Mun tulee

ikävä sua

Unohdatko minut?

18

345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko

että unohdan...

• Niin munkin

Ikävä ei poistu. En unohda, vaikkei nähdäkään. Viikonloppuisin ikävä vaan lisääntyy, loma tekee varmaan hulluks.

• 19

Rakastaminen tekee joko kipeää tai hulluksi. Yksipuolinen rakastaminen pähkähulluksi.

• ?

No riippuu aivan notta kuka sinoot?

• karpalo-

En unohda, enkä tahdokkaan ihan kaikkea. Hän on mielessä joka päivä.
      En vaan tajua -en tahdo hyväksyä. Yritän kelata selväksi ja jotenki helpommaksi hyväksyä....muistella. Hänessä oli niin pal hyvääki

• ;(

en uhoha, mutta ku kummitelee takaraivossa, vaikka en enään haluais!

• miksi näin tapahtui?

No, jossakin vaiheessa se unohtaminen on ajankohtaista, oikeastaan toivottua. Näinkö jaksaisin elämäni loppuun?

Enkö olisi jo kärsinyt tarpeeksi?

• Ei mahdollista

Sitä miestä en unohda.

• ,,,,,,

En unohda häntä varmaan koskaan kokonaan. Mutta väistämättä yhteydenpito jossain vaiheessa loppuu. Tiedän ja vaistoan sen. Tarvisin häntä ystävänä, mutta huomaan nyt jo etääntymisen alkaneen.

• 19

Onneksi rakastaminen on vain tunne, mikä sattumanvaraisesti valitsee kohteensa. Joskus itse rakkauden tunne on tärkeämpää, kuin saada tunteilleen vastakaikua.

• ...........

älä sano "vain tunne". olen kuullut sen ennenkin.
        ja rakkaudella on tarkoituksensa,

• Minä vaistoan

yhden asian.... meri kaikista suurin rakkaani... tulee tekemään taas ihmeitä ;) you will see that...

• Kenet? Kuka?

Kuka? En muista nyt kyllä ollenkaan, missä me ollaan tavattu?

• Free bird :))

Vapaa tahto kuljettakoon...

.... mukanaan hyviä ihmisiä ja asioita, kohtaamisia.
      Oikeat asiat ovat tapahtuneet ja tulevat tapahtumaan. Hyvä niin.

Kesäisen kevyin aatoksin - hyvää yötä, kauniita unosia, oman kullan kuvasia :))

• Dismukes

Haluan unohtaa ihastukseni kohteen, koska tämä kaikki on vain harhaa ja kaiken sotkevaa leijumista- valitettavasti. Elämäntilanteemme ei salli tätä ja meille kummallekin on parasta unohtaa toisemme. Ystävä? Se ei kai ole mahdollista, ei nyt eikä milloinkaan. Niin se vain menee. Jäljelle jää vain etäinen katse ja poispäin kääntyminen.
      Muistot, kauniitkin, lokeroituvat mieliimme ja niitä voimme käsitellä kuin kuihtuvia kesän kukkasia.

• tunnettiinko me ?

Hmm. siis kenet ?

• yksitapausjuttu

En voi koskaan unohtaa sitä miestä. Vetovoima oli eläimellistä välillämme. Kunpa hän olisi ollut valmis sitoutumaan minuun loppuelämäksi asti. Hänellä oli toisenlaisia tavoitteita ilmeisesti. Ja muutenkin olisi ollut käytännön elämä hankalaa koska olen kasvissyöjä, mies lihansyöjä, minä allerginen ja miehellä koira, minä absolutisti ja mies käyttää alkoholia. Varmasti tälläkin jutulla oli jokin tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe