Vapaa kuvaus

Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

9

Kommenttia

12

  1. Tää on kai väärä palsta, mut kummiskin..

    Mulla on tosi iso ongelma, Oon ihastunu ihmiseen joka ei tiedä että oon ihastunu siihen, mut tää kenee oon ihastunu on m
    Ihastuminen
    1
    210
  2. Kysyisin...

    Onko teillä ollut ikinä sellasta, kun olette laihduttanut, niin on alkanu oksettaa? Siis meinaan sitä, ku oon laihdutan
    Muut dieetit
    3
    78
  3. Tarviin apua...

    No mä oon 24wee ja 160cm pitkä ja painan 120kg, jos pyrkii laihduttaa kuukaudessa 10kiloo niin oisko se mitenkää maholli
    Muut dieetit
    7
    130
  4. Kysyisin,

    että kuinka paljon ehtisi laihduttaa 11 päivän aikana? :) Jos liikkuisi kaks kertaa päiväs ja söis terveellisesti, niin
    Muut dieetit
    3
    59
  5. Haluaisin kertoa oman tarinani :)

    Minulla meni ala-aste tosi hyvin, mulla oli kavereita koulussa, pärjäsin koulussa tosi hyvin, kutosen kevät todistus oli
    Kiusaaminen
    1
    135
  6. :)

    Eli olen tällainen 20 ensimmäisen vuoden opiskelija... Mua opettaa liikunassa ja terveystiedossa miesopettaja joka on ni
    Ihastuminen
    1
    117
  7. Löytyiskö

    täältä juttu/seurustelukumppania 24vuotiaalle xxl naiselle`? Mieluiten 18-30 olevista bi/lesbo naisista ja asuvat Sataku
    Bi
    0
    113
  8. Löytyiskö

    täältä mulle juttu/seurustelu kumppania bi/lesbonaisista :) Kelpaa myös muualtakin Olen 24, xxl nainen Kankaanpäästä j
    Lesbot
    3
    239
  9. ....

    Mä en ymmärrä sitä kun ihmiset kiusaavat toisia seksuaalisen takia, itse olen joutunut kärsimään kolme vuotta siitä kun
    Bi
    2
    159