pisterajat

uagdk

uskaltaako kukaan veikata missä pisterajat tänä vuonna pyöris...? itse hain myös viime vuonna ja pelottaa että tuleeko yhtä korkeet rajat tänä vuonna, eli viime vuonnahan se oli siellä 57 raja. Toivotaan ainakin että vähän laskis...

3

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mogsg

Tuskin ihan yhtä korkeat pisterajat tulee olemaan kuin viime vuonna, oli koe kuitenkin ehkä astetta haastavampi. Toisaalta lisääntynyt monivalintatehtävien määrä saattaa tarkoittaa enemmän aikaa kirjoitustehtävien tekemiseksi, kun aikaa ei tuhraannu pitkien esseiden kirjoittamiseen.

Itse arvioisin pisterajoja siihen 50p pintaan, eli n. 51-53.

• heb2222

Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Tippuu, mutta paljonko? Paha sanoa. Viime vuoden kokeen "heikoin" kohta oli kolme monivalintaa, joista yksikään ei ollut kokeessa annettavaan aineistoon perustuva eli ei tarvinnut erikseen lukea mitään, plus olivat suht helpot muutenkin. Kokeen tekeminen nopeutui huomattavasti, itse tein kokeen 3.5 tunnissa ja pääsin sisään. Luultavasti tippuvat ihan tuon takia eli aikaa ei ole lähellekkään yhtä paljon per hankala tehtävä.

Veikkaisin jotain 48-52 pisteen väliltä. Tosin aika mutulla heitän kun en itse ole kokeessa ollut tai kyseisiä kirjoja lukenut.

• uagdk

itse laskeskelin että oikein hyvällä tuurilla sais itse ehkä 48 pistettä, mutta epäilen suuresti että sen parempiin en kyllä yllä...eli toivotaan ettei 50 yli nouse. mutta eihän noista koskaan tiedä miten korkeeksi pomppaa ja miten ne on just oman kokeen pisteyttäny. Kauheeta piinaa nää vikat viikot kyllä on...:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe