Hei!
Olemme perheeni kanssa suunnitelleet päiväreissua Hämeenlinnaan. Isällä on tarkoitus mennä Parolaan,mutta me naiset menemme kaupungille. Nyt on vain haluaisin tietää,minkälaisia kauppoja on avoinna lauantaina ja sunnuntaina?
Mistä kapoissa myydään Serpenttiinin tai ranskalaisia vaatteita ja ovatko ne lauantaina ja sunnuntaina auki?
Hämeenlinnan paikat
mie26
3
245
Vastaukset
- moottoritien kate
laput luukulla. etkö kuullut kun koko kaupunki meni yrittäjiään myöden konkurssiin? sen verta kalliiks tuo moottoritien kattamisprojekti tuli.
- toimeentulominimi
Googlaamalla hakusanoilla "Hämeenlinna vaateliikkeet" löytyy aika hyvin tietoa ainakin liikkeistä ja niiden sijainneista & aukioloajoista. Muotivaatteista ei tällainen köyhä mies edes tiedä mitään.
- Butique?
Sunnuntaina kaupat huonosti auki keskustassa...
Lauantaina kaikki auki ainakin klo 14 saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201