eli olen suunnilleen viikolla 5, ja huomasin että yhdyntä sattuu alavatsaan tai sinne kohdun suulle. Kipu siis tuntuu aivan samalta kuin mies työntyisi todella syvälle ja törmää sinne kohtuun tai minne lie. Kipu ei siis tuntunut lainkaa jos ei''tunkenut'' kovin syvälle, mutta normaalia aikaisemmin kyllä. onkohan tämä ihan normaalia? vai pitäskö olla huolissaan?
Yhdyntäkivut alkuraskaudessa?
3
6986
Vastaukset
- zaduliini80
heippa, en tiedä onko normaalia mutta kyllä mulla ainakin alkuraskaudessa teki yhdyntä välillä todella kipeää. nyt kaikki kuitekin hyvin ja viikkojakin 22 1.
- rv29
Sama juttu. Yhdyntä sattui suurinpiirein viikolle 12-14 asti. Sen jälkeen ei enää sattunut. Kipu ei ollut ihan kamalan kovaa, mutta ilkeältä tuntui silti. Luulen että ihan normaalia on.
- ....
Mulla kans! En tiedä, itse ajattelin, että johtuisiko se siitä, kun paikat alkaa antaa periksi kohdun kasvulle, mutta tiedäpä sitten.. Mutta kipu oli oikeastaan ihan samanlaista kuin miten sinä keskustelun aloittaja sen kuvailit! Eli kai se on sitten ihan normaalia! Ja mullakin ne kivut hävisivät joskun viikon 12-14 aikoihin. Nyt on alkamassa 19. raskausviikko :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275