eli olen suunnilleen viikolla 5, ja huomasin että yhdyntä sattuu alavatsaan tai sinne kohdun suulle. Kipu siis tuntuu aivan samalta kuin mies työntyisi todella syvälle ja törmää sinne kohtuun tai minne lie. Kipu ei siis tuntunut lainkaa jos ei''tunkenut'' kovin syvälle, mutta normaalia aikaisemmin kyllä. onkohan tämä ihan normaalia? vai pitäskö olla huolissaan?
Yhdyntäkivut alkuraskaudessa?
3
6892
Vastaukset
- zaduliini80
heippa, en tiedä onko normaalia mutta kyllä mulla ainakin alkuraskaudessa teki yhdyntä välillä todella kipeää. nyt kaikki kuitekin hyvin ja viikkojakin 22 1.
- rv29
Sama juttu. Yhdyntä sattui suurinpiirein viikolle 12-14 asti. Sen jälkeen ei enää sattunut. Kipu ei ollut ihan kamalan kovaa, mutta ilkeältä tuntui silti. Luulen että ihan normaalia on.
- ....
Mulla kans! En tiedä, itse ajattelin, että johtuisiko se siitä, kun paikat alkaa antaa periksi kohdun kasvulle, mutta tiedäpä sitten.. Mutta kipu oli oikeastaan ihan samanlaista kuin miten sinä keskustelun aloittaja sen kuvailit! Eli kai se on sitten ihan normaalia! Ja mullakin ne kivut hävisivät joskun viikon 12-14 aikoihin. Nyt on alkamassa 19. raskausviikko :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056