Mulla on kolme kohtuu arvokasta maalausta, jotka meinaan myydä pois. Mietinkin nyt että mitä kautta ne kannattaa myydä? Alan liikkeet ottavat aika kovan provikan, joten niitä en taida käyttää... Tiedän, että menekkiä tauluille on, mutta missä ostaja ja myyjä kohtaavat parhaiten. En asu pääkaupunkiseutua lähelläkään, joten ei kannata ehdottaa sielläpäin käyntiä ;)
Mitä kautta kannattaa myydä maalauksia?
5
133
Vastaukset
- rtkk
Jos niillä on arvoa, niin suurissa huutokaupoissa, Hagelstam ja Bukowski! Ainakin sieltä saa arvion jos pyytää!
- ap
no mun kukkarolle niillä on iso arvo. Kävin paikallisessa taideliikkeessä ja 500-600 euroa oli kyseisen maalarin tauluilla pyynti... Mistä tollaset huutokaupat löytää?
- eitääkäänolevarattu
Tuo 500-600 euroa on käsittääkseni aika vaatimaton pyynti myyntiliikkessä, joten tuskin kannattaa nähdä enempää vaivaa asian tiimoilta (ellet unohtanut nollaa).
- ap
no ok. Eli tämän hintaluokan maalauksia ei siis kannata noihin huutokauppoihin viedä. Mutta myydä ne edelleen haluan, eli mitä kautta kannattaa myydä "halpoja" tauluja?
- rtkk
Myyvät siellä 50:n taulujakin! Löytyvät netistä nuilla liikkeiden ahlusanoilla nuo huutokaupat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882