Lähteä pystypäin ja täysin purjein. Enhän voinut myöntää...
että lähden
koska en voinut saada sinua.
Yritin olla niin rohkea.
6
121
Vastaukset
- Ajattelitko kauankin
kiusata ja satuttaa toista? Ylpeys paistaa tekstistäsi, arvaapa vaan miltä siitä toisesta tuntuu. Jos vielä tämänkin lukisi...
- Arjen hieroglyfejä
Häviäjilläkin on ylpeytensä.
Ja totuutensa siitä miten paljon toista tarvitsee. - Totta,
Arjen hieroglyfejä kirjoitti:
Häviäjilläkin on ylpeytensä.
Ja totuutensa siitä miten paljon toista tarvitsee.enhän voi tietää, mitä sulle on tapahtunut. Itse koen tulleeni todella ikävästi kohdelluksi.
- Niin,
Totta, kirjoitti:
enhän voi tietää, mitä sulle on tapahtunut. Itse koen tulleeni todella ikävästi kohdelluksi.
lisään vielä, että mitään selitystä en kuitenkaan koskaan ole saanut. Mielestäni se olisi vähintä, mitä olisi voinut tehdä. Edes jonkinlaista.
- lauantain rustinkia
Niin, enhän koskaan tiennyt, että minut olisit halunnut.
Ajattelin: Lähdit, koska et välittänyt.
En tiedä, enkä voi tietää aloittajaa, mutta minun kohdallani se meni näin. - h****
olisi tosi lohduttavaa tietää, jos näin olisi. Vaikka tiedät että en olisi sua saanut, niin pelkästään tieto siitä että olit kiinnnostunut olisi jo ollut lohduttava tieto.
Minä en kuitenkaan ole luovuttajatyyppiä vaan jaksan toivoa, että jos meidät on tarkoitettu toisillemme tulee vielä meidän aikamme.
Olen kuitenkin aika varma ettei tämä ole minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745