Olemme muuttamassa syksyllä todennäköisesti Kokkolaan.
Olen itse lasten kanssa kotona, mies töissä. ja mietin onko Kokkolassa paikkoja missä voisi tavata muita äitejä ja perheitä parhaiten. puistoja yms.
Onko jotain aktiivisia kerhoja tai jotain missä itse käytte?
Mirunen86
Perheen kanssa Kokkolaan?
12
325
Vastaukset
- perhe on parahdus
Kokkolan kaupungin sivuilla on puistot, perhekerhot, päiväkodit ja kaikki melko kattavasti. http://www.kokkola.fi
Tervetuloa vain, tämä on oikein mukava kaupunki, sopivan kokoinenkin
(vaikka eihän koolla ole väliä, senhän tietää jokainen.. ;) - sydän verellä
Älkää tulko tänne! P-A kaupunki. Itse "paluumuutin" muutama vuosi sitten, nyt on takaisinlähdön aika. Asuntokaupassa vedettiin retkuun( piti olla arvoasunto). Ostettiin tontti, ei saatu rakennuslupaa jostain "kuntaliitos- kärhämä- syystä... pelkkää riitetelyä ja suoranaista vahingontekoa. TÄÄLLÄ ASUU OUTOA PORUKKAA.... JA TÄMÄ EI TODELLAKAAN OLE VITSI!
- Roosten Hamilton
No jokaisessa kaupungissa ja joka paikkakunnalta löytyy omat oudot porukat ja paikalliset kylähullut.
Ne vaan ilmaantuu, vaikuttaa aikansa ja lopulta häviää jonnekin.
Täällä kokkolassakin näki kaksi tyyppiä muutama vuosi sitten, mutta ei ole enää heitä näkynyt muutamaan vuoteen, minne ovatkaan kadonneet.
- kukkahattu täti
Heh heh.. Ei Kokkola ole yhtään sen kummempi kuin muukaan kaupunki, en ole edes syntynyt täällä, ja pari kertaa lähtenytkin, mutta silti takaisin tullut.. Kun on muutakin tullut katsottua.
Kokkolasta löytyy perhepuistoja joissa mukavaa henkilökuntaa sekä tietysti Koivutupa, joka on kaikille avoin, ja todella mukava paikka.. Ja hei, en ole Koivuhakalainen.
Lapsille löytyy monenlaista harrastusmahdollisuutta eikä kaikesta tarvitse maksaa itseään kipeäksi.
Suurin osa asukkaista on ihan mukavia ja aitoja ihmisiä, ehkä hieman sisäänpäin lämmenneitä, mutta ei ketään ulkopuolelle jätetä kunhan vain alkukankeus menee ohi.
Joten TERVETULOA tänne kyllä mahtuu :D- Tilaa etsivä
Ai minne mahtuu, unohdit laittaa osoitteen ?
- kukkahattu täti
Kokkolaan.. Meilläkin on jonkin verran tilaa, mut pidän sen itelläni vielä :)
- asuntomessi
Kannattaa miettiä kaks kertaa. Meidän yritys ja rakennuslupa sai tylyn lopun.
- 23
Tänne meinas tulla merirosvolaiva mutta ei sitte tullukkaan. Paras ajaa ohi. Menkää Hinagalle tai Ullavaan. Parempi meininki.
- hemmifrom
Tyly kaupunki ja riitaisaa päätöksentekoa. Kaikki asiat, ihmiset ja tilanteet riitelevät. Olen kotoisin täältä, mutta asunut muualla Suomessa ja ulkomailla... EN SUOSITTELE KOKKOLAA!!!!!!!!!!!
- liinutiinu82
Kyllä kokkolalaisia lapsiperheitä ainakin sikäli onni potkaisi, kun saatiin tänne TOUHUTALO! :)
Katsoppa http://www.touhutalo.fi
Oli kai siinäki jotain rakennuslupa pelleilyä kun kesti niin kauan venyä koko juttu, vasta tämän vuoden alussa saivat avattua.
Että kyllä täälläkin jotku hankkeet onnistuu. Kyllä Kokkolaa voi suositella perheille ihan mukava paikka! - miiamari
Itsekkin muutin lasteni kanssa kokkolaan ja olen saanut ystäviä ja töitä ja täällä asuu todellakin puheliaita ja mukavia ihmisiä.
- Tervetuloa Kokkolaan
Voin muuttaneena sanoa että hirveän rauhallinen kaupunki noin kokonaisuudessaan :) Harvoihin ihmisiin saa ihan heti kontaktia, yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta, rauhallisia ihmisiä pääosin ja biletyskulttuurista sen huomaakin.. Hyvä täällä on asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872