P12:n vilkut vilkkuu liian nopeasti (väärällä taajuudella?).. Käytin auton perässä viallista peräkärryä joka sekoitti primeran. Vilkut vilkkuu yhtä nopeasti kuin olisi joku lamppu palanut vaikka kaikki ovat ehjät.. Vilkut toimivat normaalisti kun toimiva kärry on perässä.. Mikä vikana?
P12:n vilkut vilkkuu liian nopeasti (väärällä taajuudella?)..
Nipponisti74
6
954
Vastaukset
- NissanOnParas
Hei,
Löytyikö tähän ratkaisua? Itselläni täysin sama tilanne !- Primera_2003
Itselläni oli Primera 2.0 2003, takaumpion liitin likainen. Puhdistin sen ja kaikki toimi.
- Primera_2003
Kerran olin laittanut väärän tehoisen lampun vilkkuun.
- primura12
Takavalojen maadoitus tehty?
- Anonyymi
Oliko tähän jotain ratkaisua kenelläkään? Itsellä sama homma kuin aloittajalla. Primera 2002 kyseessä.
- Anonyymi
Auto taitaa ilmaista vilkkujen sähkövian vilkuttamalla nopeammin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741