Lähden tästä oman kullan kanssa

iloista kesää kaikil

live-elämään mattopyykille ja jäätelölle...

Minun kohdaltani tämä palsta on historiaa...

Rakkaus on välittämistä arjessa, harvemmin sitä juhlaa on...

13

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen kysymys..

Mitä ihmettä ylipäätän olet tehnyt näillä palstoilla? Vähän omituiselta tuntuu..

• arkea ja juhlaa :--D

Taitaapi olla nuita sivusuhdeihmisiä tuo aloittaja...

• jäätelökesäinen

No nautihan auringosta ja rakkaasta
      ja ikävöi siellä rauhassa palstaelämää.........

• ap.

Elämän tarkoitus on minulle selvinnyt. Olen itse ollut vähän hukassa, mitä haluan...Nyt sen tiedän kirkkaammin kuin koskaan ennen. Palsta on auttanut minua. Kiitos! *Menee jo*

• Jostain..

Piupalipaupalipaupappaa..
        Joo o.. Taidat olla niitä palstateinejä. Ihan oikeasti.. Tuo aloituksesi oli ihan naurettava. Ei kukaan joka on suhteessa, vietä aikaansa tällaisilla palstoilla.

• Sivusta..
        Jostain.. kirjoitti:

Joo o.. Taidat olla niitä palstateinejä. Ihan oikeasti.. Tuo aloituksesi oli ihan naurettava. Ei kukaan joka on suhteessa, vietä aikaansa tällaisilla palstoilla.

Kyllä viettää, jos on varattuna rakastunut varattuun.
        Kas niinkin voi tässä elämässä joskus käydä. :(

• neropaddy
        Jostain.. kirjoitti:

LOL, tottakai viettää, sinähän tässä olet kirkasotsainen kuin teini!

Suhde voi olla tylsä, huono, pystyyn kuollut, puoliso tai molemmat välinpitämättömiä toistensa suhteen, jopa kyllästyneitä toisiinsa, itseensä tai elämäänsä, seksielämä voi olla jäänyt, yhdessä enää lasten takia tai jostain ulkopuolisesta syystä, parempaa odotellessa - ja niin molemmat voivat ikävöidä jotain toista. Tai intohimoa, enemmän tunnetta elämäänsä. Jopa sitä mitä puoliso oli silloin kuin yhdessäolo alkoi.

Ja tämä, kuten palstoilta voimme lukea, on aika tavallista.

• s....

Ja minä odotan koska kuppa aukeaa ja haen kissanhiekkaa..

• s....

siis kauppa ei kuppa:DD

• onnentoivotus

Hieno asia :) Arki on juhlaa oman kullan kanssa, nauti siitä :)
      Kun matot on puhtaat, niin jätski maistuu hyvälle :)

• s....

täällä kannata mattoja pitää..... ja ne mitä pidän pesen omalla koneella... tai pesutuvassa

• happamia sanoi kettu

" Minun kohdaltani tämä palsta on historiaa..." haaamusiko sitten täällä kynäilee..

La fiesta.. säälin sinua,helle polttaa ! Muista rasvata ihosi ja veteen sitten..

• kell' onni on ...

Iloista kesää, ja pysykin poissa. Näitä on nähty jo aivan tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2186
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32