helvetissä voi ihminen olla koukussa tälläseen paskaan?
Miten?
9
242
Vastaukset
- naku naku naku
Niimpä. Ajatella jos kaiken tämän energian ja intensiteetin suuntaisi oikealle kohteelle oikeassa elämässä, maailmassa olisi runsaasti onnellisia ihmisiä.
- ymmällääään
No kuule ei ole kohdetta.
- naku naku
ymmällääään kirjoitti:
No kuule ei ole kohdetta.
Aiii no miksi täällä?
- ymmällääään
naku naku kirjoitti:
Aiii no miksi täällä?
muuten vaan.
- naku naku
ymmällääään kirjoitti:
muuten vaan.
Okei. :) no se on vielä vähän oudompaa.
- s....
Näihin sivuihinko?
Itse ajattelen koko ajan ja samalla luen, haen jonkinlaista tukea....ehkä. Minulla ei ole "voimakkaita" ilkeitä ihmisiä taustalla, jotka pitäisivät puoltani tai tietäisi asioista - tunnen olevani ihan yksin. odotan koska minun ilkeyteni herää - ymmärrän kyllä
Ei ihminen, ei kukaan, aina jaksa tekemisiään ja toimintojaan konrolloida. Sitä se on. Olet tunteva ihminen, ehkä haluat ja kaipaat niitä kauniita sanoja ja lauseita, joita täällä hieman viljellään.
Ihminen kaipaa rakkautta ja kauneutta elämäänsä, jota ujona ja arkana ei uskalla itse antaa ja täten myös saada tuolla todellisessa arjen julmuudessa ja kiireessä.
Pysähtymistä rakastamaan ja rakkautta vastaanottamaan.
Pitkä halaus aloittajalle, älä murehdi, olet vain ihminen. Hyvää Yötä. - hyvä hienoa
Kerrankin jotain piristävää ja positiivista!
- fdgnnh
tää on vähän kuin "kauniit ja rohkeat".. voihan palstakin koukuttaa ilman sen kummempaa syytä.
Ei taida muuten tulla enää kyseinen sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958