Tarvitseeko kääpiöluppaa käyttää esim kerran vuodessa lääkärin tarkastuksissa? Kannattaako uros leikkauttaa ja paljonko sellainen maksaa?
Kiitos jo etukäteen!
lääkärikäynnit ja kanit
4
96
Vastaukset
- tania78
Kania ei tarvitse käyttää lääkärissä vuosittain ellei halua.
Suomessa kaneilla ei ole rokotuksia tai muutakaan pakottavaa tarvetta.
Jos uros ei merkkaile tai ala muuten käyttäytymään epäsoveliaasti ei sitä tarvitse leikata.
Itselläni on 6v kääpöluppa poika, joka on leikkaamaton. - Arielanan
Okei, kiitos, kannattaako kuitenkin käyttää joskus tarkistamassa, että kaikki on kunnossa? Kanithan on kuitenkin pitkä ikäisiä otuksia(:
- dirlandaaaa1
Turhaa, jos kanilla ei ole minkäänlaisia oireita, kuten syömättömyyttä, laihtumista jne jne :) Jos välttämättä haluaa niin voihan sitä rahat käydä lääkärille antamassa. OMISTAJA on parhaiten perillä lemmikkinsä voinnista, sillä joka päivähän eläimiä tulee seurattua ja poikkeavuudet käytöksessä huomattua. (En sitten tarkoittanut että omistajan pitäisi leikkiä lääkäriä, vaan hänen tulisi tietää milloin on aika mennä lääkäriin)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Itse käytin kanin terveys tarkastuksessa melkein heti kun se muutti meille.
Syy: Kani ei ollut enää poikanen ja kun se tuli mutkien kautta meille ei minulla ollut sen aikaisemmista vaiheista tarkempaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760