Olen varaamassa ystäväni kanssa ensi talveksi lomaa gran canarialle, mutta mietin kumpi olisi meille parempi vaihtoehto ingles vai las palmas, olemme siis 19 ja 20 vuotiaat tytöt jotka odottavat lomaltaan biletystä, aurinkoa ja muiden ikäistemme seuraa. :)
minne päin gran canariaa?
7
375
Vastaukset
- donLuis
Ingles tuntuisi teille paremmalta,jo yksistään ilmojenkin takia .Muutenkin bilepaikkoja löytyy melko pieneltä alueelta,joten on varaa valita ja katsoa mikä on hetken suosituin paikka.
- Arehucasii
Juu Inglesiin vaan. Siellä sitä biletystä piisaa. Sitten muutaman vuoden päästä kun kiinnostaa ehkä vähän rauhallisempi meno ja vaikkapa haluatte katsoa vähän nähtävyyksiäkin niin menette Las Palmasiin. Ei muuta kun matkaa varaamaan.
- 25v
Las Palmas jossa myös paikallista nuorisoa. Inglesissä on lähinnä vain keski-ikäisiä ja sitäkin vanhempia suomituristeja ja transsuja. Toki jos he kiinnostavat niin sitten vain kimppuun :)
Teinä kyllä harkitsisin myös Teneriffan Playa de las Americasta ja Lanzaroten Puerto del Carmenia joissa huomattavasti nuorekkaampi meno. - ööääöäööä
itse olen kuullut huhuja että tenerife alkaa olemaan melko kuolut paikka? pitääkö paikkaansa?
- LOWERE
Playa de ingles!Edottomasti.
Kun kysyitte nimenomaan Gran Canarian kohteista niin Ingles lienee paras tuon biletyksen suhteen. Ja kyllä siellä on ihan kylliksi nuorisopaikkojakin.
Gran Canarialla toinen paikka olisi Puerto Rico.
Las Palmas on sitten jo suurkaupunki, joten sieltä löytyy ihan kaikkea mutta välimatkat on sitten pidempiä. Ingles vai Las Palmas riippuu siitä haluatteko suurkaupunkiin, jossa on kyllä upea ranta vaiko pieneen kompaktiin lomakylään, jossa biletyspaikat ovat vieri vieressä. Las Palmasissa ei törmää samoihin ihmisiin uudelleen. Onko se sitten hyvä vai huono asia... riippuu teistä?
Puerto del Carmen on myös hyvä kohde mutta ei sijaitse Gran Canarialla. :)- anfidelmar ;)
Puerto Rico ehdottomasti paras kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760