Huhuja liikkunut että joku paikallinen yritys mittailee henkilökunnaltaan kuumetta vaikka olisi lääkärintodistus,kuulemma joku isomman yrityksen alihankintafirma.Aika hurjaa että nykyaikana mahdollista...
kellään tietoa mikä pulju?
17
867
Vastaukset
- Tovereitako
Niinpä. Kun tänäpäivänä ei voi näihin PerSu työläisiin luottaa.
- piiri pieni pyörii
On tietoa mikä pulju, mutta on pieni yksityinen yritys...
Onkos kellään tietoa minkä yhden miehen firman naistyöntekijät toisensa jälkeen irtisanoutuvat koska pomo vaatii töiden lisäksi tehtäväksi myös ns. vaimon velvollisuudet?...- Yhden miehen yritys
Tarkoitatko Navitaksessa olevaa?
- sama firma
Yhden miehen yritys kirjoitti:
Minäkin oon tästä kuullut juttua. Ihan sika se tyyppi, mut joutuu vielä vastuuseen.
- piiri pieni pyörii
Yhden miehen yritys kirjoitti:
Sepä juuri... onko tuttu tapaus?
- 1 miehen yritys taas
piiri pieni pyörii kirjoitti:
Sepä juuri... onko tuttu tapaus?
Juu, on tuttu tapaus. No tais karahtaa bisnekset kiville ja kohtuu pahasti.
- hmmm...
1 miehen yritys taas kirjoitti:
Juu, on tuttu tapaus. No tais karahtaa bisnekset kiville ja kohtuu pahasti.
Mikä firma kyseessä?... Epäilen yhtä, mut en oo varma....
- hmmm....
hmmm... kirjoitti:
Mikä firma kyseessä?... Epäilen yhtä, mut en oo varma....
Eikö kukaan uskalla kertoa firmaa?...
- sivusta seuraaja
hmmm.... kirjoitti:
Eikö kukaan uskalla kertoa firmaa?...
Eipä taida kukaan haluta firmaa paljastaa, kun ko hlö on aika hanakka käräjöimään asiasta kuin asiasta... Mutta tuskin Navitaksessa kovin montaa yhden miehen firmaa on, jolla ollut vain naisia työntekijöinä.
- 1918 touhua..
Mitenkähän on tuommoset asiat,poliisijuttuja?Jotenkin ay-liike kuulostaa vähän löysältä näihin tapauksiin...En ole ihan varma mutta muitelen että tämä mittarinheiluttelija ois ollut nainen,se vielä huvittavammalta kuulostaa..:)
- Antaa jo olla
Eipä ole ole korketa käsitystä historiasta, 1918 touhua...
- "turvallista"matkaa
Sen verran tietoa että kumpikin "palveluammatteja",sanan varsinaisessa merkityksessä :),Lääkäripalvelut ja ja sikailu tulevat kaupanpäälle,tais tämän toisen palkanmaksaja olla joku ulkomainen firma...
- mistä lämpö mitataan
kyllähän tuo noin periaatteessa on ihan mahdollista ainakin teknologiateollisuuden TES:n mukaan. Lääkäri kirjoittaa asiantuntijalausunnon, jonka työnantaja sitten hyväksyy, jos hyväksyy. Mikäli ei hyväksy ohjaa omalle lääkärilleen ja maksaa kustannukset. Lisäksi Teknologiateollisuuden TES:n tuli 2007 korvaavan työn käsite, onhan ko. yrityksen edustaja mahdollisesti pyrkinyt itse selvittämään olisiko työntekijä kykenevä korvaavaan työhön.
- Ihmiset herätys
Tänään on oltava tarkkana. Sillä sairastuttaessa OIKEASTI saa pitää tosissaan oikeuksistaan kiinni, jotta ei leimaudu hylkiöksi! Törkeemmäksi menee työnantajan toiminta henkilökohtaisten asioiden ollessa kyseessä.
Ja miten tietoturvan laita? Kun yritys haluaa tuloja, , , niin mitä antaa työnantajalle saadakseen yrityksen asiakkaaksi? - kristillisiä arvoja
...jos pomo heiluu itse mittarin kanssa...,tästä kysymys..
- "Usko" suojana..;)
Tuli tuossa mieleen että vieläköhän niitä "vuoden yrityksiä"valitaan...;),ja mitkä ovat kriteerit....?
- Piedro1000
Sairaslomissa pitäis aina olla kahden päivän omavastuu... loppus turhat lorvimiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242