Joinakin hetkinä iskee suru. Väsymys saa sen aikaan. Miten kaikki tuntuu valuvan sormien lävitse kuin hiekkaa, hiekkaa...
Valo maalaa kalenteria seinille, ruohoon, rannalle. Värit haalistuva syksyn mentyä - haalistutkohan sinäkin? Jos hautaan kuvasi tuhkaan pysyykö punainen aina punaisena kuin seinät Pompejissa?
Haluan palata takaisin uneen.
Missä kuljet?
9
328
Vastaukset
- toivorikas.
Höpsistä. Näen nyt kirkkaana sen, että jotain tulee tapahtumaan.
- Olen tuolla
Horisontin takana on aina valoa.
- toivorikas.
Olen tuolla kirjoitti:
Horisontin takana on aina valoa.
Älä ole surullinen. En tiedä, haalistunko sinulle, mutta sinä et haalistu minulta. Minussa on nyt erikoista varmuutta. Ja vaikka varmuus huomenna olisikin tiessään, tunteet eivät.
Ja aika, se valuu meiltä kaikilta. - Olen tuolla
toivorikas. kirjoitti:
Älä ole surullinen. En tiedä, haalistunko sinulle, mutta sinä et haalistu minulta. Minussa on nyt erikoista varmuutta. Ja vaikka varmuus huomenna olisikin tiessään, tunteet eivät.
Ja aika, se valuu meiltä kaikilta.Aamun ensimmäinen kahvikupillinen pesee aina pois väsymyksen kuin Kenian aurinko puhdistaa savannin. Minulla on syli täynnä karttoja, joiden merkkejä en ymmärrä. Orjat helteessä rakentavat pyramideja, viestejä jumalille, portaita taivaisiin. Pidä kiinni varmuudestasi. Pue se yllesi. Taivuta haarniskaksi, joka tukee sinua tuulessa.
Isken silmää. Suru kääntyy kaipuuksi. - toivorikas.
Olen tuolla kirjoitti:
Aamun ensimmäinen kahvikupillinen pesee aina pois väsymyksen kuin Kenian aurinko puhdistaa savannin. Minulla on syli täynnä karttoja, joiden merkkejä en ymmärrä. Orjat helteessä rakentavat pyramideja, viestejä jumalille, portaita taivaisiin. Pidä kiinni varmuudestasi. Pue se yllesi. Taivuta haarniskaksi, joka tukee sinua tuulessa.
Isken silmää. Suru kääntyy kaipuuksi.Olen tänään kaivannut paljon..
Näen kaunista vaan. Sinä et pelaile. Muutenkin, sun välittäminen on puhdasta. - vihreä_
toivorikas. kirjoitti:
Olen tänään kaivannut paljon..
Näen kaunista vaan. Sinä et pelaile. Muutenkin, sun välittäminen on puhdasta.Kaunista, sanalla maalailua
- Olen tuolla
toivorikas. kirjoitti:
Olen tänään kaivannut paljon..
Näen kaunista vaan. Sinä et pelaile. Muutenkin, sun välittäminen on puhdasta.Kauniisti sanottu. Jotain mitä tarvitsin juuri tähän hetkeen - kiitos.
- vihreä_
Olen tuolla kirjoitti:
Kauniisti sanottu. Jotain mitä tarvitsin juuri tähän hetkeen - kiitos.
Kiitos kirjoittajalle ja kauniita unia
Lukija yrittää nukkua Suomen kuumassa suvessa, edes hetken
- Red hair
Pompejissa en ole käynyt
mut kuviteella
voin ..
Jonkin okran punaisen
hiekan kuuman
polttavan..
Et kuvaani kätkeä
voi !
Se palaa
mieleen aina
vaan..
Mutta seinät
Pompejin
on aina ennallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864