Atlantica Sungarden

kielo90

Perhe lähdössä kyseiseen hotelliin heinäkuun lopulla ja olisi kiva kuulla UUSIA matkakokemuksia kyseisestä hotellista. Onko ranta hyvä? onko rannalla vuorkattavana polkuveneitä? minkälainen hintataso kyproksella on tänä päivänä.

4

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snorklaja

      Tulimme viikko sitten Atlantica Sungardenista. Läheinen ranta on hyvä. Vesi upean kirkasta ja näkymät snorklaukseen uimarannallakin ovat loistavat. Hotellin edustan kallioluolat tarjoavat snorklaukseen vielä loistavamman tilaiusuuden.

      Rannalla palveluita: aurinkovuode 2,50eur, aurinkovarjo 2,50eur, polkuvene 20eur, kanootti 15-20eur, vesihiihto 30-45eur, ringo ride (kumisohva?) 15eur, banana boat 15eur, jet ski 45-60eur, paracliding 35-60eur. Itse kävimme testaamassa tuon riippuliidon laskuvarjolla veneen perässä ja olimme todella tyytyväisiä. Vietimme yhden päivän rannalla. Rannalta lyhyt matka käydä hotellilla välipalalla ja hakemassa juomia.

      Hintataso oli mielestämme lähellä Suomea. Meillä oli all inclusive, joten rahaa ruokaan ei mennyt enkä osaa sitä verrata. Bussiliput 2eur/päivä ja 1eur/matka. Bussipysäkki oli hotellin lähettyvillä ja siitä pääsi sujuvasti niin Aiga Napan keskustaan, vesipuistoon ja toiseenkin suuntaan aina Paraliminiin saakka samalla hintaa. Busit kulkivat arkisin 20min välein. Huomioithan ekakerralla vasemmanpuoleisen liikenteen, jotta olet oikealla puolella katua pysäkillä. :)

      Hotellista on vain positiivista kerrottavaa. Itse varasinkin lomamme pelkästään tuon hotellin perusteella enkä pettynyt. Hyvää ruokaa, upeat altaat, hyvä ja kansainvälinen palvelu, englantia puhuttiin todella hyvin hotellissa. Huoneemme oli merinäkymällä bungaloveissa ja sielu lepäsi isolla parvekkeella istuskellessa. Hotellialue oli rauhallinen, siisti ja kauniilla istutuksilla koristeltu. Ravintolat olivat loistavat. Terassilla oli ihana syödä. Mitään ötököitä ei näkynyt niin huoneissa kuin ympäristössäkään. Hotellilla ohjelmaa päivittäin vetivät Thomassonin (eli TUIn) saksalaiset ja britti oppaat. Ohjelma oli suunnattu kaikille. Itse kävin laguunialtaalla ollessa klo 11:30 vesijumpassa.

      Mukavaa lomaa Atlantica Sungardenissa!

    • 26

      yhdyn kovasti edellisen kirjoittajan kirjoitteluun. mahtava hotelli, mukava ja ystävällinen henkilökunta ja ai tekevät lomasta leppoisan. agia napaa turhaan sanotaan nuorison paikaksi, riippuu paljon siitä, missä hotellissa viettää lomaa, sillä tässä hotellissa on mukavan rauhallista ja keskustassakin käyskentelee kaikenikäisiä ihmisiä. ette varmasti tule pettymään hotelliin. ala carte kannattaa varata, oli ihan mahtavaa ruokaa!

    • Lissu____10

      Hei, Osaako kukaan kertoa tarkemmin millaista ruoka oli ja kuuluiko kaikki juomat (myös altaalla) all inclusiveen?

      • sun sun

        Kyllä kuuluu. :D
        Heinäkuun viimeisellä viikolla siellä altaalla istutaan ja nautiksellaan !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe