Tässä vuokratalossa on Saunalahden huoneistokaista. Siis myös minulla on se. Nyt yhtenä päivänä tuli vuokranantajalta kirje, että vuoden 2012 loppuun mennessä kaikkiin heidän vuokrataloihin tulee ilmainen Soneran laajakaista. Ilmoittavat noin 1 kk ennen, että kerkeää irtisanoa Saunlahden. Vielä asia ei ole ajankohtainen. Joten en ole viitsinyt mistään kyselläkään. Ajattelin kuitenkin, että jos jollakulla olisi jo kokemusta. Minua jäi vaivaamaan kirjeessä se, että mahtaako tuleva Soneran laajakaista olla nyt sitten myös valokuituliittymä (Huoneistokaista on). Sitä ei selvästi siinä mainittu, puhuttiin vain laajakaistasta. Kun nyt ei tarvitse mitään modeemia, sen kun piuhat seinään ja tietokoneeseen. Mahtaako siis taloon, jossa on valokuituliittymä, laittaa tavallisen ADSL:n? Minulle se on ihan sama. olen kuitenkin ollut tyytyväinen Saunalahden huoneistokaistaan (10 megaa). Mutta kirjeestä päätellen minulla ei sitten ole vaihtoehtoa, sitten sitä Saunalahtea ei ole enää saatavana.
mikähän laajakaista?
pikkuisen harmittaa
0
206
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643