Onko minulla pientä paikkaa mielessäsi?
Ajatteletkohan minua koskaan?
32
992
Vastaukset
- piirakka-malli
On sulla semmonen pikkunen siivu, mutta sekin kapenee koko ajan.
- T...
Mikä sitä siivua syö? :(
- piirakka-malli
Se ettei mitään tapahdu, muisto haalistuu ja katoaa. Elämä on elettävänä.
- T...
Mitä sitten haluaisit tapahtuvan? Jos vaikka leipoisi kokonaan uuden piirakan.
- .....
Yks piste enemmän ja melkonen ikävän kolo löytyis..
- pistepirkko..
Mulla on yksi piste enemmän ja sama alkukirjain, ja avaruuden kokoinen kolo ajatuksissa jota ei kukaan muu pysty täyttämään kuin ihminen jota ikävöin ja ikävöin ja ......
- ::::::::::..........
Tänään n. 236 kertaa.
Huomisesta en tiedä.- T...
n. 379x
- ::::::::::::........
T... kirjoitti:
n. 379x
Se tekee yhteensä 615 kertaa
kerro se 3650 niin saat kymmenvuotisajatusten määrän. - T...
::::::::::::........ kirjoitti:
Se tekee yhteensä 615 kertaa
kerro se 3650 niin saat kymmenvuotisajatusten määrän.On muuten paljon ajatusia se :) yli 2 000 000 miljoonaa. Olisit miljonääri jos pennin joka ajatuksistani saisit...
- Euroaikaan?
T... kirjoitti:
On muuten paljon ajatusia se :) yli 2 000 000 miljoonaa. Olisit miljonääri jos pennin joka ajatuksistani saisit...
Kauniista ajatuksesta kaksi :)
olisit monimiljonääri.........? - T...
Euroaikaan? kirjoitti:
Kauniista ajatuksesta kaksi :)
olisit monimiljonääri.........?Jos ajatuksesi saisin kuulla, tyytyisin penniinkin, tai siis centtiin :)
- Niinhän me kaikki
T... kirjoitti:
Jos ajatuksesi saisin kuulla, tyytyisin penniinkin, tai siis centtiin :)
Jaa-a, minä taas pelkään että joku T... on kuullut minua turhankin paljon.
- Paikka varattu
Kyllä on
- T...
:)
- nöffhöf
Miten niin pientä paikkaa?Sinua kun ajattelee,mikään ei ole pientä.
- S...
Ajattelen, paljonkin..., sinä T... ja minä S...
- yks jostain
Mua ei ajattele kukaan :)
- mies pohjanmaaalta
Sulla on mahtavat muodot, perät sopivan kiihottavan leveät...... haluisin helliä sua joka paikasta nuolla pimpsaasi ihania rintojasi....aahh...ah tykkäisitkö siitä?
- yks mamselli
Tykkäisin tykkäisin kyllä......tuu jo
- ajatuksissa olet
Ajattelen useinkin ;)
harmittaa niin vietävästi !
Entä sinä?- T...
Kyllä, siis sen noin 379x/pv :)
Mikä harmittaa niin vietävästi? - pelkkiä numeroita???
T... kirjoitti:
Mikä harmittaa niin vietävästi?onko tuollan ajatusten lukumäärällä joku tietty merkitys sulle?
- ajatuksissa olet
T... kirjoitti:
Mikä harmittaa niin vietävästi?Harmittaa se, että ylipäätään ajattelen ;)
Ihmettelen, mikä se sinussa sai aikaan tälläisen.
Ja vielä voisi harmittaa sekin, että ne ajatukset pitää jättää kuitenkin vain ajatuksen tasolle. - Sherlockki(((()))
ajatuksissa olet kirjoitti:
Harmittaa se, että ylipäätään ajattelen ;)
Ja vielä voisi harmittaa sekin, että ne ajatukset pitää jättää kuitenkin vain ajatuksen tasolle.Miksi pitää jättää ajatuksen tasolle?
- Paikka varattu
ajatuksissa olet kirjoitti:
Harmittaa se, että ylipäätään ajattelen ;)
Ja vielä voisi harmittaa sekin, että ne ajatukset pitää jättää kuitenkin vain ajatuksen tasolle.voisi yhtyä edellisen kirjoittajan ajatuksiin.
Järjen veit. Johan se harmittaa. - T...
pelkkiä numeroita??? kirjoitti:
onko tuollan ajatusten lukumäärällä joku tietty merkitys sulle?
Ei ole, ihan hatusta vedin tuon lukumäärän.
Joten todellinen ajatusten määrä voi olla luultua suurempi =:D
- tuohon
voisi vastata, et Kyllä on paikka. Sellanen vanhojen ystävien viihtyisä ja leppoisa naurupaikka. Käyn siellä piristymässä ja tuun aina hyvälle tuulelle .
- mutterimunakas
Saan sinusta ns.specialpoweria ajatuksiini,eli,päivittäin.
- T...
No specialpoweri on parempi, kuin hiiidaaasteeeeetttttuuuuuu haaarrrrmoooooooonineeeen haaaaaaveeeeekuvaaaaaa ja omiin mietteisiin uppoaminen. Sujuu työtkin rivakammin, kun on poweria ajatuksissa :)
- J-nainen
Eräs T... pyörii jatkuvasti mielessä, vaikkei olla nähty tässä kuussa lainkaan, eikä tulla näkemäänkään. Huoh.
- poisssa mielestä
En ajattele sinua koskaan, kuten huomaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417