Ajan ja sanojen hukkaa

Arjen hieroglyfejä

nämä palstat. Kesä odottaa sekä tyhjät sivut. Pysyt aina ajatukissani vaikka kaukana kulkisinkin.

12

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule ja kosketa

Sama tunne täällä. Kohtaaminen ja muu tapaaminen tekisi terää.

• kohtaaminen..

Todellakin!

• Eihän toki

Sehän riippuu ihan itsestä, mitä kirjoittaa ja kenelle. Voi olla kaunista yhteyttä ja
      sitten tätä paskaa mitä jotkut pitävät. Oma valinta.

• Totta.

Juuri noin. Kaiken voi tehdä niin monella tapaa.

• Arjen hieroglyfejä

Kaunista, katoavaa yhteyttä, jossa ei koskaan tiedä kuka kirjoittaa mitä ja kenelle. Haaveilua tämä. Kaunista, kivuliasta haaveilua - kuin yrittäisi tavoittaa heijastusta veden pinnasta. Haluan antaa tunteen ja ajatusten johdattaa tarinaa toisaalla, todellisempana.

• ???
        Arjen hieroglyfejä kirjoitti:

Kaunista, katoavaa yhteyttä, jossa ei koskaan tiedä kuka kirjoittaa mitä ja kenelle. Haaveilua tämä. Kaunista, kivuliasta haaveilua - kuin yrittäisi tavoittaa heijastusta veden pinnasta. Haluan antaa tunteen ja ajatusten johdattaa tarinaa toisaalla, todellisempana.

No miksi sitten täällä olet ?

• Tunnisteet voi

laittaa jos haluaa, sinusta itsestäsi kiinni.

• Arjen hieroglyfejä
        ??? kirjoitti:

No miksi sitten täällä olet ?

Sitä etsii jotain. Kuuntelee avaruuden kohinaa ja lähettää satelliitteja matkaan toivoen että joku ne kohtaa ja poimii mukaansa. Aika irrottautua.

• Niin totta

ja tyhjät sivut kun täyttää toisaalla kuin täällä, niin niistä jää käteen ehkä jotakin kauniimpaa.

• Arjen hieroglyfejä

Kyllä, uskon samaan. Minulla on kirja kirjoitettavani.

Kaikki mennyt on uni, josta on herännyt pitkän yön jälkeen. Hän ei ole läsnä, tässä, nykyhetkessä kuin ajatuksena. Tunteena. Ohimenevinä, pian katoavina varjokuvina. Hänessä on kauneutta, jonka kieltää, mutta minä näen. Olen aina nähnyt.

Jasmiinikin tuoksuu yössä vahvimmin.

Olisitpa tässä.

• 21

Kyllä, uskon samaan. Minulla on kirja kirjoitettavani.

Kaikki mennyt on uni, josta on herännyt pitkän yön jälkeen. Hän ei ole läsnä, tässä, nykyhetkessä kuin ajatuksena. Tunteena. Ohimenevinä, pian katoavina varjokuvina. Hänessä on kauneutta, jonka kieltää, mutta minä näen. Olen aina nähnyt.

Jasmiinikin tuoksuu yössä vahvimmin.

Olisitpa tässä.

Kumpa voisin laillasi sanoa heränneeni unesta,
        kumpa voisin viimein jatkaa elämääni,
        pois unesta, siitä painajaisesta.

Olisipa käsi johon tarttua, johon uskaltaisin luottaa,
        Kainalo johon käpertyä hetkeksi, vain pieneksi hetkeksi jotta jaksaisin taas.

vain yöllä kulkiessaan tunnen sen jota päivällä en löydä.

• kaunista kesää sulle

Kauniisti ajateltu, mutta ei sitä voi toisen näkökulmasta sanoa, toinen saa lophtua täältä ja toinen etsii häntä. Kun aika on valmis, niin sitä on helppo lähteä kuten ap sanoi: kesä ja tyhjät sivut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe