Tykkään vanhemmista..

Pieni Tyttö

Tykkään vanhemmista jätkistä ja on ärsyttävää että kaikki pitävät vanhempia jonain pedofiilinä jos edes katsovat minua. Olen seurustellu vanhempian jätkien kanssa enkä tajua miksi ikä on kaikille niin suuri asia? Onhan niitä pedofiilejä ja raiskaajiakin mutta ei kaikki! Eikä ikä ole oikeasti niin suuri asia. En voi edes seurustella sen ihmisen kanssa jonka kanssa halua koska muut ihmiset eivät pitäisi siitä eihän se minua haittaa mutta sitä jätkää haittaa. Muilla samoja ongelmia? Älkää ihmiset pleas arvostelko ketään iän takia.

9

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin

Juu, itsellenikin on sattunut tuota. "Paraskaverini" levitti joskus ihmisille että seurustelen pedofiilin kanssa (ikäeroa oli jotain 3 vuotta, eli ei kovin paljon). Ja myöhemmin sitten sain tietää että tämä kaveri oli kateellinen minulle ja tahtoi itselleen sen kundin, että näin. No ei se mun ja sen jätkän suhde kauaa kestänyt. Eihän sillä ikäerolla olekaan väliä, se henkinenikähän on asian ydin. Mutta sellainen on jo pedofiilimaista että 13 vuotias likka seurustelee 30 äijän kanssa. Se on jo pervoa.

• näinseoikeestion

ei siinä oo mitää pedofiilii jos 13 seurustelee 30v äijän kanssa mene hoitoon.

• p.y.h

Pöh

Minä 19 ja mieheni 27

Ikäero 8 vuotta

Vuosi tulee täyteen

Ollaan jo päätetty kulkea yhdessä elämänpolkuja

Mörköjä ovat olleet tielläni äitini,isäni,mummini,vaarini ja varmaankin koko suku jos tietäisivät.

Aika vaan näyttää milloin hekin rupeaisivat tajuamaan suhdemme vakavuuden

He eivät niinkään ole vastaan, paitsi, että ovat helvetin epävarmoja suhdemme kestosta ja muusta sellaisista.

Sanasotaa ei koskaan ole käyty,hyvä niin.

Jos tulet vanhemman kanssa toimeen, hyvä niin.

Minäkin olen pitänyt vanhemmista miehistä, mutten osanut odottaa että se oikea olisi minusta 8 vuotta vanhempi.

• sissi

mutta teidätkös, että on jätkii, jotka ei ota seurusteluu tosissaan. ne vaan haluu olla jonkun kaa. esim. jotku kakskymmppiset miehet käyttävät 13-16 vuotiaita tyttöjä hyväkseen. älä katso kaikkea niin sinisin silmin. ja totta kai voit tykätä vanhemmista jätkistä, mutta se ei tarkoita, että sun pitäis olla niiden kaa. eli kelaa vähän asiota. ja sit vielä ikä ei sinänsä merkkaa rakkaudessa mitään, mutta 14 vuotias tyttö ja 20v. mies yhessä on ihan sairasta ja kaiken lisäks se on laitonta. ja muista, että kaikki eivät ole hyvillä asiolla.

• Pii

> jotka ei ota seurusteluu tosissaan

Tuo tosin koskee kaiken ikäisiä

• sissi
        Pii kirjoitti:

> jotka ei ota seurusteluu tosissaan

Tuo tosin koskee kaiken ikäisiä

ihan oikeessa. en vaan huomannu laittaa et se koskee kaiken ikäsii. kiitti korjauksesta.

• anski

Mä seukkaan puolet mua vanhemman miehen kaa!Kaverit vähän ihmetteli alussa et miks en eti oman ikästä ja et ei toi voi kestää ku on noin iso ikä-ero,mut ei niil enää mitään sanottavaa oo! Omahan on asiani! Sitä paitsi rakkaus ei katso ikää!

• janita

Muistelen, kun Janita tapasi tuottajansa Tomi Ervin, niin Janita oli 14. He alkoi seurustella siitä huolimatta, että Tomi oli jo silloin yli 30. Nyttemin he viettää yhä edelleen onnellista elämää Brooklynissa. Janita on nykyään 25 ja Tomi karvan yli 40. Eikä heidän suhteessa ollut juurikaan ulkopuolisilla sanomista, sillä en mä muista, että kukaan olisi epäillyt suhteen laatua.

• weiorjasksfdndajdf

No ite oon 13v nyt, ja mun mielestä paaljon vanhemmat miehet (35v ->) on paljon paremman näkösiä ku mun ikäset pojat. En sit tiedä et mistä tällänen on tullu, mut en vois IKINÄ seurustella niiku lapsen kaa. Ehkä tää sit on vähä outoo. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      5979
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      3995
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      3993
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3733
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2527
    7. 33
      2249
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2234
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      447
      1838
    Aihe