Hei Keskiyö!
Kevät on ollut niin raskas, menetin rakkauden. Näetkö minulle valoa, rakkautta?
Maassa
4
<50
Vastaukset
- Keskiyö
Näen sinulle keskeneräisiä käsitöitä, keskeneräisiä lukemisia, kaikenlaista mitä et jaksa tehdä loppuun asti.
syöminen ei ole lääkettä, vaan välttämättömyyttä, jotta pysyy hengissä.
valo on aivan ikkunasi alla, nenäsi alla, se on lähellä sinua koko ajan. se on pientä rakkautta, joka ei osaa puhua sanoilla.
löytääksesi uuden kumppanin sinun on kerättävä voimasi ja laitettava ensin kaikki keskeneräinen kuntoon. samalla se on sinulle terapiaa.
sitten kokeilet vaatteitasi ja kenkiäsi, osan niistä voit laittaa pois ja/tai hankkia uutta tilalle.
tuo masennus on huolestuttavaa. oletko puhunut siitä kenenkään kanssa?
älä ota lääkkeitä, ne vain sotkevat entistä enemmän oloasi.
mitä siinä sinun pihallasi tapahtuu, siinä lähiympäristössä? kerron sinulle hassun jutun:
käytkö yleensä metsässä?
mene sinne ihan yksin ja etsi vankka paksu puu. sitten halaa sitä ja tunnustele sen antamaa voimaa, joka valuu sinunkin sisääsi. se on totta ja se toimii.
äläkä irrota siitä, ennenkuin tunnet olosi hyväksi ja pyörryttävä tunne menee ohi.
kerrotko sitten miltä se tuntui?
ja sitä kautta saat voimaa itsesi kunnostukseen, sitten on hyvä rientää ihmisten ilmoille ja uutta kaveria katsastamaan. hän haluaa iloisen ja terveen naisen itselleen....- nainen maassa
Mitä lämpimin kiitos. Toit toivon pilkahduksen ajatuksiini. Kerroit niin osuvia asioita minulle.Olen puhunut masennuksesta ammattilaisten kanssa, en tosiaan halua lääkkeitä. Käyn metsässä toisinaan, luonto on minulle hyvin tärkeä. Halaan puuta, kunhan hetki on sopiva. Kerron sitten, miltä se tuntui.
Minua satutettiin niin... ajattelen häntä vieläkin. En tiennyt, että elämä voi hetkessä näin romahtaa. Kaikkea hyvää sinullekin. - Nainen maassa
Hei Keskiyö! Kertoisitko vielä ajattelenko turhaan enää tätä minut jättänyttä, sairasta miestä? Hänet koen sielunkumppanikseni, kaikesta huolimatta. Olen avioliitossa, mutta en tämän jättäjä miehen kanssa. Kun vain saisin normaalin elämän. Kiitän
- Keskiyö
No hei
anna hänen mennä menojaan, kun on mennäkseen. miehellä ei itsellään ole enää paljoakaan energiaa, eikä siitä herkene sinulle. ei pisaraakaan.
tyttöraukka, sinulla on solmuja aurassasi. olet naimisissa, sitä minä en huomannutkaan. no mikä sinua estää saamasta normaalia elämää?
sinulla ja miehelläsi ei taida olla juuri mitään yhteistä, vai miten on?
lue tarkkaan postit, joita teille tulee. ja käy siellä metsässä kun ehdit.
tuo sinun avioliittoasia antaa minulle sellaisen tunteen, että sohva on hyvä paikka.
siinä kun liikaa makaa, tulee lonkkavika ja ylipainoa.
sinun oman mielenrauhasi vuoksi olisi parasta puhua asiat halki aviomiehen kanssa. jokin ratkaisu on löydettävä, jos haluaa elää avioliitto-nimisessä valtakunnassa.
kun se selvitetään, loppuu sinun päänsärkysi ja masentuneisuutesi.
siinä se avain on. onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958