Missä ja miten harrastit seksiä ensimmäisen kerran naisen kanssa

plop-

Olen kiinnostunut kuulemaan missä olette ensimmäisen kerran ajautuneet harrastamaan seksiä naisen kanssa? missä vaiheessa tajusitte olevanne lesbo/bi ja miltä kokemus tuntui? En ole pervo tai muutakaan, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, onko kellään esimerkiksi jotain hauskoja kämmähdyksiä sattunut matkan varrella :))

54

9200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Winkyy

      .... En minä sitten kehtaa kertoa, jos et kerran ole pervo! ;)

    • dwsdw

      Kokemus oli erittäin outo sillä kyseinen tapahtui julkisilla paikoilla viime kesänä todella päihtyneenä.

    • 3+17

      Omassa sängyssä 19-vuotiaana, oli ollut sen tytön kanssa jotain juttua muutama viikko, sitten kerran katselimme telkkaria luonani, ja siinä se tilanne sit eteni ihan luonnostaan.
      Lesbouteni kävi mielessä ensimmäisen kerran siinä 13-14 vuotiaana, mutta yritin silti pitää vielä pojista. Hyväksyin sen ja tulin kaapista 17-vuotiaana.

    • aguaorshbk

      Oikeastaan olen hiljalleen tajunnut olevani bi. Ehkä ensimmäisen kerran jo kun olin kuudennella luokalla.. nyt olen 16-vuotias. Äitini ja lähimmät sukulaiseni ovat erittäin suvaitsevaisia ja serkkunikin on lesbo joten kai se on sitäkin kautta kehittynyt. o: en tiedä.
      Ja ensimmäinen seksi kokemus tapahtui huvittavasti kaverin kanssa tänä vuonna.. tunteet vaan kuumeni, mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut enään mitään. (:

      • Ou jee!

        Mä luulin että mä olen jo kaiken "kuullut" tällä palstalla, mutta vieläpä jotain ihan uutta sai lukea!!!

        aguaorshbk 16v kirjoittaa:

        "Äitini ja lähimmät sukulaiseni ovat erittäin suvaitsevaisia ja serkkunikin on lesbo joten kai se on sitäkin kautta kehittynyt."

        Tuota tuota...En kuule usko kuitenkaan että bisseys tai lesbous kehittyy ihan tuolla lailla.Joten älä syyllistä tai anna kiitosta(ihan miten bisseytes otat) äidilles tai lähisukulaisilles, varsinkaan se tuskin johtuu lessboserkustasi! :DDD

        Se on tai ei ole, homo/biseksuaalisuus meinaan.


      • Life_
        Ou jee! kirjoitti:

        Mä luulin että mä olen jo kaiken "kuullut" tällä palstalla, mutta vieläpä jotain ihan uutta sai lukea!!!

        aguaorshbk 16v kirjoittaa:

        "Äitini ja lähimmät sukulaiseni ovat erittäin suvaitsevaisia ja serkkunikin on lesbo joten kai se on sitäkin kautta kehittynyt."

        Tuota tuota...En kuule usko kuitenkaan että bisseys tai lesbous kehittyy ihan tuolla lailla.Joten älä syyllistä tai anna kiitosta(ihan miten bisseytes otat) äidilles tai lähisukulaisilles, varsinkaan se tuskin johtuu lessboserkustasi! :DDD

        Se on tai ei ole, homo/biseksuaalisuus meinaan.

        Kyllä se kuule siihen kehitykseen voi vaikuttaa. Meilläpäin taas ei ole tuollaista suvaitsevaisuutta kuten tämä 16-vuotias tyttö kuvaili, joten minäpä siis huomasin samaisen asian näin 26-vuotiaana! Useampi varsin ahdistunut ja etsiväinen vuosi tuli koettua!


