Myös puhelin ja navigointilaite: 3G-yhteys ja A-GPS-paikannus!
S7 Tablet on 15,5 mm ohut, kätevästi liikuteltava selausalusta kaikenlaiselle internet-tiedolle ja digitaalisille kirjoille. 3G-yhteydellään se voi olla jatkuvasti yhteydessä nettiin ja toimii myös puhelimena. Android-käyttöjärjestelmä tarjoaa Googlen ohjelmapaletin (mm. kartat, YouTube, Gmail) lisäksi tuhansien ilmaisten sovellusten kirjon ja myös Flash-videotuen. 7":n kosketusnäyttö toistaa 720p-videoita. Laite toimii musiikkisoittimena ja valokuva-albumina. Bluetooth- ja Wifi-yhteydet mahdollistavat tiedonsiirron.
HUAWEI S7 TABLET: 7":n kapasitatiivinen kosk.näyttö (800 x 480)
4 Gt muistia, MicroSD-korttipaikka (max. 32 Gt)
Android 2.1
Nelitaajuus-3G-puhelin
WiFi 11 b/g/n. Bluetooth 2.1
A-GPS (vain tekstiopastus)
Chrome-selain, sähköpostit
Virtuaalinen Qwerty-näppis ääkkösillä
Erillinen zoom-painike
Suomenk. valikot
Valosensori
Mikrofoni, kaiuttimet
2 Mp kamera
Liiketunnistin (esim. pelit)
3,5 mm kuulokeliitäntä
USB
Metallinen pöytätuki
Akun (vaihdettava) kesto: web- ja ohjelmistokäyttö: 3−4 h, video 3 h, musiikki 10 h
Mitat 209 mm × 108 mm × 15.5 mm (500 g)
2 vuoden takuu.
299,00€ ovh. 499,00€
Kelpo vehje?
Ei puhelin käyttöön
2
115
Vastaukset
- tablet gay
Minkä takia käyttiksen versio on ikivanha? Päivitetäänkö sitä koskaan? Nyt on esitelty jo Android 3.1. Muista että et voi päivittää käyttistä jos laitteen valmistajalta ei päivityksiä saa.
Resoluutiokin on suoraan kännykästä -> en ostaisi. - HuaweiS7
Ihan kelpo kapistus on ja toimii myös 3G puhelimena.
Itse ostin ko.laitteen hintaan 249€ (Jimm's)
Huawein saa päivitettyä Android 2.2.2 versioon tosi helposti.
Resoluutio on aivan riittävä, kyseessä ei kuitenkaan ole kuin 7" näyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117