"Olen lähdössä Turkkiin. Minulla ei ole kuin lennot ja hotelli varattu pariksi yöksi. Sen jälkeen olen omillani. Tiedän, että vastaan tulee kaikenlaisia ihmisiä. Joku jopa yrittää kusettaa ja saattaa siinä onnistuakin, mutta itsepä olen valintani tehnyt enkä mene all inclusive reservaattiin. En oleta, että ihmiset paikanpäällä osaisivat yhtä hyvin jotain kieltä kuin minä. Puhutaan vaikka käsillä:) "Kourijoita" voi antaa kynsille samantien. Ei siinä tarvita kenenkään apua."
Tuolleen lopetin jonkin viestini ennen matkaa. Nyt olen taas kotona ja onpahan mitä muistella.
Osui kohdalleen, että kaikenlaisia kulkijoita tapaisin. Jos joku yritti kusettaa ja siinä onnistui, olipa taitava kun en huomannut;) Kielitaito riitti lähes aina, mutta välillä oli vaikeeta selvitä ilman apuja. Kourijoita ei kohalle osunut. Lienen liian vanha tai ruma, mutta hyvä niin. Mukavia ihmisiä tapasin paljon, Kansalaisuuksien kirjokin oli melkoinen, mutta yhtään suomalaista en tavannut kuin mennen tullen lentokoneessa. Oli amerikkalaisia, kanadalaisia, espanjalaisia, saksalaisia, englantilaisia ja skotteja. Monet olivat liikkeellä pienellä 2-3 hengen porukalla ja samalla tavalla kuin minä eli julkisilla kulkuneuvoilla omien aikataulujensa mukaan. Silmiin pistävää oli se, että lähes kaikilla oli jonkinlainen paksu opaskirja luettavana ja antiikin historia ja vanhat kulttuurit kiinnostivat.Yksi jenkki oli tullut katsomaan taloa vuokratakseen tai ostaakseen ja vietti lomansa sopivaa etsien.
Tarkoitus oli tehdä halpa matka paikallisia julkisia kulkuneuvoja käyttäen. Niin tehtiinkin, mutta kun tuli kierrettyä ½ maata ja syötyä hyvin, niin halvaksi ei matka tullut. Vaan olisi sen niin mukava reisu, että utta alan suunnitella kunhan ehdin.
Reissu heitetty
kukamikälie
1
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770