    • Onnellinen lesbiana

      SE tapahtui silloisen "kokeilu-tyttiksen" kanssa (sori, käytin kyllä törkeesti melkein hyväkis) kun hänellä oli tunteita minua kohtaan.. mutta minä vaan kokeilu-mielessä.. Siis halusin tietää.. voisinko mahdollisesti olla lasbo..? Satuin olemaan melko rohkea ja utelias siihen aikaan, joten laitoin tutustumis-ilmoituksen nettiin..
      Elikkä olin silloin n. 20. v (nyt pian 30 v.) Oltiin hänen luona, syötiin ja kateltiin telkkaria tai jotain.. sitten suuteltiin ja hän ohjasi minut makuuhuoneeseen... Nainen vaan tuntui niin oikealta.. vaikka tiesin, että en mitään suhdetta nyt etsi.
      Sängyssä oltiin kiihkeitä kuiten! En nyt mielelläni ihan täsmälleen kertoisi.. mutta ihan söpöä nais-seksiä..
      Noin vuoden päästä siitä tapasin ekan nais-rakkauden.. joka särki mun sydämmen puolen vuoden päästä. Sen jälkeen sitten useita suht. lyhyitä suhteita naisten kaa.. kunnes tapasin nykyiseni.. 5 vuotta sitten. Hänen kanssa sitten meinataan pysyä yhdessä `till death us aparts:)

    • poikatyttö..

      Kotibileis vappuna 2010, olin tietoinen lesboudestani jo yläasteelta lähtösin en osannut odottaa mitään sen tytön kanssa mutta niin siinä vain tapahtui... muut olivat jo nukahtaneet vain me kaksi patjalla hereillä, itse en osannut tehdä oikein mitään kun oli kokemusta vain jätkistä mutta hän antoi minulle sen nautinnon mitä olin koko ikäni kaivannutkin. Siitä lähtien aloin seurustelemaan naisten kanssa, kaikenlaisia naisia löytyy :D Nykyisin seurustelen toivottavasti elämäni naisen kanssa... ainakin tuntuu oikealta, kaksi rakastunutta kohta 4kk seurusteltu :) ja minä olin hänen ensimmäisensä jota ihmettelen suuresti sillä hän on luonnonlahjakkuus ;D

    • Misu Heinäkuu

      Vanhempieni kesämökillä viime kesänä.Toin tyttöystäväni, jota vanhempani luulivat vain ystäväkseni ja opiskelukaveriksi, mökille viikonloppua viettämään.Vanhempani lähtivät lauantaina pois, oltuaan jo pidemmän aikaa mökillä.

      Heti kun auto kaarsi mökinpihasta pois, ei muuta kuin toistemme kimppuun.Ei kuitenkaan vielä rakasteltu, oltiin vaan niin innoissamme kun ei enää tarvinnut peitellä oikeita tunteita.
      Sauna lämpiämään, uimista ja vesileikkejä.Flirttailua, haleja veden alla, kosketuksia ja kuumien huulien suudelmia auringon alla.
      Illalla viinipullot auki ja grillailua.Lököilyä viltin päällä nurmikolla.Henkeviä keskusteluja, "kiusimista" ja kutittelua.Sitten auringon laskiessa tunnelma välillämme oli jo koskettava ja herkkä.Viiniä sopivasti hiprakan verran veressä.Kävimme vielä yöuinnilla alasti ja siirryimme mökkiin "nukkumaan".
      Ensimmäinen kertamme yhdessä oli ihana, tutustumista toistemme kehoon ja itseemmekin.Herkkä ja lämmin muisto jäi molemmille.

      Erosimme kesän jälkeen.Hän kuitenkin oli ensirakkauteni ja vahvisti sen tunteen että olen lesbo.Tulin "kaapista" talven aikana kun rinnalleni löytyi uusi nainen, joka edelleen reilun vuoden jälkeen on vierelläni pysynyt:)

      • Misu Heinäkuu

        Anteeksi, ei tietenkään viime kesänä :DD


      • niin tantraa ;)

        Tätä miehet eivät osaa: hitaasti etenemistä. Flirttailua ja kiusottelua, tunnelman kohottamista ja toisen hellää huomioimista pitkin päivää... ahhh, ihanaa!


      • ex hetsku
        niin tantraa ;) kirjoitti:

        Tätä miehet eivät osaa: hitaasti etenemistä. Flirttailua ja kiusottelua, tunnelman kohottamista ja toisen hellää huomioimista pitkin päivää... ahhh, ihanaa!

        Kyllä ne hyvät miehet osaa ja nauttivatkin siitä. Naisen täytyy osata olla mukana tuossa myös.


      • Anonyymi
        ex hetsku kirjoitti:

        Kyllä ne hyvät miehet osaa ja nauttivatkin siitä. Naisen täytyy osata olla mukana tuossa myös.

        No ei se paljoa auta, vaikka kuinka mies hyvä olisi, sillä myöhäänheränneenä lesbona ne miehen vihjeet eivät vain ole kiinnostaneet koko aikana ja onneksi loppuneetkin pian.. Vireää heterosuhdetta vierestä seuranneena en vähättele miehiä, enkä heterosuhteita. Naisista ei ole vielä itselläni kokemusta.. Hänen kanssaan flirtti tuntuun ensimmäistä kertaa upealta.. Kaipauksella hetkiä muistelen.


