Mä en ymmärrä sitä kun ihmiset kiusaavat toisia seksuaalisen takia, itse olen joutunut kärsimään kolme vuotta siitä kun on haukuttu lesboks vaan sen takia kun olen itse bi.
Sen takia mulla ei ole yhtään kaveria (taiu siis on, mut ei mitenkään sydänkäpysii..)
Mut olisko/löytyiskö täältä tällaiselle nuorelle naiselle mitään/minkäänlaista seuraa?!? Esim. jutuseura taikka ihan seurustelu kumppania...
Ja toi miks mua ollaan haukuttu in se, ku mulla oli ala-asteella suhde toiseen oppilaaseen joka oli kanssa tyttö ja kun menin ylä-asteelle niin tämä kyseinen tyttö kertoi kaikille että olen lesbo ja oon ollu kiinnostunu hänestä.
Kärsin siitä vieläkin...
....
2
279
Vastaukset
- gdyifjk
Pitää ajatella toisinpäin, jos asia on kerran totta, että olit kiinnostunut tiivimmästä yhteiselosta kuin pelkkä tyttökaveruus, vaikka tuossa iässä se sitä tyttökaveruutta vielä onkin, niin senhän pitäisi antaa vain sisäistä iloa että noin on joskus käynyt, siitä tietysti voi loukkaantua jos toiset tuntee tarvetta naljailla tai eristää sen vuoksi, mikä voi olla yleistä vielä koulumaailmassa kun eri ryhmien kautta hakevat turvaa.
Ilmeneekö tuota vielä nyt kun olet jo aikuisikäinen? vai oletko vieläkin samojen ihmisten kanssa tekemisissä, joille on jäänyt päälle kuva sinusta eristettynä koulukaverina etkä pääse siitä imagesta eroon ?
Imagoja on maailmassa monia ja sinulla yksi monien joukossa, pyrkisit unohtamaan luodut asiat ja avarra käsityksiä monimuotoisuuden suhteen, sen jälkeen on helppo kohdata elämä toisin. No kylhäön sitä kuulee viel huutoi perään ku kaupungil ni huudetaa lesboks... Vaikka aikuinen olenki.. Oon aina antanu olla ja en ole välittänyt, mut en ymmärrä sitä, et mitä varten aikuinen ihminen huutelee tuol lebks jne... Ja siitä on 10 vuotta ku olin ala-asteella...
Niin se voi olla totta mitä sanot... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1652585Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n822413Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi712054- 1351906
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1091838Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051576Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241564Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki411442- 811224
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191211