Siltä näyttää!
VL-palstalla on vilskettä - Uuslestadiolaisuus haudanhiljainen
Mikä tämä Uuslestadiolaisuus oikein on?
Eihän sitä ole olemassakaan!
Evl.fi Aamenesta öylättiin
http://www.evl2.fi/sanasto/index.php/Lestadiolaisuus
1 Lestadiolaiset suuntaukset
1.1 Vanhoillislestadiolaisuus
1.1.1 Suviseurat
1.2 Esikoislestadiolaisuus
1.3 Uusheräys
1.4 Rauhansanalaisuus
1.5 Elämänsanalaisuus
Eipäs löydy mitään Uuslestadiolaisuutta!
Ihmekös tuo sitten, jos on täällä hiljaista kuin huopatossutehtaalla, kun on olemattoman keskustelupalsta :))))))
Uuslestadiolaisuus - olematon lestadiolaisuuden suuntaus!
6
641
Vastaukset
Mitä he opettavat,mihin perustuu sana lestadiolaisuus?
- soittoniekka k.
AI ETTÄ MISTÄ TULEE SANA "LESTADIOLAISUUS"?
Minä kerron sinulle, sinä tomppeli!
Ennen oli olemassa rautalankayhtye Lenne and The Lee Kings.
Nimen alkuosasta tulee alkutavu "le".
Ja kun jätkät esinntyivät enimmäkseen stadissa (maalla kuunneltiin vain tangoja). siitä tulee sana "stadi".
Ja kun se oli omana aikanaan jonkinlainen "ilmiö" se Lenne & The Lee Kings,
niin semmoiselle ilmiölle keksittiin nimi "lestadiolaisuus".
So simple, that's the way! soittoniekka k.
Et näkö jää edes tajua,kysymysen merkitystä,ensimäinen perus asia näkyy olevan hyökäys.
Ei ole mittään merkitystä sanoillasi,tee parannus että saisit elään etkä kuolisi synteihisi.
Ilmiöt eivä pelasta ketään,haihattelua vain.- ugshsygb
Se tarkoittaa uusheräystä, luulisin. Joku vaan laittanut tämän nimen uuslestadiolaisuus tälle palstalle.
- Olisiko näin?
Me uuslestadiolaiset voimme osallistua sekä VL tai EL seuroihin.
Itseasiassa monet liberaali VL:t tai EL:t ovat samoilla linjoilla UL:ien kansa. - näin sen täytyy olla
Kiitos kommenteista!
näin sen täytyy olla :D kuin sanotte
Hiljaista täällä joka tapauksessa on - keskustelu vähäistä.
Se varrmaan on niin kuten sanonta kuuluu: hyvää kuuluu (uusheräykselle), kun ei mitään kuulu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745