    • Anonyymi

      Pidättekö intiimialueen karvoituksen luonnollisena, karvat lyhennettyinä, osittain pois, kaikki pois? Entäs onko teillä mitään väliä kumppanin karvoituksella?

      Itselleni ei ole mitään väliä kumppanin karvoituksella. Itse vain lyhennän karvoitusta, eli luonnollisella mennään.

      • Anonyymi

        Mä oon tuon luonnollisen lyhentämisen kannalla.. Miksi tätä kysellään tällä palstalla niin usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tuon luonnollisen lyhentämisen kannalla.. Miksi tätä kysellään tällä palstalla niin usein?

        Kiitti vastauksesta. Mielenkiinnosta kyselen. Ei tartte vastata jos ei halua.
        😊


      • Anonyymi

        Tarkoikoitatko alapään vai yläpään karvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta. Mielenkiinnosta kyselen. Ei tartte vastata jos ei halua.
        😊

        Kaverin puolesta kyselit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoikoitatko alapään vai yläpään karvoja?

        Alapään eli intiimialueen karvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin puolesta kyselit?

        Ihan omasta puolestani kyselin, kun kiinnostaa


    • Anonyymi

      Entäs onko teillä väliä tykkäättekö enemmän kapeasta pepusta vai onko ok myös leveä lantio ja pylly?

      • Anonyymi

        Mun unelmien naisella on kapea lantio.. Aiemmin en ole tällaisia vasta asiaan heränneenä ajatellut, mutta luulen, että se on juuri sellainen ominaisuus mistä pidän.. Hän on muutenkin niin ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelmien naisella on kapea lantio.. Aiemmin en ole tällaisia vasta asiaan heränneenä ajatellut, mutta luulen, että se on juuri sellainen ominaisuus mistä pidän.. Hän on muutenkin niin ihana :)

        No sitten en ole sun ihanne...
        Vaikka laihtuisin niin lantioni pysyy leveänä. Kovat luut vaan törröttää ja muutenkin lantion ja takamuksen alueeni on luonnostaan mallia neliö. Ihan turhaan ihastun ja rikon aina itteni kun en kelpaa tälläisenä. Ja ymmärrän sen hyvin.
        Et kiva mulle. 😢😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en ole sun ihanne...
        Vaikka laihtuisin niin lantioni pysyy leveänä. Kovat luut vaan törröttää ja muutenkin lantion ja takamuksen alueeni on luonnostaan mallia neliö. Ihan turhaan ihastun ja rikon aina itteni kun en kelpaa tälläisenä. Ja ymmärrän sen hyvin.
        Et kiva mulle. 😢😔

        Ei ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä. Anteeksi. Olet varmasti hyvä peppuinesi ja jos olisit mun rakas, rakastaisin peppuasi, olipa se minkä muotoinen tahansa. Ei ihmistä rakasteta kehon osien mallin tai muodon vuoksi vaan enemmän.. Pahoittelen viestintääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en ole sun ihanne...
        Vaikka laihtuisin niin lantioni pysyy leveänä. Kovat luut vaan törröttää ja muutenkin lantion ja takamuksen alueeni on luonnostaan mallia neliö. Ihan turhaan ihastun ja rikon aina itteni kun en kelpaa tälläisenä. Ja ymmärrän sen hyvin.
        Et kiva mulle. 😢😔

        Ei mulle ainakaan ole väliä jollain lantion leveydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle ainakaan ole väliä jollain lantion leveydellä.

        Ei mullakaan 😂
        Mut ahdistaa välil oma kroppa ja mietin et mul on tällänen levee lantio ja perse. 🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en ole sun ihanne...
        Vaikka laihtuisin niin lantioni pysyy leveänä. Kovat luut vaan törröttää ja muutenkin lantion ja takamuksen alueeni on luonnostaan mallia neliö. Ihan turhaan ihastun ja rikon aina itteni kun en kelpaa tälläisenä. Ja ymmärrän sen hyvin.
        Et kiva mulle. 😢😔

        Minä ainakin pidän leveästä lantiosta. Äläkä suotta laihduta, jos rasvalla on taipumusta mennä lantiolle/pyllyyn. Siellä se ei nimittäin haittaa yhtään mitään. Uskon että aika moni on kanssani samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Musta on oksettavaa kun miehet feikkaa naista ja kertoo lesbofantasioistaan. Yök!

