Voiko naisista tykkäävä ikinä haluta oikeesti miestä?

Ollako vai

.Ehkä tää on tavallaan ajankohtainen gaybriden jälkeen .

Tilanne, "naiseni" on aina aikaisemmin seurustellut ja ollut kiinnostunut toisista naisista. Ja myös kertoo vain katselevansa vain toisia naisia. Hän on seurustellut aikaisemmin vain naisten kanssa. Ja nyt on päätynyt minun kanssa saman katon alle. Hän haluaa kovasti lapsia ja minulla on tunne että minä olen lähinnä siittäjä.

Ongelma on siinä että seksi on meillä hieman puuttellista minun mielestä. Hän ei kostu minun seurassa. Kostuu toki hieman jos lämmitellään, mutta einiin paljon että luulisin hänen haluavan minua. Mutta kun esim jos meillä on myös naisseuraa ollut kyläilemässe ja ollaan ryypätty niin, huh voiko olla märempi.

Hänen mielestä persoona on tärkeä tekijä kenestä tykkää. - Minä taas pohdin jotain kompleksia siitä että häntä kiinnostaa naiset enämmän kuin minä ja häntä tuntuu naiset kiihottavan enempi kuin minä.

Eli helv.. hölmöltä tuntua olla mustasukkainen jokaiselle hotille naiselle mitä hän katselee. Ja toivoa samalla jotta voisin tarjota hänelle saman mitä joku toinen nainen tarjoaa.

Ei voi olla pahempaa olla kuin mustasukkainen kaikille maailmanaisille.

Pahinta siinä on kun toista rakastaa, eikä tunnu voivansa tyyydyttää niin hyvin kun joku muu nainen.

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goottipojka

      Ehdota kolmenkimppaa. Naisesi saa mitä haluaa, ja sä saat kans mitä haluat tai ainaskin olettaisin niin :p

    • kaasukaskammio

      Toivottavasti näin ei ole, auta armias sitä joka herjaa luonnonlakeja.

      • näin on!

        Kyllähän nuo avioliitossa
        olevat vetelevät käteenkin ihan niinkuin muutkin miehet.


      • veteraani!
        näin on! kirjoitti:

        Kyllähän nuo avioliitossa
        olevat vetelevät käteenkin ihan niinkuin muutkin miehet.

        Tuulikki Juvosen väitöskirjasta:

        Johdannoksi:
        Sota-aikana kuoleman läheisyys ja pelko sai miehet hakemaan turvaa toinen toisistaan. Homoseksuaalisesti suuntautuneille miehille sodan luoma tilanne oli tältä osin varsin mieluinen. Useilla miehillä oli rintamalla miessuhteita, mutta niistä ei sodan jälkeen ollut soveliasta puhua.

        Yli kolmen miehen letkaa kutsuttiin suklaajunaksi.


    • Ephraim-

      Kuvittelet vain. Olet tyypillinen suomalainen mies, joka ei puhu eikä pussaa.
      Ei ihme että naisten seurassa kostuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7931
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      4022
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1105
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1062
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      858
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe