nämä palstat. Kesä odottaa sekä tyhjät sivut. Pysyt aina ajatukissani vaikka kaukana kulkisinkin.
Ajan ja sanojen hukkaa
12
177
Vastaukset
- Tule ja kosketa
Sama tunne täällä. Kohtaaminen ja muu tapaaminen tekisi terää.
- kohtaaminen..
Todellakin!
- Eihän toki
Sehän riippuu ihan itsestä, mitä kirjoittaa ja kenelle. Voi olla kaunista yhteyttä ja
sitten tätä paskaa mitä jotkut pitävät. Oma valinta.- Totta.
Juuri noin. Kaiken voi tehdä niin monella tapaa.
- Arjen hieroglyfejä
Kaunista, katoavaa yhteyttä, jossa ei koskaan tiedä kuka kirjoittaa mitä ja kenelle. Haaveilua tämä. Kaunista, kivuliasta haaveilua - kuin yrittäisi tavoittaa heijastusta veden pinnasta. Haluan antaa tunteen ja ajatusten johdattaa tarinaa toisaalla, todellisempana.
- ???
Arjen hieroglyfejä kirjoitti:
Kaunista, katoavaa yhteyttä, jossa ei koskaan tiedä kuka kirjoittaa mitä ja kenelle. Haaveilua tämä. Kaunista, kivuliasta haaveilua - kuin yrittäisi tavoittaa heijastusta veden pinnasta. Haluan antaa tunteen ja ajatusten johdattaa tarinaa toisaalla, todellisempana.
No miksi sitten täällä olet ?
- Tunnisteet voi
laittaa jos haluaa, sinusta itsestäsi kiinni.
- Arjen hieroglyfejä
??? kirjoitti:
No miksi sitten täällä olet ?
Sitä etsii jotain. Kuuntelee avaruuden kohinaa ja lähettää satelliitteja matkaan toivoen että joku ne kohtaa ja poimii mukaansa. Aika irrottautua.
- Niin totta
ja tyhjät sivut kun täyttää toisaalla kuin täällä, niin niistä jää käteen ehkä jotakin kauniimpaa.
- Arjen hieroglyfejä
Kyllä, uskon samaan. Minulla on kirja kirjoitettavani.
Kaikki mennyt on uni, josta on herännyt pitkän yön jälkeen. Hän ei ole läsnä, tässä, nykyhetkessä kuin ajatuksena. Tunteena. Ohimenevinä, pian katoavina varjokuvina. Hänessä on kauneutta, jonka kieltää, mutta minä näen. Olen aina nähnyt.
Jasmiinikin tuoksuu yössä vahvimmin.
Olisitpa tässä. - 21
Kyllä, uskon samaan. Minulla on kirja kirjoitettavani.
Kaikki mennyt on uni, josta on herännyt pitkän yön jälkeen. Hän ei ole läsnä, tässä, nykyhetkessä kuin ajatuksena. Tunteena. Ohimenevinä, pian katoavina varjokuvina. Hänessä on kauneutta, jonka kieltää, mutta minä näen. Olen aina nähnyt.
Jasmiinikin tuoksuu yössä vahvimmin.
Olisitpa tässä.Kumpa voisin laillasi sanoa heränneeni unesta,
kumpa voisin viimein jatkaa elämääni,
pois unesta, siitä painajaisesta.
Olisipa käsi johon tarttua, johon uskaltaisin luottaa,
Kainalo johon käpertyä hetkeksi, vain pieneksi hetkeksi jotta jaksaisin taas.
vain yöllä kulkiessaan tunnen sen jota päivällä en löydä.
- kaunista kesää sulle
Kauniisti ajateltu, mutta ei sitä voi toisen näkökulmasta sanoa, toinen saa lophtua täältä ja toinen etsii häntä. Kun aika on valmis, niin sitä on helppo lähteä kuten ap sanoi: kesä ja tyhjät sivut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770