      • Anonyymi

        Jaa, miksi lesbot ei voisi fantasioida täällä myös? Mä ainakin fantasioin, kun en hänen lähellekään nyt pääse ;)


      • Anonyymi

        Taitaa olla huijareita/rosmoja ne miehet?


    • Anonyymi

      Kaikki käy jos ei olla ronkeleita. Pitää vain tyytyä siihen mitä saa eikä öyhöttää. Aviopuolisoksi on otettava se mikä on sillä hetkellä tarjolla. Tärkeintä on nöyrtyä kohtaloonsa eikä tavoitella kuuta taivaalta.

      • Anonyymi

        Hän on minun kohtaloni ❤ ja parasta ikinä minulle❤


      • Anonyymi

        Olen nöyrä hänen edessään 🙏


      • Anonyymi

        Must se o. Just toisin päi !

        Tärkeintä on tavoitella kuuta taivaalta, eikä nöyrtyä vaan kohtalolle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Must se o. Just toisin päi !

        Tärkeintä on tavoitella kuuta taivaalta, eikä nöyrtyä vaan kohtalolle 😉

        Itse tavoittelen kuuta taivaalta eli unelmia mielelläni hänen kanssaan, sillä hän on oikea minulle ❤


    • Anonyymi

      Femakot raiskas ja ryösti. Nyt istuvat vankilassa.

      • Anonyymi

        Se oli äärä palsta. Mee bi puolelle😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli äärä palsta. Mee bi puolelle😇

        ..väärä palsta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..väärä palsta..

        Olen myöhäisherännäinen ja ekä kerta naisen kanssa oli pari vuotta sitten.. Oli niin ihana kokemus, ettei miehiin ole enää paluuta ja voi sitä hekuman määrää❤️❤️ Hidas esileikki, kiusoittelu ja tuntikausia sängyssä.. Uuuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myöhäisherännäinen ja ekä kerta naisen kanssa oli pari vuotta sitten.. Oli niin ihana kokemus, ettei miehiin ole enää paluuta ja voi sitä hekuman määrää❤️❤️ Hidas esileikki, kiusoittelu ja tuntikausia sängyssä.. Uuuh.

        Kuulostaa niin ihanalta ❤ Olen mh nainen vielä unelmoimassa kosketuksesta rakkaan kanssa.


    • Anonyymi

      Miten se saksiminen tapahtuu tuossa lesboilussa?

      • Käytä mielikuvitusta😉


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Käytä mielikuvitusta😉

        Käsillä? Sormilla? Jaloilla? Varpailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsillä? Sormilla? Jaloilla? Varpailla?

        Pi**ua hinkataan toisiinsa tai toisen kehoon eri asennoissa asentoja varioiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pi**ua hinkataan toisiinsa tai toisen kehoon eri asennoissa asentoja varioiden.

        Niin että alkaa savu nousta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että alkaa savu nousta?

        No ei oo kokemusta tuosta eikä muustakaan, niin en tiiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että alkaa savu nousta?

        No voi h*****tti miten tuossa savu voisi nousta. Tai jos pahasti rehottaa niin onhan se tietenkin mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pi**ua hinkataan toisiinsa tai toisen kehoon eri asennoissa asentoja varioiden.

        Maalla nuorena kanat löivät lättävittua , ja ukolla oli hauskaa :D

        Bonde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi h*****tti miten tuossa savu voisi nousta. Tai jos pahasti rehottaa niin onhan se tietenkin mahdollista

        Joo parempi mennä näissä hommissa ihan karvattomana niin ei ala palohälyttimet huutamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo parempi mennä näissä hommissa ihan karvattomana niin ei ala palohälyttimet huutamaan

        No ei todellakaan tartte.
        Mie ainakin tykkään et on luonnontilassa tai vähän siistitty lyhyemmäksi saksilla. Mut loppupeleissä ihan se ja sama. Mut ite vaan tykkään niin. ☺️


    • Anonyymi

      Navetassa Mansikin kanssa !

      Paavo

      • Anonyymi

        Anna mansikin olla. Mansikki on lesbo ja sinä Paavo olet homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mansikin olla. Mansikki on lesbo ja sinä Paavo olet homo

        No just näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mansikin olla. Mansikki on lesbo ja sinä Paavo olet homo

        Huippu ku se entinen poliitikko 😏 onhan noita homoja ollu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe