 8) jotka pelaa wowia niin ovat sosiaalisempia kun irlissä jotkut koulukaverit!
- Lirasada
Syy on hyvin taino entiedä mitä sönk.....Kuitenkin wow on helv hyvä peli ne jotka dissa sivat mua siitä että pelaan nni kysyin heiltä "miksi se on mika niin paska peli"
Mutta vastausta ei vaan kuulunut ni eikäne enään tullu dissaaan siitä!
Entajua että miks wowia disaavat jotkut sen takia että eivät osaaa itse pelata sitä ihan btw CS juu killä sinäkin merkkaa kokemus... Mutta wowissa esim blood dk on ihan virun kokemusta vaativa classi että wow kin vaati joisakin tilanteissa jopa 2.5v kokemuksen ... Ensiis tarkoita että seois vaikea vaaan joskus voi tarv kokemusta omasta takaa
Toimun nimi ns on mun lirasada beast mastery hunter
Btw ipod on mukava kirj ottamisessa XD - zetap
Porukat on kattonu sen South Parkin Wowi jakson ? :D
- jukhj
se on paras south parkin jakso!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108